Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Yoghurt69

Citaat van: TheDolphin op vrijdag 17 maart 2017, 18:54:15
Streetview waarbij ze met een auto hebben rondgereden en opnamen hebben gemaakt? Of is het een fotootje dat is geupload door iemand? :ikkeniebegrijp:
het is geen geupload fotootje en de volledige straat is 360 graden te bezichtigen in streetview
dus hoogstwaarschijnlijk zijn de opnames met de wagen gemaakt

Adik

Ik zou toch zweren dat ik deze ben tegen gekomen in mijn zoektocht naar de foto van reactie 251 in dit topic (ook basketveld). Maar hoe kwam ik daar?  :harenuittrekkenpg2:

ganda

Citaat van: Adik op vrijdag 17 maart 2017, 22:07:15
Ik zou toch zweren dat ik deze ben tegen gekomen in mijn zoektocht naar de foto van reactie 251 in dit topic (ook basketveld). Maar hoe kwam ik daar?  :harenuittrekkenpg2:

Reactie 251 was op 2 maart. Ga terug in u geschiedenis naar 2 maart en begin vanaf daar terug te zoeken . Good Luck

:shhh: :fluestern: :horenzienzwijgen: :lachen:  :applaus: :happy: :happy2:


TheDolphin

Zal wel ergens in de buurt van Mountain Province geweest zijn dan want daar werdt veel gezocht kan ik mij nog herinneren. :denk: Ik heb al heel wat basketbal veldjes bekeken ondertussen. Die zijn er nog meer dan kerken in de  :smiley-philippines:  :jajaja: Ik heb ook al een mooi basketbal veldje met een kerk gevonden voor mijn volgende bijdrage :crazy:

Herbie

Citaat van: Adik op vrijdag 17 maart 2017, 22:07:15
Ik zou toch zweren dat ik deze ben tegen gekomen in mijn zoektocht naar de foto van reactie 251 in dit topic (ook basketveld). Maar hoe kwam ik daar?  :harenuittrekkenpg2:

Volgens mij klopt dat, ben dat ook tegen gekomen. Maar ben er nu vijf weken uit, en op mijn gsm of ipad. Is dat niet te doen om te zoeken. Zo laat ik jullie rustig verder doen  :crazy:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

TheDolphin

 :weetikniet: Heeft het betreffende basketbal veldje ook een notatie in Google Maps? Of ligt het zonder notatie ergens in de :smiley-philippines: langs de weg?

Yoghurt69

het is natuurlijk in Google Maps te vinden, maar zonder notatie

Yoghurt69

voor diegenen die de kleine eilandjes afspeur(d)en, sorry
TIP 1: het is gelegen op één van de grootste 10 eilanden

TheDolphin


Yoghurt69