Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Werk aangeboden.

Gestart door Soushkin, donderdag 30 januari 2014, 19:43:14

Vorige topic - Volgende topic

regenwolkje

Citaat van: Luc op maandag  3 februari 2014, 12:21:54
Citaat van: Amice op maandag  3 februari 2014, 10:12:25
Vraag is of frankrijk Wallonie er wel bij wil hebben  :weetikniet:
En onderdrukking ach, de ene economie sterkt de andere er zal dienaangaande voor jan met de pet niet veel veranderen, belasting betalen en loonslaaf zijn, doen ze nu ook al maar met dien verstande dat ze er wel krachtiger uit kunnen komen.

Vlaanderen alleen zelfstandig zou denk ik te zwak zijn om er idd een goed einde aan te breien maar het zou zeker de moeite waard zijn om te proberen.

:belgiesmiley: wilde in 1830 helemaal niet onafhankelijk worden. Zonder de hulp van het Franse leger was de opstand ook nooit gelukt. Maar de andere landen wilden dat niet omdat Frankrijk dan terug te sterk zou worden.

we zijn hier wel serieus  :offtopic:

Achtergrondinfo:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_Revolutie
Interessant om eens te lezen.

Cosyns Guy

Citaat van: Luc op maandag  3 februari 2014, 12:21:54
Citaat van: Amice op maandag  3 februari 2014, 10:12:25
Vraag is of frankrijk Wallonie er wel bij wil hebben  :weetikniet:
En onderdrukking ach, de ene economie sterkt de andere er zal dienaangaande voor jan met de pet niet veel veranderen, belasting betalen en loonslaaf zijn, doen ze nu ook al maar met dien verstande dat ze er wel krachtiger uit kunnen komen.

Vlaanderen alleen zelfstandig zou denk ik te zwak zijn om er idd een goed einde aan te breien maar het zou zeker de moeite waard zijn om te proberen.

:belgiesmiley: wilde in 1830 helemaal niet onafhankelijk worden. Zonder de hulp van het Franse leger was de opstand ook nooit gelukt. Maar de andere landen wilden dat niet omdat Frankrijk dan terug te sterk zou worden.

we zijn hier wel serieus  :offtopic:
Ach,een beetje geschiedenis kan nooit kwaad   :biggrinn:

Soushkin

Ik vind het wel interessant.  :thumb:
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Ifugao

Ik vind het ook een zeer boeiend vraagstuk. Ik weet er echter te weinig van om er een mening over te hebben.

LMBen

Vond altijd al het spraakgebrek leuk klinken, in iedergeval beter dan het harde amsterdams accent van mij.
Vind de belgen dan ook veel gemoedelijker, rustiger dan ollanders.
En ze weten wat goed eten en drinken is.
Wij weten het ook wel maar het is in nederland gewoon veel te duur om uit eten te gaan
Na 8jaar philipijnen weer terug europa