Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

squatter area (re-upped pictures )

Gestart door ganda, vrijdag 24 februari 2012, 18:47:56

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Zeer mooie foto's en dit is de beste: Hij/zij houd de zaak wel even zeer goed in de gaten,...het goede beest denkt hoogstwaarschijnlijk........ HOI KANO....... maak geen verkeerde beweging...... :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek

Citaat van: ganda op vrijdag 24 februari 2012, 20:26:43

De squatter was in een uitgedroogde rivierbedding, de rijweg liep er met een brug over. Toen ik er passeerde kon ik het niet laten om te stoppen en wat foto's te nemen.

20 jaar geleden ben ik op smokey mountains in Manila geweest om een paar foto's te nemen. Spijtig genoeg zijn die niet digitaal en is de kwaliteit niet zo best. Het was mijn eerste bezoek aan de Filipijnen en ik wou dat persé gezien hebben. Mijn aanstaande schoonzus en een gewapende guard zijn toen meegegaan. ( die guard was een idee van mijn schoonzus ).
Nu zou ik zoiets niet meer doen, het was levensgevaarlijk om daar als blanke te gaan neuzen.



Juist, ik dacht dat het net na SM is naast de brug over de McArthur Highway ...?


bananacreek

Citaat van: josv op zaterdag 25 februari 2012, 12:15:57
Ik moet zeggen dat het er niet slecht uitziet. Mijn zwager woont "slechter" en is niet eens een squatter. Hij woont op een re-location area.

Op de laatste foto staat de rolstoel die Creek zoekt !!


Ja, dank u en dan ga ik er volgende maand langs om te vragen of die rolstoel eventueel te koop zou kunnen worden gesteld..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


Digos


Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 februari 2012, 13:55:41
Zeer mooie foto's en dit is de beste: Hij/zij houd de zaak wel even zeer goed in de gaten,...het goede beest denkt hoogstwaarschijnlijk........ HOI KANO....... maak geen verkeerde beweging...... :thumb: :thumb: :thumb:



Er lag misschien wel een maatje 46 tussen  :lachen:

Pech creek

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

De squatter was in een uitgedroogde rivierbedding, de rijweg liep er met een brug over. Toen ik er passeerde kon ik het niet laten om te stoppen en wat foto's te nemen.


Juist maar in die "bedding" staat in het regenseizoen dan wel vuil water zoals op deze foto:


bananacreek

Citaat van: Digos op zaterdag 25 februari 2012, 14:56:12

Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 februari 2012, 13:55:41
Zeer mooie foto's en dit is de beste: Hij/zij houd de zaak wel even zeer goed in de gaten,...het goede beest denkt hoogstwaarschijnlijk........ HOI KANO....... maak geen verkeerde beweging...... :thumb: :thumb: :thumb:



Er lag misschien wel een maatje 46 tussen  :lachen:

Pech creek

Misschien ligt daar geen maat 46 maar de Kano was dan wel GANDA.............. :jajaja: :jajaja: :lachen:

Digos


Ik denk eerder Fail_over creek, want die foto was van hem   :biggrinn:

O0
LIVE ONCE - LIVE IT

Fail_over

Citaat van: Digos op zaterdag 25 februari 2012, 15:58:55
Ik denk eerder Fail_over creek, want die foto was van hem   :biggrinn:

Idd, maar daar lag niets van mij tussen. Dit was bij de buren, ik durfde met zo'n bewaker niet dichterbij te komen.  :lachen:  :benweg:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

Citaat van: Digos op zaterdag 25 februari 2012, 15:58:55

Ik denk eerder Fail_over creek, want die foto was van hem   :biggrinn:

O0


Ok. sorry............. :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Fail_over op zaterdag 25 februari 2012, 16:02:40
Citaat van: Digos op zaterdag 25 februari 2012, 15:58:55
Ik denk eerder Fail_over creek, want die foto was van hem   :biggrinn:

Idd, maar daar lag niets van mij tussen. Dit was bij de buren, ik durfde met zo'n bewaker niet dichterbij te komen.  :lachen:  :benweg:

Je kan het in de ogen zien...die hond houd Nederlandse en Deense bezoekers heel goed in de gaten... :jajaja: :jajaja: