Overnachten voor minder dan 1000 peso in Filippijnen

Gestart door gosternokke, donderdag 30 december 2010, 19:55:11

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke




En dat word dan een regelrechte teleurstelling, de vlucht weg komt uit bij een deur van  kamer 317 die op slot zit   :negatief:

TheDolphin

Zijn er geen accommodaties in Caticlan (Panay)? Ik kan er nergens wat over vinden.  :confused2:

gosternokke

Zelf vorige maand overnacht in Caticlan.   Naam van het hotel is EL Cielo hotel , of iets dergelijks,  Was vrijwel gloednieuw, kon niks op internet vinden.   Is vlak bij de pier gelegen.    Wel een rumoerige omgeving, trycicles die veel herrie maken,  en veel aktivieteiten als de boot van Roxas-Mindoro  savonds laat 11 uur aankomt.  Is soms vertraagd en dan heb je 2 uur snachts al die herrie.

TheDolphin

Citaat van: gosternokke op zaterdag  4 februari 2012, 03:36:25
Zelf vorige maand overnacht in Caticlan.   Naam van het hotel is EL Cielo hotel , of iets dergelijks,  Was vrijwel gloednieuw, kon niks op internet vinden.   Is vlak bij de pier gelegen.    Wel een rumoerige omgeving, trycicles die veel herrie maken,  en veel aktivieteiten als de boot van Roxas-Mindoro  savonds laat 11 uur aankomt.  Is soms vertraagd en dan heb je 2 uur snachts al die herrie.

Hoi Gosternokke bedankt voor je reactie, in het topic: Reishulp gevraagd las ik dat El Cielo in Kalibo was. Weet je zeker dat het Caticlan was?

gosternokke

Weet ik  HEEL zeker dat het in Caticlan was.  Kalibo zijn we namelijk de volgende dag heengereden en dat was dik 1 uur rijden van Caticlan.     Bovendien staathet vlak bij de pier en aangezien Kalibo geen pier heeft. 

Ik zal me vrouw vragen of ze het receipt van het hotel nog heeft .

gosternokke




Het nieuwe Gohotel in Puerto ,brandnieuw net open,  veel reklame met hun promo voor 88 peso als opening stunt.   Alleen  Sorry Sir No More Availeble, but we have rooms for 888 piso.      Ligt wel een stukje buiten de stad, maar naast hun word de nieuwe Robinsons mall gebouwd, dus wel zeer strategisch gebouwd.

gosternokke



Buiten is men druk bezig de laaste hand te leggen aan de parking en landscaping

gosternokke



Tabuyobeach cottages, Caramay, Palawan,   strandhuisjes vanaf 500 peso per dag  www.tabuyobeachpalawan.com   

antzan

We willen toch in September naar Palawan .
Online is nu GoHotel te boeken dan voor 388 P.  per nacht .
Kan met de boot van Manila naar Puerto Pr. vrijdags
om 23.30 u. [ Negros Navigation , St.Joseph the Worker ]
maar deze is [ nog ] niet on-line te reserveren .
En het probleem om van P.Pr. naar Iligan City te geraken in
een redelijke tijd .
We willen wel met onze familie het feest [ 5 dagen ]
Fiesta San Miguel vieren .
Dat hebben ze wel verdient na alle ellende .
En ik denk , dat we nog een stopover maken in
Bejing . Gezien op internet 4 dagen voor 400 dollar incl.
Iemand nog suggesties ?


Foodmaster

TheDolphin

Citaat van: gosternokke op woensdag  8 februari 2012, 15:23:26


Tabuyobeach cottages, Caramay, Palawan,   strandhuisjes vanaf 500 peso per dag  www.tabuyobeachpalawan.com   

Ik denk dat ik daar wel even stop voor een paar dagen om greenIslandsbay een beetje te verkennen. Snorkelen met een zeekoe staat namelijk nog op mijn verlanglijstje  :duiken: