Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Koninginnedag 2012 Manila

Gestart door yepyep, donderdag 26 april 2012, 03:55:56

Vorige topic - Volgende topic

yepyep

Iemand die vanavond Koninginnedag viert bij de ambassadeur thuis of zijn er mensen die zaterdag deelnemen aan het feest van de Dutch Manila Club?

Mike

Vanavond ben ik aanwezig bij de ambasadeur thuis, de Dutch Manila Club ken ik niet

bananacreek

Citaat van: yepyep op donderdag 26 april 2012, 03:55:56
Iemand die vanavond Koninginnedag viert bij de ambassadeur thuis of zijn er mensen die zaterdag deelnemen aan het feest van de Dutch Manila Club?


Ik heb het formlier ingevuld maar kreeg een email dat ik niet welkom ben zonder een positieve psychiatrische evaluatie......(niet ouder dan twee weken) :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

De dames mogen ook niet komen omdat ze te BASTOS zouden zijn............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




yepyep

Citaat van: Mike op donderdag 26 april 2012, 05:04:49
Vanavond ben ik aanwezig bij de ambasadeur thuis, de Dutch Manila Club ken ik niet

Tot straks dan  :cheers:

Baron

Citaat van: bananacreek op donderdag 26 april 2012, 07:33:32
Citaat van: yepyep op donderdag 26 april 2012, 03:55:56
Iemand die vanavond Koninginnedag viert bij de ambassadeur thuis of zijn er mensen die zaterdag deelnemen aan het feest van de Dutch Manila Club?

De dames mogen ook niet komen omdat ze te BASTOS zouden zijn............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



:hoedjeaf: :hoedjeaf:

Nou, die mogen dan wel bij mij op bezoek komen. Of .. waar is dar establishment, dan kom ik wel op bezoek bij hen !!

:lachen: :lachen:




Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Kano

Bij de dames van Creek valt de ambassadeur in het niet  :jajaja: :jajaja:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Baron op donderdag 26 april 2012, 09:32:19
Citaat van: bananacreek op donderdag 26 april 2012, 07:33:32
Citaat van: yepyep op donderdag 26 april 2012, 03:55:56
Iemand die vanavond Koninginnedag viert bij de ambassadeur thuis of zijn er mensen die zaterdag deelnemen aan het feest van de Dutch Manila Club?

De dames mogen ook niet komen omdat ze te BASTOS zouden zijn............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



:hoedjeaf: :hoedjeaf:

Nou, die mogen dan wel bij mij op bezoek komen. Of .. waar is dar establishment, dan kom ik wel op bezoek bij hen !!

:lachen: :lachen:

Dit zijn een paar leerlingen van de Philippine-Hawaiin International School voor Housekeepers..... :jajaja:
Adres: 21119 Bpulevard of Broken Dreams
Barangay Waikikki
6200 Dumaguete city
Philippines:

Theme-song of the school:

[yt=640,505]k5e1dwBXWMo [/yt]
Dat waren de Kilima Hawaiins elke zaterdagmiddag om 12.27 op Hilversum 2 (dacht ik) (The Kilima Hawaiin Show (in de jaren '60 en mijn grote broer en ik hadden altijd ruzie wie er toen op de kachel mocht zitten (gestookt met eierkolen dacht ik, en als ik verloor ging ik me eigen in het kolenhok verstoppen en later mijn moeder woest omdat ik zwart zag)... :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :denk: :crazy: :crazy: :crazy:

Dus de housekeepers worden hierin onderwezen:

Kijk hier voor een clip van hun laatste eindexamen:

[yt=640,505]xDwM_tV7qgA [/yt]



yepyep

Het was gezellig en we hebben het samen met Mike, Fonzzz en Bahayko gevierd. Dit jaar was ik gelukkig op tijd om een harinkje of 3 mee te pikken en verder het nodige bier uiteraard.

Foto:

Rich

Rich de Nederbelg.

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 26 april 2012, 07:33:32
Citaat van: yepyep op donderdag 26 april 2012, 03:55:56
Iemand die vanavond Koninginnedag viert bij de ambassadeur thuis of zijn er mensen die zaterdag deelnemen aan het feest van de Dutch Manila Club?


Ik heb het formlier ingevuld maar kreeg een email dat ik niet welkom ben zonder een positieve psychiatrische evaluatie......(niet ouder dan twee weken) :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

De dames mogen ook niet komen omdat ze te BASTOS zouden zijn............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:





Nou Creek,denk dat je niks mist,je hebt je drie Konninginnen al zo te zien... :lachen: :lachen:

Pjottr

tje Creek Waar haal je ze toch vandaan. Moet tochmaar eens onderzoek komen doen bij je :lachen:
Gr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op zaterdag 28 april 2012, 12:24:30
tje Creek Waar haal je ze toch vandaan. Moet toch maar eens onderzoek komen doen bij je :lachen:
Gr

Dat was een Xmas party in de disco............en ze wilden wel even op de foto met de oude viezerik..... :lachen: :lachen:


TheDolphin

Die rechtse heeft het mooiste buikje  :biggrinn: