Visa Spanje voor mensen met Spaanse naam

Gestart door peldoman, woensdag 25 juni 2014, 21:16:07

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Citaat van: pierrevanwies & segers op donderdag 26 juni 2014, 11:17:01
Citaat van: gosternokke op donderdag 26 juni 2014, 09:16:58
Citaat van: peldoman op woensdag 25 juni 2014, 22:58:03
Mijn dank Cosyns Guy, ik zie nu dat ze dan Sefardische jood moet zijn.
Was al te mooi om waar te zijn.

Ja, de kans dat een pinay afstamd van Sefardische joden is vrijwel 0,0.       Het is een leuk gebaar van Spanje  om misstanden uit het verleden te proberen recht te doen.

Maar ook al heb je een naam van de lijst en ben je joods zal het toch niet makkelijk zijn te bewijzen dat je afstamd van iemand die in 1492  Spanje moest ontvluchten.

Wellicht hebben adelijke families een stamboom die zover terug gaat, de gewone man zeker niet, die hadden voor 1800 nog niet eens een achternaam.

inderdaad, geen achternaam.......

   


 
    .


  Hadden die Spanjaarden dan wel van napoleon Na geaapt die het in eropa rond 1800 al voor iedeen invoerde

  http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_achternamen_in_Nederland

   Was wel handg om te weten hoeveel onderdane je had, ook i.v.m belasting heffen  :biggrinn:

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Herbie op donderdag 26 juni 2014, 14:07:30
Citaat van: peldoman op donderdag 26 juni 2014, 11:07:41
Citaat van: Herbie op donderdag 26 juni 2014, 06:00:56
Joden Joden is nog groter vergif dan moslims  :kotsen: :kotsen:
Ik ben heel erg voor het recht van vrijheid van spreken Herbie, ben geen Jood maar
heb heel mijn leven achter het Joodse volk gestaan. Dat is mijn recht, zoals jij het recht hebt deze uitspraak te doen.

Ik weet zeker dat je wel het een en ander over de Joden te zeggen zult hebben, Palestijnen zullen daar wel in voorkomen.
Zulke zaken kan ik ook over mijn eigen Land zeggen, over Frankrijk , Spanje enzovoort.
Ik vindt jou uitspraak te ver gaan, en dan ook nog eens zonder uitleg.
Maar goed zoals ik al zei, Jij hebt dat recht van spreken en ik mag het daar 100% mee oneens zijn, gelukkig!!

Have a nice day!!




Nog nooit in Antwerpen rond gelopen misschien. Ze hebben hun eigen regels en passen hun niet aan ook.
Vroeger als mijn ouders op het strand aan het spelen waren, en er joden waren mochten de kinderen niet met
:vl: :belgiesmiley: spelen, want wij zijn anders. Zo wie is er nu anders. Ze zijn de grootste racisten, die er zijn.
:lachen: over racisten gesproken.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Lenn

Ach al die godsdiensten, lees totale brainwash, hebben alleen maar meegeholpen aan nog meer oorlogen en discriminatie.Wel goed voor de economie trouwens.
Word hier dikwijls gevraagd of wat mijn believe is?
Ik antwoord standard dat ik geloof dat het vlees beter smaakt dan de botjes.

Sir you don't believe in god?
If there is a god he must be de biggest sadist in the world.
Einde discussie.

gosternokke

Is ieders goed recht te geloven wat ie wil, en ook om helemaal niks te geloven.

Alleen.................      In  :smiley-philippines:  maak je bepaald geen vrienden, als je zegd helemaal niks te geloven.  Ben daar nog geen atheïsten tegengekomen, al zullen die er wel zijn.

En waar je dan bij hoord, katholiek of johovas getuige om maar een 2 uitersten te noemen is niet zo belangrijk voor mensen ,in Ph.   Maar helemaal niks geloven is not done voor de meesten in  :smiley-philippines:

Lenn


peldoman

Citaat van: Lenn op zondag 29 juni 2014, 12:09:52
Ach al die godsdiensten, lees totale brainwash, hebben alleen maar meegeholpen aan nog meer oorlogen en discriminatie.Wel goed voor de economie trouwens.
Word hier dikwijls gevraagd of wat mijn believe is?
Ik antwoord standard dat ik geloof dat het vlees beter smaakt dan de botjes.

Sir you don't believe in god?
If there is a god he must be de biggest sadist in the world.
Einde discussie.
Daar ben ik het mee eens, neemt niet weg dat je wel respect kunt hebben voor anders denkenden.
De een haat de Joden, de andere haat de moslims, Homohaters, alle Filipijnen zijn cheaters , de Katholieken zijn pedo,s etc,etc.
Dat is het punt, zo denk ik erover, maar wie ben ik??

Herbie

Citaat van: peldoman op zondag 29 juni 2014, 12:32:41
Citaat van: Lenn op zondag 29 juni 2014, 12:09:52
Ach al die godsdiensten, lees totale brainwash, hebben alleen maar meegeholpen aan nog meer oorlogen en discriminatie.Wel goed voor de economie trouwens.
Word hier dikwijls gevraagd of wat mijn believe is?
Ik antwoord standard dat ik geloof dat het vlees beter smaakt dan de botjes.

