Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Werk aangeboden.

Gestart door Soushkin, donderdag 30 januari 2014, 19:43:14

Vorige topic - Volgende topic

Soushkin

Geen idee waar ik dit moet posten dus doe ik het maar hier.


Voor een call center in Makati zijn ze nog op zoek naar vier Nederlandse werknemers. Geen Belgen vanwege het Vlaamse accent. De opdrachtgever is Ernst & Young.

Ze betalen 80.000PHP bruto per maand, ongeveer 55.000 netto, plus gratis ziektekostenverzekering en documenten zoals verblijfsvergunningen/werkvergunningen etc plus allowances en onkostenvergoeding voor reiskosten en dergelijke.


Wat heb je nodig:

Goede kennis van de Engelse en Nederlandse taal in woord en schrift.
Basiskennis van IT.
Redelijke rekenvaardigheid.


Mocht je interesse hebben stuur me dan even een berichtje.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

regenwolkje

Citaat van: Soushkin op donderdag 30 januari 2014, 19:43:14
Geen Belgen vanwege het Vlaamse accent.
Er zijn nochthans ook heel veel belgen die een Frans accent hebben. Die zouden wel oké zijn dan?  :lachen:

Cosyns Guy

Citaat van: Soushkin op donderdag 30 januari 2014, 19:43:14
Geen idee waar ik dit moet posten dus doe ik het maar hier.


Voor een call center in Makati zijn ze nog op zoek naar vier Nederlandse werknemers. Geen Belgen vanwege het Vlaamse accent. De opdrachtgever is Ernst & Young.

Ze betalen 80.000PHP bruto per maand, ongeveer 55.000 netto, plus gratis ziektekostenverzekering en documenten zoals verblijfsvergunningen/werkvergunningen etc plus allowances en onkostenvergoeding voor reiskosten en dergelijke.


Wat heb je nodig:

Goede kennis van de Engelse en Nederlandse taal in woord en schrift.
Basiskennis van IT.
Redelijke rekenvaardigheid.


Mocht je interesse hebben stuur me dan even een berichtje.
In Belgie zouden ze een proces aan hun been hebben voor discriminatie denk ik.
En een Vlaams accent ? Mooi nederlands is mooi Nederlands,gesproken door een Belg of Nederlander maakt niet uit vind ik,daarbij wij spreken tenminste het getal 7 uit als zeven en niet als zeuven wat ook niet echt zuiver nederlands is naar mijn bescheiden mening... :biggrinn:

regenwolkje

Citaat van: Cosyns Guy op donderdag 30 januari 2014, 23:16:01
In Belgie zouden ze een proces aan hun been hebben voor discriminatie denk ik.
En een Vlaams accent ? Mooi nederlands is mooi Nederlands,gesproken door een Belg of Nederlander maakt niet uit vind ik,daarbij wij spreken tenminste het getal 7 uit als zeven en niet als zeuven wat ook niet echt zuiver nederlands is naar mijn bescheiden mening... :biggrinn:

Dat vind ik ook. Als je naar het algemeen Nederlands kijkt van hier in Vlaanderen, bijvoorbeeld het nieuws op tv, dan hebben juist de Nederlanders een heel sterk accent. Dus het probleem dat Soushkin hier stelt is niet dat Vlamingen een accent hebben, maar dat ze juist het 'noodzakelijke' accent van de mensen uit Nederland missen.

Luc

#4
Wat is een Vlaams accent? Er is een enorm verschil tussen West-Vlaams, Antwerps, Limburgs...

[yt=640,505]QE57zsos1AM[/yt]

En een Nederlander zijn uitspraak van de Engelse taal   :janken:  :eek:

[yt=640,505]ls0p1DklL7I[/yt]
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

yepyep

Ik licht een vriend van mij in, die op zoek is naar een baan.

:thumb:

innka3

#7
Citaat van: regenwolkje op donderdag 30 januari 2014, 22:28:48
Citaat van: Soushkin op donderdag 30 januari 2014, 19:43:14
Geen Belgen vanwege het Vlaamse accent.
Er zijn nochthans ook heel veel belgen die een Frans accent hebben. Die zouden wel oké zijn dan?  :lachen:

dit word er bedoeld  :happy: belgische mechelaars

http://www.youtube.com/watch?v=VKZAEW7Jet4

en dit word ook niet bedoeld  :denk:

http://www.mcwaardeloos.nl/

Fail_over

Da, ze zijn 4 jaar te laat. Pffffff
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Soushkin

Citaat van: regenwolkje op donderdag 30 januari 2014, 22:28:48
Citaat van: Soushkin op donderdag 30 januari 2014, 19:43:14
Geen Belgen vanwege het Vlaamse accent.
Er zijn nochthans ook heel veel belgen die een Frans accent hebben. Die zouden wel oké zijn dan?  :lachen:



Er wordt om ABN gevraagd. Een zwaar boerenaccent van de zeeuwen wordt ook niet op prijs gesteld. Er werken wel een aantal Belgen maar ze hebben vrijwel geen accent.


Het is niet zo dat er gediscrimineerd wordt, ze willen gewoon graag mensen hebben die door iedereen goed begrepen/verstaan kunnen worden.


"Noe bie ons praeten we ok zeeuws as we nie wille dat de kinders ons kunne verstaen ma veur de rest preaten we altie engels!"  :happy2:
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2: