Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

oproep...

Gestart door xav, donderdag 13 februari 2014, 15:55:06

Vorige topic - Volgende topic

xav

voor de mensen die nu in filippijnen zitten... kunnun jullie de uitzending van TV PATROL (nationaal) opnemen of op you tube zetten... ben niet zeker of het die van vandaag of morgen is of zal zijn...

abs-cbn heeft vandaag een intervieuw af genomen bij ons in de zaak... wilde tv patrol online bekijken maar dat lukt dus niet...

ik ben zelf juist terug in belgiĆ«, dus als er iemand mij hierbij kan helpen  :thumb:

gosternokke

#1
Lijkt me handig dan even de naam van je zaak te vermelden niet iedereen zal dat weten.   Le Patisserie in Puerto Princesa.  een zaak waar cakes en taarten worden gemaakt .



O, ja en je vrouw zegd op facebook dat het op de lokale TV Patrol Palawan  word uitgezonden  :weetikniet:



 Lijkt mij ook sterk dat zoiets nationwide word uitgezonden, is toch puur lokaal news  :jajaja:


  Wel zijn de uitzendingen van TV Patrol Palawn op internet te zien volgens mij.

xav

ze dacht ook dat het lokaal zou worden uitgezonden... maar de reporter vertelde haar dat het nationaal zou zijn... natuurlijk moet je het allemaal met korrel zout nemen...

ik zal ondertussen de lokale tv patrol volgen... zo te zien is de laatste uitzending telkens van een 2 tal dagen geleden...

xav

ondertussen al opgelost  :thumb: ... mag bij deze afgesloten worden

Herbie

Citaat van: xav op vrijdag 14 februari 2014, 14:53:07
ondertussen al opgelost  :thumb: ... mag bij deze afgesloten worden

Mogen wij ook het filmke zien  :weetikniet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.