Sir you don't believe in god?
If there is a god he must be de biggest sadist in the world.
Einde discussie.
Daar ben ik het mee eens, neemt niet weg dat je wel respect kunt hebben voor anders denkenden.
De een haat de Joden, de andere haat de moslims, Homohaters, alle Filipijnen zijn cheaters , de Katholieken zijn pedo,s etc,etc.
Dat is het punt, zo denk ik erover, maar wie ben ik??


God misschien :weetikniet: , zo :denk: iedereen wel iets.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

peldoman

Citaat van: Herbie op zondag 29 juni 2014, 14:30:13
Citaat van: peldoman op zondag 29 juni 2014, 12:32:41
Citaat van: Lenn op zondag 29 juni 2014, 12:09:52
Ach al die godsdiensten, lees totale brainwash, hebben alleen maar meegeholpen aan nog meer oorlogen en discriminatie.Wel goed voor de economie trouwens.
Word hier dikwijls gevraagd of wat mijn believe is?
Ik antwoord standard dat ik geloof dat het vlees beter smaakt dan de botjes.

Sir you don't believe in god?
If there is a god he must be de biggest sadist in the world.
Einde discussie.
Daar ben ik het mee eens, neemt niet weg dat je wel respect kunt hebben voor anders denkenden.
De een haat de Joden, de andere haat de moslims, Homohaters, alle Filipijnen zijn cheaters , de Katholieken zijn pedo,s etc,etc.
Dat is het punt, zo denk ik erover, maar wie ben ik??


God misschien :weetikniet: , zo :denk: iedereen wel iets.
OK, dan nu van God voor Herbie de lotto nummers voor a.s. zaterdag.    5-12-17-23-31- 39 reservegetal  40

Herbie

Citaat van: peldoman op zondag 29 juni 2014, 14:46:44
Citaat van: Herbie op zondag 29 juni 2014, 14:30:13
Citaat van: peldoman op zondag 29 juni 2014, 12:32:41
Citaat van: Lenn op zondag 29 juni 2014, 12:09:52
Ach al die godsdiensten, lees totale brainwash, hebben alleen maar meegeholpen aan nog meer oorlogen en discriminatie.Wel goed voor de economie trouwens.
Word hier dikwijls gevraagd of wat mijn believe is?
Ik antwoord standard dat ik geloof dat het vlees beter smaakt dan de botjes.

Sir you don't believe in god?
If there is a god he must be de biggest sadist in the world.
Einde discussie.
Daar ben ik het mee eens, neemt niet weg dat je wel respect kunt hebben voor anders denkenden.
De een haat de Joden, de andere haat de moslims, Homohaters, alle Filipijnen zijn cheaters , de Katholieken zijn pedo,s etc,etc.
Dat is het punt, zo denk ik erover, maar wie ben ik??


God misschien :weetikniet: , zo :denk: iedereen wel iets.
OK, dan nu van God voor Herbie de lotto nummers voor a.s. zaterdag.    5-12-17-23-31- 39 reservegetal  40

Ok bedankt, ben zeker niet gelovig, maar zal toch die nummers spelen, voor woensdag en zaterdag. Je weet maar nooit.  :atyourservice:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Ronny55

Citaat van: Herbie op donderdag 26 juni 2014, 06:00:56
Joden Joden is nog groter vergif dan moslims  :kotsen: :kotsen:
Die vergelijking gaat niet op, een jood is een jood en een moslim een moslim ...heb joodse kennissen en moslim kennissen , zoals bij alle mensen zijn er goede en slechte kanten aan.

   Een Jood die u niet bezeikt of gekloot heeft , die is het vergeten... :jajaja:

   Het fanatieke van een Moslim is zeker niet te ondeschatten.

Er zijn "brave" belgen en hollanders waar ik meer last van heb.....

Enfin , dat is mijn mening en zover ik weet heb ik daar recht op...  :jajaja:

Wat ik de Joden wel kwalijk neem......

Gedurende de Onafhankelijkheidsoorlog van 1948 slaagde Israël erin een groot deel van het Brits mandaatgebied Palestina te veroveren. Vele Palestijnen vluchtten of werden verdreven door de Israëlische troepen. In 1949 werden wapenstilstanden afgesloten tussen enerzijds Israël en anderzijds de Arabische landen. Israël heeft aan het eind van de vijandelijkheden een gebied in handen dat 22% groter was dan wat oorspronkelijk aan de Joodse staat was toegekend. Zevenhonderdduizend Arabieren zijn dan al voor en tijdens de gevechten verdreven of gevlucht naar de Westelijke Jordaanoever, Gazastrook en Libanon, alwaar zij in vluchtelingenkampen terechtkomen. In 1950 nam het Israëlische parlement de Knesset de Wet op de Terugkeer aan dat alle Joden, van waar ook ter wereld, het recht verschaft zich in Israël te vestigen.[6] Dit maakte grootschalige immigratie van Joden uit Azië en Afrika mogelijk.

Dan vind je het gek dat de Palistijnen niet happy zijn.... :applaus:

Het zijn zeker geen koorknapen, die Joden

De moslim ....

Dat heel terroristisch gedoe dat zinloze moorden in de naam van de islam 
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.