Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hotel

Gestart door ronny, dinsdag 13 mei 2014, 18:41:01

Vorige topic - Volgende topic

ronny

hallo weet er soms iemand een leuk hotel  en niet te duur dicht bij de belghishe ambasade

gosternokke

http://makatiapartelle.com/    Misschien is dit wat voor je  :weetikniet:    Kweet niet hoever die van  :belgiesmiley: amb. zit. maar dat kan je wel zien  op google maps.

Lorre

Je kan ook volgende gegevens op een hotelboeksite intypen: 9/F Multinational Bancorporation Centre 6805 Ayala Avenue Makati City Metro Manila en dan zoeken in een straal van 1-2-3 km rondom de ambassade.  Dan beslis JIJzelf welk hotel je kiest tegen welke prijs dan ook.  Je kan dit doen bij bv www.booking.com.

ronny

ok heb al een paar keer gemaild naar makatiapartelle maar geen antwoord ziten die dicht bij de ambasade

Dimitri

Citaat van: gosternokke op dinsdag 13 mei 2014, 19:07:19
http://makatiapartelle.com/    Misschien is dit wat voor je  :weetikniet:    Kweet niet hoever die van  :belgiesmiley: amb. zit. maar dat kan je wel zien  op google maps.

Zo een 3 km van ambassade verwijdert. Zal het morgen eens controleren want ik logeer hier momenteel...

ronny

heb hun gebeld vandaag ze zegen geen mail ontvangen te hebben en ik moet boeken op hostel word
toch bedankt hoe ben jij van de luchthaven naar daar gegaan met taxi of bus of hebben ze u komen halen van het hotel
met vriendelijke groeten ronny
en nog een goede reis

Dimitri

Hoi Ronny,

Ik heb idd geboekt via hostelbookers.com
Ik heb kaartje met beknopte uitleg afgeprint vanop de website zoals ze zelf aanraden en dit afgegeven aan taxichauffeur.
Gisteren mijn vrouwtje opgehaald in terminal 3 en terug opnieuw uitleg afgegeven aan taxichauffeur en terug geen probleem.
Eens ze "shopwise" vermeld zien staan in de uitleg weten ze het wel zijn...
groeten...

westhoek

Als men een hotel boekt via een site (bijv. agoda), kan men moeilijkheden hebben in het geboekte hotel wanneer men toekomt ? Het is mijn eerste keer Filippijnen, vandaar mijn vraag. (heb nooit moeilijkheden gehad hiermee in Thailand).

Ronny55

Citaat van: westhoek op donderdag 23 oktober 2014, 09:20:16
Als men een hotel boekt via een site (bijv. agoda), kan men moeilijkheden hebben in het geboekte hotel wanneer men toekomt ? Het is mijn eerste keer Filippijnen, vandaar mijn vraag. (heb nooit moeilijkheden gehad hiermee in Thailand).

Heb al diverse malen geboekt via agoda , tot nog toe nooit problemen
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

westhoek

Citaat van: Ronny55 op donderdag 23 oktober 2014, 13:55:52
Citaat van: westhoek op donderdag 23 oktober 2014, 09:20:16
Als men een hotel boekt via een site (bijv. agoda), kan men moeilijkheden hebben in het geboekte hotel wanneer men toekomt ? Het is mijn eerste keer Filippijnen, vandaar mijn vraag. (heb nooit moeilijkheden gehad hiermee in Thailand).

Heb al diverse malen geboekt via agoda , tot nog toe nooit problemen

Bedankt  :thumb: