De koers die ING hanteert bij pinnen met de Maestro betaalkaart

Gestart door Kano, vrijdag 19 oktober 2012, 02:52:16

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy


Digos

@ jiggie Heb er de link bijgezet.....kan je ook wel verder zien wat er mogelijk is.

CitaatIndien dit laatste, dan kan dit, afhankelijk van je eigen woonplaats, veel duurder uitkomen dan 200 php, vrees ik.

Leg effe uit?

Online zou ook kunnen, staat nog niet op punt zover ik kan zien.

Maar een transaction van 3000€ voor 5€/250ph is niet misplaatst.

Het gemak speelt ook een grote rol als je op vakantie bent......het is vakantie en niet gratis.
LIVE ONCE - LIVE IT

jiggy

@ Digos. Die link opende ik, doch werd net zoals jij niet wijzer of ook online transfer mogelijk is.
@ Guy : bedankt voor de verduidelijking.

Ik bedoel dat dergelijk systeem niet erg practisch is voor wie ver van de stad (waar hun agenten zitten )woont. Tevens ben je afhankelijk van de openingsuren.

Ik woon hier (nog)niet op de Filippijnen, ben nog actief werkend in België en heb derhalve hier ook geen rekening. Al bekijk ik die mogelijkheid, vandaar mijn vraag ivm Moneytrans, Digos. Maar... voor mij als "niet-stedeling" weinig interessant, me dunkt.

stijn54

Ik doe alles via Small World (LCC). 4 eur per verrichting en vijfde verrichting gratis. Ik geef de opdracht per mail na overschrijving van het bedrag op hun rekening. IK ben er tevreden over, koers doorgaans 1 pesos lager dan de koers die je kan zien op reuters.

Digos

Ik hoor wat meer van vrouwlief met ervaring in die dingen.

Ze heeft een account # met klantenkaart....10 keer en 1 gratis dan.
Met het account hoeft ze niet iedere keer al de gegevens in te vullen, de begunstigden staan op account....makkelijk.

Ik zelf heb ook geen rekening meer in de phils (vroeger wel) maar nu op de naam van de vrouw.

Menig persoon (uit het Waasland) sturen via ons account geld naar de phils....goed voor onze klantenkaart  :jajaja:

Komen met de trein en dan een dagje stappen in Antwerpen  :thumb:

idd....de website van moneytrans is niet zo duidelijk, lijkt me Filippijnse slag, maar toch een tijdje geleden was het mogelijk om online van je rekening over te schrijven.

@ stijn54....ik hoor zo juist dat ze ook al eens LCC gebruikt en werkt ook perfect  :thumb:

Als ik kan helpen en een bezoekje aan de koekestad no problem.

LIVE ONCE - LIVE IT