VT4 programma "exotische liefde"

Gestart door spo0n, donderdag 22 september 2011, 21:09:15

Vorige topic - Volgende topic

spo0n

Ik heb dit programma al een paar keer bekeken en zie telkens maar weer dat er vele van die mannen bedrogen worden door hun exotische dame...

Gisteren ging het over Danny en Jona.
Wat een naïve man zeg! Ze heeft een tweede profiel op faceboek dat ze onkent en hij is geblokkeerd zodat hij niet kan kijken wat er zich op haar profiel afspeelt... Dit zegt toch genoeg! Het toppunt is dan dat die man ze nog wil laten afkomen! Ik zou dadelijk het huwelijk ontbinden en haar laten waar ze was!
Toen hij haar opbelde was ze vrij koud tegen hem en bij het afsluiten van het gesprek zei hij nog tegen haar "i love you" waarop ze de telefoon zonder reactie inhaakt.

Wat een dwaze man, al zijn geld al verloren aan de Filippijnen... :(

Uit mijn ervaring herken ik het bedrog van vele Filippijnse vrouwen, ze liegen en bedriegen... Zelfs over een facebook account!
Heb het zelf aan de hand gehad met mijn eerste Filippijnse vriendin, daar had ik ook een tweede account op friendster van opgemerkt. Haar foto en naam stond er duidelijk op en toen ik er haar over vertelde ontkende ze het ook... Dit ben ik niet, ...

Dan die ene man met zijn Russische...

Ik weet niet wat jullie hiervan denken maar de meeste die erop komen zijn al zo dikwijls bedrogen en toch blijven ze maar doorgaan. Vind ik ergens wel zielig!

klusser