Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


share

Op twee weken wel grote schommeling precies. Ongeveer 50 pesos vs. ongeveer 55 pesos ...
Ik stuurde net voor nieuwjaar en kreeg 53,50 pesos voor een euro...
Benieuwd wat het in 2015 gaat worden. Liefst 60, want ik wil graag naar de  :smiley-philippines: met voldoende fondsen om te spenderen...

janvanderijt

we kunnen niks doen als afwachten he

bananacreek

#1153
Gisteren werd op de ANC news verteld  ( :smiley-philippines: business news) dat de peso gedurende het jaar 2015 meer in waarde zou gaan zakken i.v.m. de stijgende waarde van de US dollar ten opzichte van de meeste currencies.............





bananacreek



+0,60 Robinsons = 51.20.......... :daag:

bananacreek

Ok een peso omhoog............... :lachen: :applaus: :happy:


peldoman

Binnenkort naar â,¬1,14 tegenover de dollar  ,lange termijn 1 op 1 dus â,¬1,00 tegen $1.00

De voorspelling van mij eerder â,¬1,17 in februari, gaan we misschien eerder maken.

LMBen

De waarde van de euro is voor het eerst sinds juni 2010 onder de $1,20 gedoken. Tegen middernacht gingen euro's zondagavond voor $1,1936 van de hand, nadat de munt eerder kort onder de $1,19 was gedoken naar $1,1864.

Handelaren laten de munt links liggen in afwachting van de monetaire verruimingsoperatie die de Europese Centrale Bank lijkt te gaan doorvoeren om de economie aan te zwengelen. De euro verloor 12% op de dollar in de laatste 6 maanden. Ook rentes op Europese overheidsschulden hangen op recordlaagtes.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

PHwaarde

En zoals je in het nieuws hebt kunnen lezen, het geneuzel met Griekenland begint ook weer opnieuw  :moord:

Lenn

Citaat van: peldoman op maandag  5 januari 2015, 19:17:07
Binnenkort naar â,¬1,14 tegenover de dollar  ,lange termijn 1 op 1 dus â,¬1,00 tegen $1.00

De voorspelling van mij eerder â,¬1,17 in februari, gaan we misschien eerder maken.
Dan voorspel ik 1,40, alleen de vraag is wanneer?
$ weer omgeruild voor Euro's.Ook mijn CHF en ZAR en NZD en TRY's.Heb nog flink wat peso's in cash.Wacht wel todat ie verder zakt en er dan weer Euro's voor kopen.Er moet toch iemand wat verdienen op de valutamarkt?