Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Trouw op 12/2/11

Gestart door Phille, woensdag 24 maart 2010, 11:13:23

Vorige topic - Volgende topic

boldy

ik ben het volledig met disnoke eens  , niemand gaat bepalen hoeveel iemand uitgeeft aan een trouwfeest of een vakantie  das aan een ieder.
om iemand te gaan beschuldigen dat ie alles naar de klote help omdat hij volgens zijn inziens "teveel" uitgeeft aan een vakantie of trouwfeest nou sorry maar dan mag je jezelf tog eens na laten kijken  :jajaja:.
wat josv ok al zei zal het eerder wel uit frustatie zijn dat je zoiets zegt  want ik kan me tog echt niet voorstellen dat je ook werkelijk meent wat je zegt .

@ phille geniet er lekker van en geef lekker uit wat je wilt want daar heeft niemand een ene moer mee te schaften  :jajaja:
en om hiet te zeggen wat je het ongeveer gaat kosten allemaal bedankt,je hoeft dat niet te doen maar je doet het, tenslot van rekening doe je dat om ons leden een beetje een globale schatting te geven hoeveel het kost ( op de manier dan jij het doet)


mvg raynier
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Mawibata

#421
Citaat van: Benoit op donderdag 10 februari 2011, 02:18:23
Ik zeg al niets meer ...
Ik hou het hierbij, ... zou nog zoveel meer kunnen zeggen ...



Citaat van: Benoit op woensdag  9 februari 2011, 20:48:12

Ik kan je nog meer informatie geven, maar die geef ik liever niet publiek.




Je weet veel, maar jij laat blijkbaar niet het achterste van je tong zien.   :denk:








Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

jiggy

wat een discussies hier...

de titel van het bericht eens goed gelezen : "TROUW op ..." ???

het lijkt hier veeleer op verhitte debatten bij de boedelscheiding bij een Vechtscheiding en de brave man is nog niet eens getrouwd !! :lachen:

alhoewel.. het nadert nu toch met rasse schreden , want rond deze tijd is het al 11/2 in de Filipijnen.

toch wel de dag van het burgelijk huwelijk van Phille en zijn Cristy, niet?

:applaus: van harte gefeliciteerd, kerel !!!  :applaus:

stip66

Who cares, let him have the day of his live !
Mijn trouwfeest heeft â,¬ 50 gekost so what ?
Iedereen heeft zijn eigen budget, idee en verlangens.
Hier wis je ook geen feest uit beneden de â,¬ 10.000, waarom die commotie ?
In betere tijden had ik ook de strategie ven Phil nagestreeft.
Wij zijn het niet altijd eens geweest hier, maar ik wens je een onvergetelijke dag Phil.
Dit evenenement staat buiten onze meningsveschillen.
GO and ENJOY.
:thumb:

dimi

@ phille


  wij wensen u goed trouwfeest een dag dat je nooit kan vergeten
groeten dimi and emlyn

opinie

Citaat van: pvgossum op donderdag 10 februari 2011, 16:01:51
blijkbaar was ik dan stokoud: 33 jaar

Oei, ja :happy2:

Citaat van: pvgossum op donderdag 10 februari 2011, 16:01:51
wel zilver we vonden dit beide mooier dan goud

Dat is wat telt.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Rich

Citaat van: Benoit op donderdag 10 februari 2011, 03:14:35

Als je mij persoonlijk wil pakken op mijn vorige huwelijk dan ben je meer dan welkom. Jij houdt er blijkbaar van om mensen persoonlijk op gelijk welk een vlak aan te vallen, maar besef dan wel als je dit met mij blijft doen dat ik brandhout van je zal maken.



Dit is totaal naast de kwestie. Je voelt je persoonlijk gepakt ? :ikkeniebegrijp:  Mensen aanvallen ? :ikkeniebegrijp:  Ik zal brandhout van je maken  :ikkeniebegrijp:

Het gaat hier over een verschil van mening over een huwelijks-budget. Vrijheid blijheid Benoit. Laat de zon ook voor een ander schijnen.

Je stelt zelfs in vraag of zijn aanstaande wel naar België zal kunnen komen, en haalt hierbij ook zijn huwelijksbudget aan, als zou dat er iets mee te maken hebben.
Dit is puur afreageren van je eigen frustratie momenteel.

En wat die ring betreft, ikzelf vind een dure gouden ring met diamanten niet belangrijk, integendeel zelfs. Maar ieder doet wat ie doet man, en probeer dat gewoon te respecteren.

Ik wens voor jullie allemaal dat je vrouw snel hier mag zijn.  :thumb:

Greetz, Rich
Rich de Nederbelg.

Rich

Rich de Nederbelg.

stip66

Citaat van: Rich op donderdag 10 februari 2011, 22:14:17
En wat die ring betreft, ikzelf vind een dure gouden ring met diamanten niet belangrijk, integendeel zelfs.

Admin, ban met nu niet van het forum om de volgende uitspraak aub ?
Ik had ( heb ) mijn ringen VOOR te vertrekken hier gekocht. â,¬ 15 voor 2 stuks.
Nog wekelijks lachen wij ons kapot over de waarde en de kwaliteit.
We zijn dan toch tot een compromis te komen:
Waarde = 1ste impressie
Kwalieit: hetgeen wat je overhoudt na de rit.

:atyourservice:


rambonsusay

wat een hoop tralalala man hier over het budget van iemand zeg ? ik vind toch dat iedereen dat voor zijn eigen moet uitmaken hoeveel je eraan spendeerd , over hoeveel de trouwringen nu kosten maakt iedereen voor zijn eigen uit als je ze maar uit liefde geeft dat is toch wel het belangrijkste !
@ phille geniet ervan vandaag want het is je trouw voor de wet en alvast  :congratualtionsis0:
amuseer jullie en geniet er ten volste van   :thumb: