Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: ganda op zondag 30 april 2017, 08:41:44
Citaat van: TheDolphin op zondag 30 april 2017, 00:55:58
Wat heb jij toch met gevangenissen? :denk:

Dat geel omcirkelde gebouw is 14 verdiepingen hoog. Hieronder zie je het uitzicht dat ik had vanop het veertiende.
Dagelijks zag ik :prisoner: binnen brengen door de :copte4: .  Ik zag de  :prisoner: basket en voetbal spelen op de binnenkoer.  :lachen:



Hoeveel jaar heb je daar gewoond?..... :weetikniet:


Yoghurt69

Ganda had de toren wel echt goed verstopt  :thumb:
ik was met streetview zelfs in die straat geweest maar niet ver genoeg blijkbaar
toen Tinulang de oplossing gaf was is opgelucht en klaar voor zijn nieuwe
echter op zijn foto stond nog de straatnaam "V Gustilo" in de rechterhoek die me bijna meteen naar de jail in San Carlos leidde

Zelf heb ik nog nooit het geluk gehad een gevangenis aan de binnenkant te mogen zien.
Als er iemand op gratis hotel zit stuur dan zeker een berichtje en kom ik je eens bezoeken.

deze zoeken we niet in Luzon of Mindanao:


ganda


@The Dolphin bedankt voor het uitvissen wat voor een gebouw dat het was. :thumb:

@bananacreek: ik heb  8 jaar in die blok gewerkt.


Yoghurt69

het is hier bijzonder rustig,
mag ik daaruit opmaken dat jullie voluit aan het zoeken zijn of eerder wachten op een nieuwe hint?

ganda


Yoghurt69

eindelijk een gokje
Citaat van: ganda op dinsdag  2 mei 2017, 16:33:08

White Beach in Mindoro.



helaas maar dit is niet het correcte antwoord

hint: wat op de foto een baai lijkt te zijn is het ook maar voorbij het strand is er een zee-engte en de rest verderop de foto zijn in feite afgescheiden eiland(en)

ganda


Yoghurt69

Citaat van: ganda op dinsdag  2 mei 2017, 17:50:06

Seven Comandos Beach Palawan


nee hoor

door dit spel ben ik al meermaals op unieke locaties gekomen
waarvan ik soms nota neem om jullie deze ook te laten ontdekken

Google Maps & streetview kwamen wel langs maar hebben dit strand achtergelaten zonder benaming
een unieke parel, veraf toerisme

de sport die er beoefent wordt lijkt wat bizar voor deze locatie, neen geen golf en trouwens zonder bal
om 21:00 uur zal ik een foto van het clubhuis posten

gertve

Citaat van: Yoghurt69 op dinsdag  2 mei 2017, 18:53:58
de sport die er beoefent wordt lijkt wat bizar voor deze locatie, neen geen golf en trouwens zonder bal
Dat moet dan haast wel schaatsen zijn  :biggrinn: