Hello Goodbye & hoe gaat het nu met Peter & zijn Filippijnse vrouw...

Gestart door PHwaarde, zondag 25 september 2011, 10:48:46

Vorige topic - Volgende topic

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Mawibata

Mihmi haar tante al 25 jaar gehuwd.   Leeftijdsverschil met echtgenoot is 29 jaar.  Zoon van 24 jaar, dochter van 19 jaar



Wij (nog maar) zes jaar gehuwd. (leeftijdsverschil van 24 jaar)

Maar in die zes jaar had ik tig maal meer gelukkige momenten dan dan in de 16 huwelijksjaren voordien.





Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Michaela

#12
 :daag: gelukkig 10 jaar samenwonen met 3 dochters van 14, 8 en 3. mijn man is 33 jaar ouder dan ik, maar ik voelde en zie het nauwelijks omdat hij jong uit zie en lief op mij is.

klootzakken (voorheen Jens)

#13
CitaatWij (nog maar) zes jaar gehuwd. (leeftijdsverschil van 24 jaar)

Maar in die zes jaar had ik tig maal meer gelukkige momenten dan dan in de 16 huwelijksjaren voordien.

ik ook willy , maar dan meestal snachts  :lachen:. 24 jaar leeftijdsverschil ,en dan nog eens een maal zo,n leuke vrouw als jij hebt , tsja dan wil het wel lukken dacht ik zo .

:congratualtionsis0: je hebt groot gelijk hoor.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: resscy_jalac op woensdag 28 september 2011, 14:20:05
:daag:gelukkig 10 jaar samenwonen met 3 dochters van 14, 8 en 3. mijn man is 33 jaar ouder dan ik, maar ik voelde en zie het nauwelijks omdat hij jong uit zie en lief op mij is.
alle respect ,daar niet van hoor . en ik gun iedereen het geluk . maar leg eens uit hoe het kan dat een jonge vrouw verliefd word op zo,n ouwe rakker , en hem zolang trouw trouw blijft. onbegrijpelijk [althands voor mij].

maar nogmaals ik gun je alle geluk van de wereld , en  :hoedjeaf:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Mawibata

Citaat van: jens op woensdag 28 september 2011, 15:19:24
alle respect ,daar niet van hoor . en ik gun iedereen het geluk . maar leg eens uit hoe het kan dat een jonge vrouw verliefd word op zo,n ouwe rakker , en hem zolang trouw trouw blijft. onbegrijpelijk [althands voor mij].


Jens, ben je wat van plan ?    :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Michaela

ik ben geen uitzondering, mijn redenen zijn dezelfde als die van alle andere filipijnse vrouwen die getrouwd zijn met europese mannen. Ik was verliefd op zijn portemonnee, alhoewel ik ook moet toegeven dat ik hem knap vond (nog steeds trouwens). Hij vond mij jong, mooi en aantrekkelijk. Hij kan mij een goede toekomst bieden, dus waarom dan niet? Ik snap niet waarom een relatie altijd op verliefdheid gebaseerd moet zijn. Als je verliefd bent, ben je kwetsbaar voor allerlei emoties die de verliefdheid met zich meebreng. Je stel je zich kwetsbaar voor je partner. Persoonlijk denk ik dat dat het sterke punt van ons relatie was geweest dat we juist niet op elkaar verliefd waren.
Het mag gezegd worden dat ik mijn leven nu niet kan voorstellen zonder hem. Vlinders in de buik voelen wij niet, maar wij vinden elkaar erg aantrekkelijk en heel belangrijk: wij respecteren elkaar.

Michaela

trouwens mijn man is geen ouwe rakker, hij is binnenkort 67, maar qua uiterlijk ziet hij jonger uit vergelijken met mijn zwager van nog geen 60 jaar.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: resscy_jalac op woensdag 28 september 2011, 20:37:51
ik ben geen uitzondering, mijn redenen zijn dezelfde als die van alle andere filipijnse vrouwen die getrouwd zijn met europese mannen. Ik was verliefd op zijn portemonnee, alhoewel ik ook moet toegeven dat ik hem knap vond (nog steeds trouwens). Hij vond mij jong, mooi en aantrekkelijk. Hij kan mij een goede toekomst bieden, dus waarom dan niet? Ik snap niet waarom een relatie altijd op verliefdheid gebaseerd moet zijn. Als je verliefd bent, ben je kwetsbaar voor allerlei emoties die de verliefdheid met zich meebreng. Je stel je zich kwetsbaar voor je partner. Persoonlijk denk ik dat dat het sterke punt van ons relatie was geweest dat we juist niet op elkaar verliefd waren.
Het mag gezegd worden dat ik mijn leven nu niet kan voorstellen zonder hem. Vlinders in de buik voelen wij niet, maar wij vinden elkaar erg aantrekkelijk en heel belangrijk: wij respecteren elkaar.
kan je asawa zelf niet reageren.
alhoewel ik het wel eerlijk vind van jou .


ouwe rakker  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Mawibata op woensdag 28 september 2011, 20:28:20
Citaat van: jens op woensdag 28 september 2011, 15:19:24
alle respect ,daar niet van hoor . en ik gun iedereen het geluk . maar leg eens uit hoe het kan dat een jonge vrouw verliefd word op zo,n ouwe rakker , en hem zolang trouw trouw blijft. onbegrijpelijk [althands voor mij].


Jens, ben je wat van plan ?    :lachen:
je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt  :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.