Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Michelle coming to belgium

Gestart door bruno13, zondag 28 oktober 2012, 06:55:03

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: bruno13 op zondag 28 oktober 2012, 06:55:03
Gisteren vlucht geboekt,{bedankt ladgar}16 november is mijne asawa in belgie  :jajaja:  :happy:


:congratualtionsis0: Bruno, je vrouwke is twee dagen eerder dan ik, anders had ik haar wel gezelschap gehouden. Tot eens aan de kust.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

erikjohan

 :congratualtionsis0:

Proficiat Bruno voor jouw en Michelle .
Heel goed nieuws eindelijk

fastlane

Proficiat Bruno, het wachten is beloond geworden. Ik heb vrijdag ook goed nieuws gekregen. Mijn Michelleke haar visum is nu ook in orde, eindelijk. Hoop ze eind van de maand ook hier te hebben.

bruno13

mercikes allemaal,en dat het voor iedereen inorde komt
ben juist terug thuis,was zondag van plan de bus naar aalst te nemen met de voetbal maar ben er niet geraakt
was op het hoekske koffie aant drinken met kameraden toen ik plots mijn woorden niet meer kon uit brengen ,begon te zweten en hevige borstpijn kreeg,ambulance opgebeld en naar de klininiek,ben nu net terug thuis,mijn hart is goed ze hebben een hartkatheterisatie gedaan en alles was ok,1 ding nu weet ik nog niet wat ik heb  of waarom ,moet wel stoppen met roken en bloedverdunners nemen de rest zal ik straks weten van mijne huisdokter
pffff was me dat even schrikken,bij die pijnn moest ik constant aan michelle denken ooo hopen dat ik mijne asawa nog zie

gosternokke

Oei das effen schrikken. Ja zulke dingen gebeuren altijd  totaal onverwacht.  Had zelf een jaar terug ook zoiets, zag alles dubbel, praatte als een dronkenman, en men mond stond scheef. Bleek lichte herseninfarkt te zijn.  Moest ook gelijk aan de bloeverdunners.

Ik hoop voor je dat het zonder blijvende schade is.    Wens U en michelle en prettige tijd toe wanneer ze eenmaal hier is.

Denk nog altijd met plezier terug naar de paar leuke dagen die we samen hadden in Palawan.    Bruno kom een keer langs bij ons in  :nederlandsevlag:  samen met Michelle als je tijd en zin heb. . We zijn nog wel een tijdje in  :nederlandsevlag: .

Wegens de gezondheidsproblemen van mij.

bruno13

Citaat van: gosternokke op dinsdag 30 oktober 2012, 16:39:15
Oei das effen schrikken. Ja zulke dingen gebeuren altijd  totaal onverwacht.  Had zelf een jaar terug ook zoiets, zag alles dubbel, praatte als een dronkenman, en men mond stond scheef. Bleek lichte herseninfarkt te zijn.  Moest ook gelijk aan de bloeverdunners.

Ik hoop voor je dat het zonder blijvende schade is.    Wens U en michelle en prettige tijd toe wanneer ze eenmaal hier is.

Denk nog altijd met plezier terug naar de paar leuke dagen die we samen hadden in Palawan.    Bruno kom een keer langs bij ons in  :nederlandsevlag:  samen met Michelle als je tijd en zin heb. . We zijn nog wel een tijdje in  :nederlandsevlag: .

Wegens de gezondheidsproblemen van mij.
ohhhhhhh
dat wist ik niet,dat zullen we zeker en vast eens doen    take care

boldy

Das zeker schrikken zoiets . Goed te horen dat je alweer thuis bent alleen hoop ik dat ze snel weten wat het precies was. 
Sterkte ermee
het leven is net een lul keihard en veel te kort

robert van dijck

Mischien een paar kilo's afvallen Bruno? zoals zovelen onder ons, ook ikke.

Robert

Pjottr

Bruno Je hebt geluk gehad dat je in Belgie zat en niet hier. Ik weet niet of het hier ook zo goed zou zijn afgelopen.
Ja ... men heeft de kennis hier wel en is zeker niet achterlijk maar het hangt er wel vanaf waar je zit.
Zit je in Manila of een andere stad met fatsoenlijke ziekenhuizen ok maar zit je ergens in de bundok .......
Sterkte en blijf positief
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bruno13

Bedankt jongens
Ons michelle vroeg me dat  ze het ticket niet kon veranderen ,ze is echt in paniek
Gisteren huisdokter geweest en heb nu afspraak voor mijn longen op 12 november,ik moet teveel moeite doen ben vlugger moe dan anders,zou het dat zijn? want ik weet het nog altijd niet en dat vind ik helemaal niet leuk
Afvallen zal ik wel doen als mijne asawa hier is    lol,ja ik zal eens meer moeten sporten en minder eten
Heb in januari in hospital gelegen in angeles en dat viel heel goed mee,maar als het erger is zoals hart weet ik het ook niet dan ben ik ook liever in belgie