filipijnse dames in belgie of nederland

Gestart door drikvis1968, woensdag 30 juli 2014, 21:30:49

Vorige topic - Volgende topic

gertve

Ik heb mijn Jackie ook via een dating site leren kennen, en lekker rustig aan gedaan.
Jackie heeft nooit om geld gevraagd, sterker nog ze heeft me zelfs een Nexus 7 cadeau gedaan toen ik haar voor het eerst ontmoette. En toen had ze ook al het resort vooruit betaald en de vliegtuig tickets (Manila-Caticlay).
En zelfs nu betaald ze haar anullment zelf. De 2e keer heb ik alles geregeld en het leeuwendeel betaald van ons verblijf in Manila, voor het geval men denkt dat ik haar misbruik  :neeneenee:
Ik denk dat ze wel weet dat ik haar niet financieel kan (of wil) ondersteunen zolang we nog niet getrouwd zijn. Dat is voor mij toch wel een stok achter de deur, ook om mezelf in bescherming te nemen.
Tot zover het verstand, want gevoelsmatig kan ik me niet voorstellen dat zij mij een verhaal op de mouw spelt.

Als ze me wel om geld had gevraagd dan had ik het afgebouwd.

Weet ik dan alles van Jackie? Nee, ik weet alleen wat ze me verteld heeft. En ik geloof best dat er zaken zijn die ze liever niet verteld. Maar dat boeit me niet zo veel, je moet het verleden ook met rust kunnen laten. En ik ga er inmiddels van uit dat ik met haar een toekomst kan opbouwen. Maar blijf mijn gezond verstand gebruiken  :thumb:

drikvis1968

naar die foto moet ik zalf s kijken
ze heeft op mijn facebook een foto getagd misschien bedoel je die
hier doet men een uitleg maar gezien ik de taal niet machtig ben kan er misschien iemand de toon hiervan uitleggen

Maricel Boreres Manuel vindt dit leuk.

Charlene Rieza Agustin Mayo Babes mnliligaw m b yan.miz u
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M oo taga belgium
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M nakilala ko yan sa isang site
3 uur geleden · Vind ik leuk

Charlene Rieza Agustin Mayo Aba susyal pwedng pwed n yan panu n c insan kailan k b uuwe
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M ala na,bahala na cya sa buhay nya.bka sa sa su2nod na buwan pa
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M mzta nman jan
3 uur geleden · Vind ik leuk

Ivan Ace Agustin aba my new love life kana heheheh
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M syempre cya lang ba marunong
3 uur geleden · Vind ik leuk

Ivan Ace Agustin tama good lock
Vertaling bekijken
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M dank
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M ang ibig sabihin nyan thanks
3 uur geleden · Vind ik leuk

Ivan Ace Agustin saNa mAging masaya kana bAbe
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M sna nga,
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M sna nga itong tao na to ang makapagpasaya sakin
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M alam nyo nman cguro kung gaano ako nasktan nung nalaman ko na may iba ng kinaksama pinsan mo
3 uur geleden · Vind ik leuk

drikvis1968

 lol die met het t shirt ben ik dus dat is een zorg minder
heb geprobeert te vertalen via tagolog- english voor ik kan zien niets negatief

misschien een eerlijke maar verwend lees veel ping ping meid


peldoman

Citaat van: gertve op zondag  3 augustus 2014, 20:11:29
Ik heb mijn Jackie ook via een dating site leren kennen, en lekker rustig aan gedaan.
Jackie heeft nooit om geld gevraagd, sterker nog ze heeft me zelfs een Nexus 7 cadeau gedaan toen ik haar voor het eerst ontmoette. En toen had ze ook al het resort vooruit betaald en de vliegtuig tickets (Manila-Caticlay).
En zelfs nu betaald ze haar anullment zelf. De 2e keer heb ik alles geregeld en het leeuwendeel betaald van ons verblijf in Manila, voor het geval men denkt dat ik haar misbruik  :neeneenee:
Ik denk dat ze wel weet dat ik haar niet financieel kan (of wil) ondersteunen zolang we nog niet getrouwd zijn. Dat is voor mij toch wel een stok achter de deur, ook om mezelf in bescherming te nemen.
Tot zover het verstand, want gevoelsmatig kan ik me niet voorstellen dat zij mij een verhaal op de mouw spelt.

Als ze me wel om geld had gevraagd dan had ik het afgebouwd.

Weet ik dan alles van Jackie? Nee, ik weet alleen wat ze me verteld heeft. En ik geloof best dat er zaken zijn die ze liever niet verteld. Maar dat boeit me niet zo veel, je moet het verleden ook met rust kunnen laten. En ik ga er inmiddels van uit dat ik met haar een toekomst kan opbouwen. Maar blijf mijn gezond verstand gebruiken  :thumb:

Waarom overkomt mij zoiets nou nooit ? een Nexus 7  wil ik ook wel krijgen, ik kreeg 5  T-shirts, allemaal te klein.
Ach ja, verschil moet er blijven laten we maar zeggen. :biggrinn:

daf105paccar

#74
Citaat van: drikvis1968 op zondag  3 augustus 2014, 20:46:01
naar die foto moet ik zalf s kijken
ze heeft op mijn facebook een foto getagd misschien bedoel je die
hier doet men een uitleg maar gezien ik de taal niet machtig ben kan er misschien iemand de toon hiervan uitleggen

Maricel Boreres Manuel vindt dit leuk.

Charlene Rieza Agustin Mayo Babes mnliligaw m b yan.miz u
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M oo taga belgium
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M nakilala ko yan sa isang site
3 uur geleden · Vind ik leuk

Charlene Rieza Agustin Mayo Aba susyal pwedng pwed n yan panu n c insan kailan k b uuwe
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M ala na,bahala na cya sa buhay nya.bka sa sa su2nod na buwan pa
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M mzta nman jan
3 uur geleden · Vind ik leuk

Ivan Ace Agustin aba my new love life kana heheheh
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M syempre cya lang ba marunong
3 uur geleden · Vind ik leuk

Ivan Ace Agustin tama good lock
Vertaling bekijken
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M dank
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M ang ibig sabihin nyan thanks
3 uur geleden · Vind ik leuk

Ivan Ace Agustin saNa mAging masaya kana bAbe
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M sna nga,
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M sna nga itong tao na to ang makapagpasaya sakin
3 uur geleden · Vind ik leuk

Geraldinebabes Abante M alam nyo nman cguro kung gaano ako nasktan nung nalaman ko na may iba ng kinaksama pinsan mo
3 uur geleden · Vind ik leuk

Dirk,mijn vrouwtje heeft dit net gelezen en er is niets dat wijst op slechte bedoelingen.
Is in Tagalog.
En die Agustin is familie.(neven/nichten)
Ze vermeld ook dat ze in het verleden in de liefde is bedrogen.
Dat zou wel eens naar het zoontje kunnen verwijzen.

daf105paccar

Dirk,8-9 jaar terug zijn hier 3 Pinay aangekomen.
Er was er eentje waarvan men zou gezegd hebben "modepop" en "ze zal het hier geen 6 maand volhouden".
Wel,dat eentje is de enige die nog getrouwd is en die hier het best is geaard.
Voornaamste is dat jij je goed voelt met haar.
De rest is een blanco blad dat jij zelf mag beschrijven.
Gewoon de nodige voorzichtigheid in acht nemen.(zoals anderen al hebben gezegd.)

drikvis1968

beste daf105

alvast bedankt voor de vertaling
de woorden die ik online kon vertalen wezen ook in die richting maar ja zonder de taal machtig te zijn ...
het voelt wel juist aan met haar maar ken ze nog maar recent en ze zet er wel vaart achter....
dat gaf me een beetje het gevoel van  "opgejaagd wild" of het jachtseizoen is daar

Ben toch al gerustgesteld dat ze zich openlijk toch positief uitlaat -  vermoedelijk is mijn foto door verschillende neven/nichten/oma ed hun handen gegaan ter goedkeuring oje had ik er maar meerdere opstaan

Maar zoals gezegd geen haast bij en we zullen wel zien
Ik heb ze zelf benaderd en ze zei vrij snel van het kindje
ja ze had me gezegd dat ze bedrogen werd door haar vorig vriendje en papa van dat kindje n 5-tal maanden geleden
en tot nu toe heeft ze niks gevraagd qua ping ping of zo

Ronny55

Heb zo'n uurtje zitten te lezen en ja er zit veel zinnigs in maar flauwe cul. Eerst en vooral denk ik niet dat Dirk naief is, het beste is gewoon eens op bezoek komen naar de  :smiley-philippines: zonder zich ergens op vast te pinnen. Wat die datingsite's betreft , een "fatsoenlijk" meisje heeft geen datingsite account. Wat Fb betreft , iedereen kleurt zijn profiel hier en daar wat op, Pozeren dat doen alle filipinas als de beste, wat betreft de foto's . Wat betreft, "een man zoeken voor zijn geld", dat doen de meeste vrouwen en niet alleen in de  :smiley-philippines: maar ook in  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag:  :eu: . Het is natuurlijk, de vrouwen kijken anders tegen een relatie op dan mannen. Ken veel buitenlanders hier die al jaren met een "scammer" getrouwd zijn en het gewoon niet door hebben. Ben ook niet zo naief te denken dat mijn vrouw me gekozen heeft alleen voor mijn blauw ogen maar ook voor de toekomstzekerheid (welvaart) die ik meebracht. Ze heeft een goede job en had mij niet nodig om te overleven, had haar eigen huis en een auto, het stelde allemaal niet veel voor , mag toch . Ze geeft ook grif toe dat de toekomstzekerheid voor haar een heel voornaam punt was . Al bij al leef ik hier al 7 jaar heel gelukkig, ze zorgt goed voor mij en gaat verstandig met de centjes om. Ze is eerder nog zuiniger met mijn centjes dan ik zelf. In vergelijking met mijn relatie's in  :belgiesmiley: (2x gehuwd) hou ik nu een aardig centje over iedere maand daar waar ik in  :belgiesmiley: al blij was dat we rondkwamen....BTW heb altijd heel goed mijn boterham verdiend, maar de enige keren dat ik goed heb kunnen sparen was als vrijgezel.

Ik zou zeggen Dirk, laat je niet gek maken, niet door het forum en zeker niet door een of ander  :smiley-philippines: dame. Je bent oud en wijs genoeg , ga gewoon op je buikgevoel af en hou je verstand in je kop die op je nek staat en niet in die op je lul. Verder is een slechte ervaring ook een ervaring, "waar je niet van sterft, wordt je sterker van", alleen zorg dat je niet teveel schade oploopt. Denk eraan , IEDREEEN liegt zowel mannen als vrouwen. Verder zou ik zeggen veel succes.

PS: ik zal aan je denken  :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Citaat van: Ronny55 op maandag  4 augustus 2014, 01:36:14
Heb zo'n uurtje zitten te lezen en ja er zit veel zinnigs in maar flauwe cul. Eerst en vooral denk ik niet dat Dirk naief is, het beste is gewoon eens op bezoek komen naar de  :smiley-philippines: zonder zich ergens op vast te pinnen. Wat die datingsite's betreft , een "fatsoenlijk" meisje heeft geen datingsite account. Wat Fb betreft , iedereen kleurt zijn profiel hier en daar wat op, Pozeren dat doen alle filipinas als de beste, wat betreft de foto's . Wat betreft, "een man zoeken voor zijn geld", dat doen de meeste vrouwen en niet alleen in de  :smiley-philippines: maar ook in  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag:  :eu: . Het is natuurlijk, de vrouwen kijken anders tegen een relatie op dan mannen. Ken veel buitenlanders hier die al jaren met een "scammer" getrouwd zijn en het gewoon niet door hebben. Ben ook niet zo naief te denken dat mijn vrouw me gekozen heeft alleen voor mijn blauw ogen maar ook voor de toekomstzekerheid (welvaart) die ik meebracht. Ze heeft een goede job en had mij niet nodig om te overleven, had haar eigen huis en een auto, het stelde allemaal niet veel voor , mag toch . Ze geeft ook grif toe dat de toekomstzekerheid voor haar een heel voornaam punt was . Al bij al leef ik hier al 7 jaar heel gelukkig, ze zorgt goed voor mij en gaat verstandig met de centjes om. Ze is eerder nog zuiniger met mijn centjes dan ik zelf. In vergelijking met mijn relatie's in  :belgiesmiley: (2x gehuwd) hou ik nu een aardig centje over iedere maand daar waar ik in  :belgiesmiley: al blij was dat we rondkwamen....BTW heb altijd heel goed mijn boterham verdiend, maar de enige keren dat ik goed heb kunnen sparen was als vrijgezel.

