Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tijd huwelijks aankondiging ?

Gestart door joge, dinsdag 5 maart 2013, 07:10:52

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: joge op woensdag  6 maart 2013, 09:25:09
Hoi
,Ik ben natuurlijk wel bereid om die 10 dagen te wachten , dat gaat nog net lukken dan voor het einde v/d maand, maar de secretaresse v/d burgemeester hier in Passay beweerde dat zij geen aankondiging meer uithangen..... dus moet ik gewoon 10 wachten om te trouwen na het afgeven van onze papieren en de LC,zodat de datums van de LC en het trouwen zelf zeker 10 dagen gespreid zijn..?  ik kan ze niet dwingen om het uit te hangen denk ik hehe>
We gaan het zeker opnieuw gaan vragen ter plaatse , want er hangt teveel van af

Grts
Tja ,dat ze het niet uithangen betekend nog niet dat er tussen het aanmelden op cityhall en het huwelijk geen 10 dagen moeten zijn .
Informeer gewoon op de Ambassade als die 10 dagen problematisch zijn. Zo vermijd je verrassingen
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

joge

Hallo iedereen,

ik zou hier direkt kunnen zetten 'opgelost' we zijn vandaag eens eens wandeling gaan maken in de plaatselijke city hall , en daar hebben we de juist persoon gevonden die alles heel vriendeijk tot in de puntjes uitlegde.
Dus er word nog wel het huwelijk aangekondigd op een bord , en we moeten dus echt gewoon 10 kalenderdagen wachten en dan trouwen voor een 'judge' .Na het indien en van de papieren de dag ernaa het seminar volgen .
De marriage licsence kost hier slechts 200 Peso  ,en het  huwen zelf 1500 Peso, dit zijn dus heel andere prijzen die we vorige keer te horen kregen op een aanglegen kantoortje waar we naar toe geloodst werden zoals 15000 Peso....tja ook een mannier van bijverdienen he.

Bedankt allen voor de uitleg

grts
End is not the end, in fact E.N.D is " Effort Never Dies " and if you get NO in an answer , then remember NO is " Next Opportunity ". Always be positive..

Ronny55

Citaat van: joge op vrijdag  8 maart 2013, 09:00:42
Hallo iedereen,

een aanglegen kantoortje waar we naar toe geloodst werden zoals 15000 Peso....tja ook een mannier van bijverdienen he.

Bedankt allen voor de uitleg

grts
Het is wel zo als je wil touwen op locatie door jou gekozen kan het duurder zijn. Ik ben nl in de feestzaal getrouw en hen 5000 peso aan de rechter betaald
Denk zelfs dat dat nu niet meer kan, het moet in het gerechts gebouw nu.... :weetikniet:
In elk geval veel sexsus....euh...succes.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Citaat van: Ronny55 op vrijdag  8 maart 2013, 10:21:45
Citaat van: joge op vrijdag  8 maart 2013, 09:00:42
Hallo iedereen,

een aanglegen kantoortje waar we naar toe geloodst werden zoals 15000 Peso....tja ook een mannier van bijverdienen he.

Bedankt allen voor de uitleg

grts
Het is wel zo als je wil touwen op locatie door jou gekozen kan het duurder zijn. Ik ben nl in de feestzaal getrouw en hen 5000 peso aan de rechter betaald
Denk zelfs dat dat nu niet meer kan, het moet in het gerechts gebouw nu.... :weetikniet:
In elk geval veel sexsus....euh...succes.

ja hoor, dat kan zeker.  Je kan trouwen waar je zelf wil.
Rich de Nederbelg.

Kano

Als je maar een marriage license hebt  :jajaja:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn