Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Les geven in België

Gestart door Fail_over, vrijdag 26 april 2013, 22:47:32

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Ik start dit topic omdat ik serieus overweeg les te gaan geven in België. Ik weet dat het stelsel van België erg veel regeltjes omvat, maar daarin zie ik dan weer een uitdaging.

Ik weet ook dat er een aantal leden ervaring hebben met lesgeven en daarvan  hoop ik dan ook een bijdrage te krijgen.
Terwijl ik dit typ realiseer ik mij dat dit eigenlijk best wel een topic kan zijn dat ook de  :smiley-philippines:, als de  :nederlandsevlag: en  :belgiesmiley: raakt.

Het les geven is een lucratieve manier om inkomsten te generen. waar dan ook. Het is een manier om lokale, in  :belgiesmiley: :nederlandsevlag: :smiley-philippines: een betere toekomst te geven. En om zelf een inkomen te genereren.

Dus shoot!

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Ronny55

 Tja, ik heb heel veel respect voor al wat in het onderwijs zijn brood verdienen moet, denk dat het verweg een van de meest ondankbare beroepen is die er bestaan. Daar is vooral veel passie voor nodig en veel moed. Het gebrek aan respect van zowel de leerlingen alsook van de (niet allemaal) ouders is gewoon schandalig tegenwoordig.
Fail_over, veel succes en kracht om het vol te houden.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.