Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat is AIM GLOBAL ? Piramide scam ?

Gestart door gosternokke, donderdag 27 februari 2014, 19:26:50

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke


Enkele van men schoonfamilie laten trots weten op facebook dat ze lid zijn geworden van  AIM Global  iemand enig idee wat het is ?  De zoveelste piramide scam in  :smiley-philippines:  ?


   https://www.facebook.com/AIMGLOBALDreamAchieversTheAimerzzz

Ifugao

Het lijkt er wel op gezien de titel bevat  MLM (Multi-Level-Marketing)  Een piramide scam heeft ook een MLM structuur. Blijf er ver vandaan!

kristof19

 :jajaja: scam :jajaja
8000 inschrijvingsgeld om daarna stinkend rijk te worden en luxecars te verzamelen.... :happy:
:thankyoufw5: ik ben ook al ingeschreven :lachen:

gosternokke

Citaat van: Ifugao op donderdag 27 februari 2014, 20:46:00
Het lijkt er wel op gezien de titel bevat  MLM (Multi-Level-Marketing)  Een piramide scam heeft ook een MLM structuur. Blijf er ver vandaan!


Ja ,ik kijk wel uit   :lachen:  is schoonzusje van mij die der in gestonken is  :negatief: Der man zit in USA  dus daar gaat zen zuurverdiende loon weer voor nop   :haha:

Snap niet dat ze daar instinken Facebook op  :smiley-philippines: staat vol van die scams.

gosternokke

Ben er nog niet uit of ik nou commentaar moet geven op haar facebook, of dat ik ze in de waan moet laten dat de miljoenen gaan binnen stromen   :weetikniet:   


Ik laat ze maar even in de waan denk ik, geld is ze toch al kwijt   :lachen:

Ronny55

Inderdaad het is een variatie op het piramide spel, er zijn er zo diverse. Voor alle duidelijkheid , alleen de top wordt stinkend rijk tot ze achter een zweeds gordijn belanden.
Van de moment dat er een inschrijvingsgeld gevraagt wordt om astronomische bedragen te verdienen, gewoon negeren of je bent de klos. Een vuist regel, als het te mooi is om waar te zijn , dan is het niet waar.

Een vb, Wil je rijk worden gegarandeerd met wenig investering . Stuur 20 euro naar rekening #........... voor antwoord. Het antwoord:" doe zoals ik en adverteer precies hetzelfde"

Heel simpel en toch laten zich honderden daarmee vangen.  :lachen: :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.


Ifugao

Citaat van: gosternokke op donderdag 27 februari 2014, 21:32:16
Ik laat ze maar even in de waan denk ik, geld is ze toch al kwijt   :lachen:

Correct, en ervan leren doen ze toch niet. 

Baron

Citaat van: kristof19 op donderdag 27 februari 2014, 20:57:52
:jajaja: scam :jajaja
8000 inschrijvingsgeld om daarna stinkend rijk te worden en luxecars te verzamelen.... :happy:
:thankyoufw5: ik ben ook al ingeschreven :lachen:


Inschrijvingsgeld 8000. Wat? Peso of euro of dollars?

Meedoen doe ik niet. Ooit gedaan met 25 gulden en tot mijn verbazing ook nog ooit eens  (1 keer dus) ook 25 gulden ontvangen.
Verklikkers en informanten:  loop nu maar niet naar justitie met deze informatie, het is 35 jaar geleden dus beslist is mijn misdaad al verjaart.
En zelfs 8000 peso is nog meer dan 100 euro. Voor 8000 peso heb je in Malate 32 massages van 1,5 uur voor! Of .....    800 barbecue sticks (sateekes). Dus ............  :denk: :neeneenee:

:daag:


Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).