Na een paar uur chatten, The next day :

Gestart door westhoek, donderdag 16 mei 2013, 05:40:13

Vorige topic - Volgende topic

westhoek


In the mailbox :

Citaathi dear how are you?i thought we're going to chat again today?
hmmmm..dear can i ask you a little favor? regarding on my laptop, because i'm planning to bring it on the repair shop and while my laptop is away, can you buy me a smartphone?that enables me to send messages to you..because i have difficulties using my laptop. it's hanging most of the time and there's a cracking sound inside like a sound of a chainsaw..instead of buying new computer which is too expensive i will prefer to have a smartphone which is not too expensive..i hope you understand..i don't want to lose my communication to you...i will wait for your reply..take care

Voila, en ik op zoek naar een ander. Zo simpel kan het leven soms zijn.

yepyep

Ah joh, gewoon doen  :lachen:




Geintje, jammer dat ze het zo speelt.


westhoek

Citaat van: yepyep op donderdag 16 mei 2013, 06:02:20
Ah joh, gewoon doen  :lachen:




Geintje, jammer dat ze het zo speelt.


Anderen pakken het subtieler aan. Of vragen het gewoon,...

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Kano

Ja selfish hoor . Stuur  dat kind toch gewoon een 10e hands laptop  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

westhoek

Citaat van: Kano op donderdag 16 mei 2013, 07:40:48
Ja selfish hoor . Stuur  dat kind toch gewoon een 10e hands laptop  :lachen:

'Haar' manycam deed het uitstekend  :haha:

Nope, deze was erover, daarom post ik het hier.

Raventje

voor wat hoort wat hé. :lachen: voor niets gaat de zon op  :shhh:

Supernova


Rich

Rich de Nederbelg.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: westhoek op donderdag 16 mei 2013, 05:40:13

In the mailbox :

Citaathi dear how are you?i thought we're going to chat again today?
hmmmm..dear can i ask you a little favor? regarding on my laptop, because i'm planning to bring it on the repair shop and while my laptop is away, can you buy me a smartphone?that enables me to send messages to you..because i have difficulties using my laptop. it's hanging most of the time and there's a cracking sound inside like a sound of a chainsaw..instead of buying new computer which is too expensive i will prefer to have a smartphone which is not too expensive..i hope you understand..i don't want to lose my communication to you...i will wait for your reply..take care

Voila, en ik op zoek naar een ander. Zo simpel kan het leven soms zijn.
ben bang dat je blijft zoeken Westhoek . als je nog meer van zulke mail hebt, gewoon posten hier super leuk .
veel succes en niet zo gierig doen he . :daag: je lijkt wel een olander hehe
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.