Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Toeristische info over Mindanao .

Gestart door antzan, zaterdag 12 januari 2013, 18:07:52

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Dat was ook zo'n beetje de strekking van mijn vorige bericht. Een vakantie verblijf van 4 weken moet relaxed zijn en geen inspanningen die op grond van leeftijd tot het verleden behoren. Bohol (Panglao) is voor een paar dagen een leuke strand bestemming. Palawan ben ik nooit geweest en ja in Bangkok (jaren en jaren geweest) kan je de slogan: shop till you drop tot leven roepen naast het bezoeken van allerlei toeristische bezienswaardigheden. Als Iligan (City of waterfalls, toch) je uitvalsbasis is, lijkt het me dat je niet zo nodig in the middle of nowhere of Zanorte een of meer watervallen wilt zien. Poco,poco zeggen ze in Spanje oftewel lekker rustig aan dan breekt het lijntje niet.

Cosyns Guy

Citaat van: Ketelbinkie op maandag 14 januari 2013, 04:04:14
Dat was ook zo'n beetje de strekking van mijn vorige bericht. Een vakantie verblijf van 4 weken moet relaxed zijn en geen inspanningen die op grond van leeftijd tot het verleden behoren. Bohol (Panglao) is voor een paar dagen een leuke strand bestemming. Palawan ben ik nooit geweest en ja in Bangkok (jaren en jaren geweest) kan je de slogan: shop till you drop tot leven roepen naast het bezoeken van allerlei toeristische bezienswaardigheden. Als Iligan (City of waterfalls, toch) je uitvalsbasis is, lijkt het me dat je niet zo nodig in the middle of nowhere of Zanorte een of meer watervallen wilt zien. Poco,poco zeggen ze in Spanje oftewel lekker rustig aan dan breekt het lijntje niet.

Ben misschien een muggezifter maar in Spanje gebruiken ze het woord Tranquilo Tranquilo,eerste woord dat ik kende bij mijn verhuis naar Spanje... :biggrinn:

Ketelbinkie

#12
Citaat van: Cosyns Guy op maandag 14 januari 2013, 19:45:51
Citaat van: Ketelbinkie op maandag 14 januari 2013, 04:04:14
Dat was ook zo'n beetje de strekking van mijn vorige bericht. Een vakantie verblijf van 4 weken moet relaxed zijn en geen inspanningen die op grond van leeftijd tot het verleden behoren. Bohol (Panglao) is voor een paar dagen een leuke strand bestemming. Palawan ben ik nooit geweest en ja in Bangkok (jaren en jaren geweest) kan je de slogan: shop till you drop tot leven roepen naast het bezoeken van allerlei toeristische bezienswaardigheden. Als Iligan (City of waterfalls, toch) je uitvalsbasis is, lijkt het me dat je niet zo nodig in the middle of nowhere of Zanorte een of meer watervallen wilt zien. Poco,poco zeggen ze in Spanje oftewel lekker rustig aan dan breekt het lijntje niet.

Ben misschien een muggezifter maar in Spanje gebruiken ze het woord Tranquilo Tranquilo,eerste woord dat ik kende bij mijn verhuis naar Spanje... :biggrinn:
Zo beschouw ik dat beslist niet. Laatste keer dat ik Spaans sprak was in 2001 dus....daarbij komt dat mijn Spaans meer is gebaseerd zoals dat in Zuid Amerika wordt gesproken (waar ze dacht ik wel poco, poco zeggen, tenzij ik me volledig vergis) dan het officiĆ«le Castiliaans Spaans in Spanje . Tenslotte jij woont in Spanje, zoals ik veronderstel, dus is jouw Spaans iets meer up to date dan het mijne. Inmiddels lekker :offtopic: gegaan en dus snel weer  :ontopic:.