Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

aangifte huwelijk in België

Gestart door Nemo, zondag 2 februari 2014, 13:15:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: Hansletty op maandag 10 februari 2014, 03:58:20
Bedankt Rich en Amice voor jullie advies, wat betreft alleen maar een boterbriefje:, elke 59 dagen moet ik naar Baguio voor verlenging van mn visum, kosten: 2500 peso, tijd: 1 dag reizen op en neer,door het gebergte, en weten allemaal wat een risico's hier mee gemoeid zijn. Als ze haar status bevestigd kan krijgen via een advocaat (bedankt voor het advies) is het een kwestie van trouwen, 1 keer uitreizen, naar waar dan ook buiten de Phills, en samen terugkomen, dan heb je de permanente status. Scheelt bergen met geld en tijd en risico's  :jajaja:,. Hebbn jullie enig idee hoeveel dit kan kosten, want de prijzen zijn heel wisselend (met je witte neus hahahaha :lachen:), een andere vraag is mijn visum is verlopen in augustus, alsook mijn paspoort, kan ik dit verlengen in Manilla? en zoja, wanneer moet ik dan verlengen?, ik wacht de adviezen weer af en ga intussen weer verder met mijn dagelijkse verplichtingen hier  :weetikniet:,grts Hans
Voor de kosten van een advocaat & rechter/rechtbank heb anders al dik een eigen non quota visa met een nader te bepalen verblijfsdoel.

Je paspoort kun je via de ambassade laten verlengen en wordt tegen een meerprijs van P200 bij je thuis afgeleverd.
Voor verlenging van je touristen visa dient je paspoort nog voldoende geldigheid te hebben, dus het is beter deze snel te verlengen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent