Hello Goodbye & hoe gaat het nu met Peter & zijn Filippijnse vrouw...

Gestart door PHwaarde, zondag 25 september 2011, 10:48:46

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: resscy_jalac op woensdag 28 september 2011, 20:41:00
trouwens mijn man is geen ouwe rakker, hij is binnenkort 67, maar qua uiterlijk ziet hij jonger uit vergelijken met mijn zwager van nog geen 60 jaar.
:picsplease:   :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Michaela

  :confused2: waarom moet hij antwoord geven? ik ben de lid van deze forum en niet hij.  vinden jullie misschien dat ik hier niet thuishoor of zijn jullie bang dat ik weet wat jullie allemaal hier uitspoken?   :lachen:
niet bang zijn, ik volg jullie discussies al  jaren. ik heb gemerk dat ik de enige filipijnse vrouw ben in deze forum. Dolfijn is toch een nederlanse.?
Helaas jens, ik moet je teleurstellen, geen foto ga ik hier plaatsen.

Luke

Voila! Tenminste eens een forumlid dat van "de andere kant" een visie kan geven!
Eens iets anders dan al die vele droombeelden die hier opgehangen worden.
:thumb:

Michaela

Citaat van: jens op woensdag 28 september 2011, 21:47:17
Citaat van: resscy_jalac op woensdag 28 september 2011, 20:41:00
trouwens mijn man is geen ouwe rakker, hij is binnenkort 67, maar qua uiterlijk ziet hij jonger uit vergelijken met mijn zwager van nog geen 60 jaar.
:picsplease:   :lachen:



ik heb me bedacht. waarom geen foto plaatsen, terwijl ik trots op ben met mijn man en 3 kinderen. Hier is het dan. Kijk en oordeel.

Michaela

oeps. er iets misgegaan tijdens het uploaden. ik probeer het opnieuw.

Rich

#25
Prachtige herfstfoto hoor resscy_jalac  :thumb:  Mooi gezin.
Rich de Nederbelg.


Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

wispelturig

 :daag: hoi Resscy, je zijt hier niet de enige. ben al lang een trouwe lezer in dit forum, blij om je te zien, allez, tenminste hier. De reden waarom je niet zo vaak iets van mij hoort of leest is dat. ik ben gewoon geen klager en complementjes geef ik ik ook niet zo snel. Mens zal mij nooit een vriendin snel noemen maar ook nooit een vijand of een tegenstander. "I think u know what I mean". Weet je wat ik heel graag in dit forum?.. Nederlands leren :lachen: zoals "ouwe rakker". Ik zal het uitproberen te gebruiken aan mijn echgenoot.  :happy:

Michaela

Citaat van: wispelturig op donderdag 29 september 2011, 18:47:27
:daag: hoi Resscy, je zijt hier niet de enige. ben al lang een trouwe lezer in dit forum, blij om je te zien, allez, tenminste hier. De reden waarom je niet zo vaak iets van mij hoort of leest is dat. ik ben gewoon geen klager en complementjes geef ik ik ook niet zo snel. Mens zal mij nooit een vriendin snel noemen maar ook nooit een vijand of een tegenstander. "I think u know what I mean". Weet je wat ik heel graag in dit forum?.. Nederlands leren :lachen: zoals "ouwe rakker". Ik zal het uitproberen te gebruiken aan mijn echgenoot.  :happy:

:daag: wispelturig, fijn te weten dat er nog andere filipijnse vrouw die binnen het forum af en toe "binnenloopt". Meestal ben ik terughoudend om commentaar te geven. Ik wil niet in de discussies mengen, wel vind ik het zeer interessant te lezen hoe de blanke mannen denken over ons  en ons land Filipijnen.
Dus jongens, ga zo maar door..... :happy: