Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

mount apo

Gestart door kristof19, zaterdag 12 maart 2011, 14:17:09

Vorige topic - Volgende topic

kristof19

Bedankt voor de reacties.

Digos City is approx 50km (30 miles ) from Davao. You cn get there by bus from the Ecoland Bus Terminal in Davao, using the Davao Metro Shuttle, or Weena Bus. The fare is P60. about USD 1.20. The journey takes around 90 minutes

en dan nog 25 km naar Kidapawan.

Josv indien u contact zou hebben met uw client vernam ik graag zijn prijzen voor oa vervoer, tent en trip.



Digos


Heb effe de link aangepast in men vorige posting wat betreft verblijf op Samal, die leek niet te werken.

:link:

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

kristof19

Het ziet er inderdaad goed uit digos. De link werkte inderdaad niet.

Ik heb zopas geboekt met cebupacific airways van 26 may t.e.m. 4 juni van cdo naar davao voor de schappelijke prijs van 4318 pesos heen en terug voor 2 personen. Echt wel goedkoop.

Het plan is:

de eerste dag verblijven in First Pacific Inn Davao hotel
dag 2 in kidapawan geraken en een hike doen op mount apo voor 3 of 4 dagen
en de resterende dagen relaxen en nagenieten van de hike (hopelijk) op een strandlocatie. Waarschijnlijk Samal Island.
dan terug naar Cagayan de oro om nog een klein reisje te maken tot 9 juni (dan moet mijn vriendin opnieuw werken)

groetjes
Kristof


Digos


Lijkt me een mooi programma.

De link was van de site van zen vrouwtje op facebook die ook in men bestand staat.

Effe er tussen uit en rust en wat genieten van elkaar, ben je op Samal op de juiste plaats.

Mochten er nog vragen zijn.....horen we het wel.

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT