Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

ganda

Google Street View is allang niet alleen meer te gebruiken om straten in steden te bekijken. Inmiddels kun je het ook gebruiken om vanachter een beeldscherm rond te kijken in musea, in natuurgebieden en nu ook zelfs onder water. Zes beroemde duikplekken zijn  gefilmd en te bekijken: Heron Island, Lady Elliot Island en Wilson Islands bij het Great Barrier Reef, de Molokini Crater en Hanauma Bay bij Hawaii en de Apo Islands bij de Filipijnen.

https://www.mixedgrill.nl/bekijk-google-street-view-nu-ook-onder-water/

Je was me 1 minuut voor Dolphin.  :lachen:

Adik

 :congratualtionsis0:

*maakt diepe buiging*

Had eerlijk gezegd wel verwacht dat deze snel gevonden zou worden. Zoveel onderwater locaties zijn er niet op google, maar t is zo mooi.  :applaus:  ben blij dat je t linkje hebt gegeven zodat iedereen kan genieten  :hoedjeaf:

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.


TheDolphin

Ja ik weet dat je razendsnel moet zijn met dit spelletje, ik heb mijn avondeten nog even uitgesteld ook zo erg was ik aan het zoeken omdat het me makkelijk leek. Maar ik had er nog een harde dobber aan. Ik heb er zelf gesnorkeld bij Apo Island dus wist dat het niet al te diep was daar dus dat leek mij een goede locatie om te zoeken maar de eerste keer keek ik er over heen. En later wilde ik toch nog een keer kijken maar kon ik het niet meer terug vinden. Uiteindelijk toch weer die Photosphere gevonden en toen herkende ik het wel. :ikkeniebegrijp:

TheDolphin

Goed we weten van Ganda dat er meer dan 50.000 basketbalveldjes in de  :smiley-philippines: moeten zijn. Maar zoveel van die torens zijn er niet. :floet: Wie raad deze plaats? Nieuwe ronde, nieuwe kansen :biggrinn: Het is een streetview plaatje.

nils

Laat ik ook maar eens meedoen.  :biggrinn:
De Pagasa weather station in Aparri.
https://goo.gl/maps/jU4gbfgJUaR2

nils

Wie van jullie is hier wel eens geland?   :jajaja:

TheDolphin