Met poll: zou je het nog eens doen?

Gestart door Baron, woensdag 15 januari 2014, 02:50:41

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Zou het opnieuw doen?  Ja!
Zou het anders doen?   :weetikniet:

Ik heb geen invloed gehad hoe de dingen zijn verlopen.

Mijn enigste wens was destijds om iedereen veilig in  :eu: te krijgen en dat is gelukt. Daarna nog gezegend met een 4e kindje van onszelf is al helemaal mooi.

Alle andere ellende, burocratie en Europeese regel hufterigheid vallen daarbij in het niet.

Luctor et Emergo
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

klootzakken (voorheen Jens)

zou ik het opnieuw doen , zeker weten ik had het 20 jaar eerder moeten doen , jonge jonge wat heb ik daar een spijt van [ weg met die  :Ned soepkip] .
ik heb natuurlijk ook mooie jaren met mijn ex vrouw gekend maar toen wist ik niet dat er ook andere schepsels waren . nu weet ik het wel !!!!!.

financieel maakt het niet zo,n verschil . toen had ik niets en nu heb ik nog niets  :lachen: en op het laatste pak zitten toch geen zakken , dus je hoort jens nooit praten of klagen over geld . als ik eens een maal wat verdien geef ik het direct aan mijn vrouw , om het daarna nooit meer terug te zien . dus het maakt mij geen bal uit wat zij met het geld doet ,of wil zij het ook allemaal opsturen naar de fils , walang problema . als ik maar niets te kort kom .

en ik klaag niet hoor .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Baron

Citaat van: Pjottr op woensdag 15 januari 2014, 02:53:13
Morgen Bron mag ik vragen wat jouw motief is om zulk een poll te doen? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
P


:hoedjeaf:

Ja, ik zit in een retro introspectieve fase. En ik hoop iets waardevols van jullie antwoorden te kunnen leren, ervaren.

:atyourservice:



Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

#13
 :hoedjeaf:

Nu mijn eigen antwoord:
-Had ik het geweten dan was ik vroeger met het PH adventure begonnen. Maar of ik er dan rijp voor was geweest, en ook de financien op jongere leeftijd. Mijn leven was woelig, ook financieel veel up and downs. En dan wat je geleerd hebt in je leven, je staat vaster, steviger met je benen op de grond. Want dat heb je toch wel met een Philippina en in de PH nodig. Dus eigenlijk .... ik weet het niet. Denk ja, maar ben er niet van overtuigd dat dat ook beter was geweest.
-Ik wilde nooit een veel jongere vrouw, de freule is een maand jonger dan mij. Je zit dus in dezelfde levensfase. Zie ook wel om mij heen koppels waarvan de man 60 plus is en om 11.00 naar huis wil tijdens het feestje, en zijn 30 jarige vrouw dan pas los komt met de vriendinnen en de karaoke. En zo zullen er wel honderden zo niet duizende van die gevallen zijn.
Maar toch ligt daar wel eens mijn idee, natuurlijk is een jonge vrouw hebben mooi. Is het (niet) veel leuker een jonge (re) vrouw te hebben. Wie heeft er een, en? Wat vinden die mensen, zijn de voordelen groter of maakt het niet uit. Of ben je in je eigen gezin of relatie toch een vreemde, door je leeftijdsverschil.
Dus is de vraag / stelling: wel een beduidend jongere of niet. Voor ons ouwe zakken maakt het misschien niets meer uit, we zijn vergroeid met "de onze", behalve dan als we in een retro introspectieve bui zijn, maar misschien dat andere (BEGINNENDE) naar de PH en met Philippina gangers er wat aan hebben bij hun besluitvorming en (partner) keuze.

:atyourservice:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

stijn54

Citaat van: Baron op zaterdag 18 januari 2014, 00:02:50
:hoedjeaf:

Nu mijn eigen antwoord:
-Had ik het geweten dan was ik vroeger met het PH adventure begonnen. Maar of ik er dan rijp voor was geweest, en ook de financien op jongere leeftijd. Mijn leven was woelig, ook financieel veel up and downs. En dan wat je geleerd hebt in je leven, je staat vaster, steviger met je benen op de grond. Want dat heb je toch wel met een Philippina en in de PH nodig. Dus eigenlijk .... ik weet het niet. Denk ja, maar ben er niet van overtuigd dat dat ook beter was geweest.
-Ik wilde nooit een veel jongere vrouw, de freule is een maand jonger dan mij. Je zit dus in dezelfde levensfase. Zie ook wel om mij heen koppels waarvan de man 60 plus is en om 11.00 naar huis wil tijdens het feestje, en zijn 30 jarige vrouw dan pas los komt met de vriendinnen en de karaoke. En zo zullen er wel honderden zo niet duizende van die gevallen zijn.
Maar toch ligt daar wel eens mijn idee, natuurlijk is een jonge vrouw hebben mooi. Is het (niet) veel leuker een jonge (re) vrouw te hebben. Wie heeft er een, en? Wat vinden die mensen, zijn de voordelen groter of maakt het niet uit. Of ben je in je eigen gezin of relatie toch een vreemde, door je leeftijdsverschil.
Dus is de vraag / stelling: wel een beduidend jongere of niet. Voor ons ouwe zakken maakt het misschien niets meer uit, we zijn vergroeid met "de onze", behalve dan als we in een retro introspectieve bui zijn, maar misschien dat andere (BEGINNENDE) naar de PH en met Philippina gangers er wat aan hebben bij hun besluitvorming en (partner) keuze.