Ik zou zeggen Dirk, laat je niet gek maken, niet door het forum en zeker niet door een of ander  :smiley-philippines: dame. Je bent oud en wijs genoeg , ga gewoon op je buikgevoel af en hou je verstand in je kop die op je nek staat en niet in die op je lul. Verder is een slechte ervaring ook een ervaring, "waar je niet van sterft, wordt je sterker van", alleen zorg dat je niet teveel schade oploopt. Denk eraan , IEDREEEN liegt zowel mannen als vrouwen. Verder zou ik zeggen veel succes.

PS: ik zal aan je denken  :jajaja:

:lachen: Ja, plat van het lachen  :jajaja: Leg eens uit Ronny? Ben eens benieuwd.

Rich de Nederbelg.

Cosyns Guy

Citaat van: Rich op maandag  4 augustus 2014, 02:21:56
Citaat van: Ronny55 op maandag  4 augustus 2014, 01:36:14
Heb zo'n uurtje zitten te lezen en ja er zit veel zinnigs in maar flauwe cul. Eerst en vooral denk ik niet dat Dirk naief is, het beste is gewoon eens op bezoek komen naar de  :smiley-philippines: zonder zich ergens op vast te pinnen. Wat die datingsite's betreft , een "fatsoenlijk" meisje heeft geen datingsite account. Wat Fb betreft , iedereen kleurt zijn profiel hier en daar wat op, Pozeren dat doen alle filipinas als de beste, wat betreft de foto's . Wat betreft, "een man zoeken voor zijn geld", dat doen de meeste vrouwen en niet alleen in de  :smiley-philippines: maar ook in  :belgiesmiley:  :nederlandsevlag:  :eu: . Het is natuurlijk, de vrouwen kijken anders tegen een relatie op dan mannen. Ken veel buitenlanders hier die al jaren met een "scammer" getrouwd zijn en het gewoon niet door hebben. Ben ook niet zo naief te denken dat mijn vrouw me gekozen heeft alleen voor mijn blauw ogen maar ook voor de toekomstzekerheid (welvaart) die ik meebracht. Ze heeft een goede job en had mij niet nodig om te overleven, had haar eigen huis en een auto, het stelde allemaal niet veel voor , mag toch . Ze geeft ook grif toe dat de toekomstzekerheid voor haar een heel voornaam punt was . Al bij al leef ik hier al 7 jaar heel gelukkig, ze zorgt goed voor mij en gaat verstandig met de centjes om. Ze is eerder nog zuiniger met mijn centjes dan ik zelf. In vergelijking met mijn relatie's in  :belgiesmiley: (2x gehuwd) hou ik nu een aardig centje over iedere maand daar waar ik in  :belgiesmiley: al blij was dat we rondkwamen....BTW heb altijd heel goed mijn boterham verdiend, maar de enige keren dat ik goed heb kunnen sparen was als vrijgezel.

Ik zou zeggen Dirk, laat je niet gek maken, niet door het forum en zeker niet door een of ander  :smiley-philippines: dame. Je bent oud en wijs genoeg , ga gewoon op je buikgevoel af en hou je verstand in je kop die op je nek staat en niet in die op je lul. Verder is een slechte ervaring ook een ervaring, "waar je niet van sterft, wordt je sterker van", alleen zorg dat je niet teveel schade oploopt. Denk eraan , IEDREEEN liegt zowel mannen als vrouwen. Verder zou ik zeggen veel succes.

PS: ik zal aan je denken  :jajaja:

:lachen: Ja, plat van het lachen  :jajaja: Leg eens uit Ronny? Ben eens benieuwd.


Nou Ronny dan ben ik dus al bijna 6 jaar gehuwd met een  "onfatsoenlijk meisje",moet je ons inderdaad eens uitleggen waar het onfatsoenlijke als lid van een datingsite zijnde in schuilt ?