Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic






TheDolphin

In Kalibo, Panay heb je Garcia Legaspi Mansion, 1016 Roxas Avenue. Goed onderhouden kamer met queenzise bed en fan voor 700php. En de eigenaar manager Garcia (Gerwin) is een nette man die niet te moeilijk doet. Hij kan je informeren over veel zaken in Kalibo en de omgeving. Smorgens wel veel herrie van het verkeer in de hoofdstraat maar ik wende er al gauw aan en op een gegeven moment hoor je het niet meer dan slaap je er gewoon doorheen.

gosternokke

Crystal Lodge  Corontown,    http://krystallodge.tripod.com/    Romantische kamers,
de hele nacht hoor je het klotsen van de golven    :biggrinn:

TheDolphin

Ik wilde nog en nieuw beachresort (ongeveer twee jaar oud nu) opgeven bij Caticlan maar nu ben ik de naam vergeten. En Googelen gaat niet want als je beach resort Caticlan Googeld dan krijg je een lawine van resorts op Boracay waardoor je het resort  er niet in terug kunt vinden. Ik vroeg in ieder geval de tricycle driver naar Saint Chick Hotel te gaan maar dat bestaat niet meer. De deur van de poort was dicht. Maar aan de zelfde weg een stukje verderop aan het strand ligt een ander budget resort voor 700 peso had ik een double room met private bath  :thumb:. Aardige mensen daar en als je een goede zwemmer bent kun je naar een eiland zwemmen dat links voor de kust ligt daar. De eigenaar van Saint Chick schijnt te zijn overleden en niemand heeft het overgenomen.