:atyourservice:

Ik ben 60 en mijn vriendin 29. Als je naar anderen kijkt met een jongere vrouw dan denk je dat past toch niet maar zelf zie je dit niet of ondervind je dit niet. Mijn vriendin is geen uitgangstype maar wat ik logisch vind ze wil zekerheid voor de toekomst en een eigen huisje. Financieel kan ik dit wel maar als het misloopt ben ik de klos zeker op mijn leeftijd.
Ik twijfel of het niet beter is om 6 maanden in Belgie te verblijven en te overwinteren in de Filippijnen en geen vaste relatie meer. Vrije vogel op latere leeftijd hahahah. Dit leven kost ook geld maar dan spendeer je het geld voor eigen plezier. Een huisje kopen is alleen goed voor mijn vrindin niet voor mij.
Het kost sowieso geld. Ik leef goedkoper in Belgie dan hier maar in Belgie leef ik alleen. Maar ik haat de winter in Belgie.
Ik wens wel een jongere Filipina, Belgische vrouwen van mjn leeftijd met een goed hart zijn er genoeg maar op mijn leeftijd trekken deze mij die fysiek niet meer aan.
:daag:

Ronny55

Citaat van: Baron op zaterdag 18 januari 2014, 00:02:50
:hoedjeaf:

Nu mijn eigen antwoord:
-Had ik het geweten dan was ik vroeger met het PH adventure begonnen. Maar of ik er dan rijp voor was geweest, en ook de financien op jongere leeftijd. Mijn leven was woelig, ook financieel veel up and downs. En dan wat je geleerd hebt in je leven, je staat vaster, steviger met je benen op de grond. Want dat heb je toch wel met een Philippina en in de PH nodig. Dus eigenlijk .... ik weet het niet. Denk ja, maar ben er niet van overtuigd dat dat ook beter was geweest.
-Ik wilde nooit een veel jongere vrouw, de freule is een maand jonger dan mij. Je zit dus in dezelfde levensfase. Zie ook wel om mij heen koppels waarvan de man 60 plus is en om 11.00 naar huis wil tijdens het feestje, en zijn 30 jarige vrouw dan pas los komt met de vriendinnen en de karaoke. En zo zullen er wel honderden zo niet duizende van die gevallen zijn.
Maar toch ligt daar wel eens mijn idee, natuurlijk is een jonge vrouw hebben mooi. Is het (niet) veel leuker een jonge (re) vrouw te hebben. Wie heeft er een, en? Wat vinden die mensen, zijn de voordelen groter of maakt het niet uit. Of ben je in je eigen gezin of relatie toch een vreemde, door je leeftijdsverschil.
Dus is de vraag / stelling: wel een beduidend jongere of niet. Voor ons ouwe zakken maakt het misschien niets meer uit, we zijn vergroeid met "de onze", behalve dan als we in een retro introspectieve bui zijn, maar misschien dat andere (BEGINNENDE) naar de PH en met Philippina gangers er wat aan hebben bij hun besluitvorming en (partner) keuze.

:atyourservice:
Das bij mij net andersom, mijn madam is 15 jaar jonger ,maar wat betreft het "blijven hangen" is zij het meestal die aan mijn mouw trekt . We gaan niet echt veel uit, maar als we gaan, dan moet de "deur sluiten", eerder ga ik niet naar huis. Ik heb een motto, "half bezopen is weggegooid geld"  :lachen: . De cafebaas van mijn stamkroeg in :belgiesmiley: zij al eens tegen zijn madam," Schat zullen we maar gaan slapen dan kan Rene naar huis gaan". Ik ga echt niet veel uit , maar als, is het een hele toer om me naar huis te krijgen als er nog ergens een lichtje brand.  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Baron

Citaat van: stijn54 op zaterdag 18 januari 2014, 01:34:15
Citaat van: Baron op zaterdag 18 januari 2014, 00:02:50
:hoedjeaf:

