Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

hotel

Gestart door ronny, dinsdag 13 mei 2014, 18:41:01

Vorige topic - Volgende topic

boldy

ik heb een paar keer bij agode geboekt en ook nooit problemen gehad bij aankomst. als je met je creditcard hebt betaald raad ik je wel aan die mee te nemen want ze kunne er om vragen (mij nog nooit gevraagd maar je weet het nooit)
het leven is net een lul keihard en veel te kort

ronny

ook nog geen problemen gehad met bookking via internet
makati apratella was zeer aangenaam om er te verblijven goede prijs en goede en beleeft personeel dank u om mij naar daar te sturen

Dreelien

Nog geen ervaring met Booking.com op de Filippijnen,
maar we boeken daar al jaren mee in Maleisie, Vietnam en Cuba nog nooit problemen gehad.
Altijd alles keurig geregeld bij aankomst.

Betalen doe je altijd pas op de locatie zelf, dus geen risico om je geld kwijt te zijn.

jiggy

Citaat van: Dreelien op dinsdag 25 november 2014, 16:19:40
Nog geen ervaring met Booking.com op de Filippijnen,
maar we boeken daar al jaren mee in Maleisie, Vietnam en Cuba nog nooit problemen gehad.
Altijd alles keurig geregeld bij aankomst.

Betalen doe je altijd pas op de locatie zelf, dus geen risico om je geld kwijt te zijn.

Ik boek ook quasi altijd via booking.com. Steeds prima geregeld !
Zelfs roen ik ter plaatse nog een wijziging aan de boeking deed kreeg ik een mail van de klantendienst van booking.com om te vragen of die wijziging wel,op mijn initatief gebeurde en of alles in orde was !
Of toen ik eens annuleerde en dit volgens de voorwaarden kon tot 24 u vooraf en ik toch kosten aangerekend kreeg. Ook dat heeft de klantendienst voor mij netjes rechtgezet.

Of je ter plaatse betaalt of vooraf.. dat hangt steeds af van de voorwaarden van het hotel. Goed opletten dus...
Ook wat annulatie betreft. Soms kostenlos, soms met vergoeding van de 1e overnachting.

Pinocchio

Elke website heeft zo zijn voor- en nadelen.

Agoda is een van de beste websites om informatie over het hotel te verzamelen. Meer informatie dan andere websites maar dikwijls zijn de boekingkosten en tax niet inbegrepen en dat maakt het onoverzichtelijk.

Booking.com heeft vooral een zeer goede kaart waar alle naburige hotels staan aangeduid, en als je op het icoontje klikt zie je ook meteen de prijs.

Hotels.be of hotels.nl heeft meestal een goede prijs en als je je op hun nieuwsbrief aboneert krijg je een vijftal keer per jaar een mail in de bus met een kortingcode van 10 % enkel voor abonnees