Nu mijn eigen antwoord:
-Had ik het geweten dan was ik vroeger met het PH adventure begonnen. Maar of ik er dan rijp voor was geweest, en ook de financien op jongere leeftijd. Mijn leven was woelig, ook financieel veel up and downs. En dan wat je geleerd hebt in je leven, je staat vaster, steviger met je benen op de grond. Want dat heb je toch wel met een Philippina en in de PH nodig. Dus eigenlijk .... ik weet het niet. Denk ja, maar ben er niet van overtuigd dat dat ook beter was geweest.
-Ik wilde nooit een veel jongere vrouw, de freule is een maand jonger dan mij. Je zit dus in dezelfde levensfase. Zie ook wel om mij heen koppels waarvan de man 60 plus is en om 11.00 naar huis wil tijdens het feestje, en zijn 30 jarige vrouw dan pas los komt met de vriendinnen en de karaoke. En zo zullen er wel honderden zo niet duizende van die gevallen zijn.
Maar toch ligt daar wel eens mijn idee, natuurlijk is een jonge vrouw hebben mooi. Is het (niet) veel leuker een jonge (re) vrouw te hebben. Wie heeft er een, en? Wat vinden die mensen, zijn de voordelen groter of maakt het niet uit. Of ben je in je eigen gezin of relatie toch een vreemde, door je leeftijdsverschil.
Dus is de vraag / stelling: wel een beduidend jongere of niet. Voor ons ouwe zakken maakt het misschien niets meer uit, we zijn vergroeid met "de onze", behalve dan als we in een retro introspectieve bui zijn, maar misschien dat andere (BEGINNENDE) naar de PH en met Philippina gangers er wat aan hebben bij hun besluitvorming en (partner) keuze.

:atyourservice:

Ik ben 60 en mijn vriendin 29. Als je naar anderen kijkt met een jongere vrouw dan denk je dat past toch niet maar zelf zie je dit niet of ondervind je dit niet. Mijn vriendin is geen uitgangstype maar wat ik logisch vind ze wil zekerheid voor de toekomst en een eigen huisje. Financieel kan ik dit wel maar als het misloopt ben ik de klos zeker op mijn leeftijd.
Ik twijfel of het niet beter is om 6 maanden in Belgie te verblijven en te overwinteren in de Filippijnen en geen vaste relatie meer. Vrije vogel op latere leeftijd hahahah. Dit leven kost ook geld maar dan spendeer je het geld voor eigen plezier. Een huisje kopen is alleen goed voor mijn vrindin niet voor mij.
Het kost sowieso geld. Ik leef goedkoper in Belgie dan hier maar in Belgie leef ik alleen. Maar ik haat de winter in Belgie.
Ik wens wel een jongere Filipina, Belgische vrouwen van mjn leeftijd met een goed hart zijn er genoeg maar op mijn leeftijd trekken deze mij die fysiek niet meer aan.
:daag:


Dat is een waarheid als een koe, dat is een feit, dat staat als een huis! (betonnen europees huis in europa, dus niet nippa hutje in de typhoon).
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Ronny55

Citaat van: stijn54 op zaterdag 18 januari 2014, 01:34:15
Ik ben 60 en mijn vriendin 29. Als je naar anderen kijkt met een jongere vrouw dan denk je dat past toch niet maar zelf zie je dit niet of ondervind je dit niet. Mijn vriendin is geen uitgangstype maar wat ik logisch vind ze wil zekerheid voor de toekomst en een eigen huisje. Financieel kan ik dit wel maar als het misloopt ben ik de klos zeker op mijn leeftijd.
Ik twijfel of het niet beter is om 6 maanden in Belgie te verblijven en te overwinteren in de Filippijnen en geen vaste relatie meer. Vrije vogel op latere leeftijd hahahah. Dit leven kost ook geld maar dan spendeer je het geld voor eigen plezier. Een huisje kopen is alleen goed voor mijn vrindin niet voor mij.
Het kost sowieso geld. Ik leef goedkoper in Belgie dan hier maar in Belgie leef ik alleen. Maar ik haat de winter in Belgie.
Ik wens wel een jongere Filipina, Belgische vrouwen van mjn leeftijd met een goed hart zijn er genoeg maar op mijn leeftijd trekken deze mij die fysiek niet meer aan.
:daag:


Het is maar waar je voor kiest, ga hier niet hypocriet doen en beweren dat ik 25 a 30 jarige niet zie zitten om te rollebollen....Maar er dag in dag uit mee leven  :weetikniet: das een heel ander paar mouwen. Wil ook niet zeggen dat het onmogelijk is, maar het is eerder de uitzondering dan de regel dat het samen leven harmonisch verloopt.
Maar nog dat moet ieder voor zich uit maken, ik keer voor mijn eigen deur daar is het ook niet altijd zo proper als het er uit ziet.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

boomerang

Ja, ik zou het nogmaals doen, met dien verstande dat ik mijn partner uit een weeshuis zou kiezen !
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Amice

 :lachen:

Mja of een weeshuis girl niet ook bepaalde dingen meedraagt die ze daar heeft aangeleerd/ervaren heeft, waag ik te betwijfelen.

Ik heb al de tijd dat ik hier was jonge vrouwen gehad, zelfs van 18 maar dat was/is niet meer dan een LAT relatie.

Ze mogen best bij me komen, slapen, koken enz maar ik laat ze niet binnen met n koffer met kleren.
Daar moet je dan wel duidelijk en vastberaden in zijn.

Als het echt n goede meid is huur ik wel n studiotje voor haar, totdat ik er zeker van ben.

Mijn caregiver was altijd de oudste en getrouwd maar voor haar is het werk, dat deed ze altijd erg goed, was meer dan 9 jaar bij me, totdat haar man kortgeleden zich met haar werk begon te bemoeien, tja dan houdt het op, nu mag hij haar salaris er bij verdienen. :daag:



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent