Filipijnse kledingmaten naar Nederlandse kledingmaten

Gestart door Quezonboy, woensdag 9 januari 2013, 21:17:04

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

Hoi

Weet iemand hoe je Filipijnse maten naar Nederlandse maten kunt omzetten? Zijn Filipijnse maten hetzelfde als USA maten? Wat is 36 Filipijnse maat in Nederlandse maten? Wat is Filipijnse Small (voor vrouwen) in Nederlandse maten?
Het is o. a. voor Nederlandse kostuums.

Rich

Rich de Nederbelg.

MrJean

Hé, ik kan via Google Chrome die site niet vinden.

Toe ik op de Filippijnen in 'n schoenenzaak was, kreeg ik te horen dat mijn maat 43 daar maat 9 is en dat is in de V.S. en Canada de maat.

Misschien is dat voor kleding ook wel?




Luke

Misschien heb jr hier wat aan:
http://www.onlineconversion.com/clothing_mens.htm

Ik ondervind toch dat PH maten als L, XL, XXL toch kleiner zijn dan bv in het midden oosten en Europa.
Beter passen voor aankoop.

Herbie

Citaat van: Luke op donderdag  6 juni 2013, 10:38:25
Misschien heb jr hier wat aan:
http://www.onlineconversion.com/clothing_mens.htm

Ik ondervind toch dat PH maten als L, XL, XXL toch kleiner zijn dan bv in het midden oosten en Europa.
Beter passen voor aankoop.

Inderdaad ze zijn meestal een maat kleiner, is niet altijd zo maar toch heel veel.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

innka3

Citaat van: Luke op donderdag  6 juni 2013, 10:38:25
Misschien heb jr hier wat aan:
http://www.onlineconversion.com/clothing_mens.htm

Ik ondervind toch dat PH maten als L, XL, XXL toch kleiner zijn dan bv in het midden oosten en Europa.
Beter passen voor aankoop.
klopt,ik kocht een paar T-shirts in Vietnam xxxl,deze waren nog kleiner als een xl van fruit ofthe loom. :kwaad: :moord: :explotieren:

Kano

Inderdaad beter eerst passen. Maar met ondergoed bijvoorbeeld  kan dat dus niet.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Citaat van: Kano op donderdag  6 juni 2013, 16:45:52
Inderdaad beter eerst passen. Maar met ondergoed bijvoorbeeld  kan dat dus niet.

Waarom niet  :ikkeniebegrijp:  :floet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke

Wat denk je zelf  :weetikniet:      Wie gaat er nog ondergoed kopen als je weet dat iemand anders dat al aan zijn zweetreet heeft gepast    :lachen:

gertve


gosternokke

Klopt er zijn mensen die daar grif voor betalen    :jajaja:   Maar ja gedragen is iets anders dan even paar seconden gepast  :biggrinn:

Herbie

Citaat van: gosternokke op donderdag  6 juni 2013, 20:47:42
Klopt er zijn mensen die daar grif voor betalen    :jajaja:   Maar ja gedragen is iets anders dan even paar seconden gepast  :biggrinn:

Wat is daar nu mis mee. :floet: Je zou moeten weten hoeveel zweet voeten al in je schoenen hebben gezeten voor je ze koopt :biggrinn:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

innka3


Blauwvinger

Ha,  daar ga ik maar eens heen.
Waar is die markt??  :lachen:

bloem


Quezonboy

Citaat van: bloem op zaterdag 25 januari 2014, 18:16:46
ga je een handeltje beginnen in pakken quezonboy?

Nee gewoon kleding en schoenen voor mijn vriendin.

gosternokke

Dan begrijp ik eruit dat je in   :nederlandsevlag: kleding & schoenen voor haar gaat kopen  ?  Dan hoop ik dat je weet wat haar smaak is anders kan het wel eens een teleurstelling worden   :lachen:

Buitenlandse kleding is zeer gewild bij de dames in   :smiley-philippines:  tis niet voor niks dat bij velen de 2de hands kleding van de ukay-ukay gretig aftrek vind vind, en men dat soms mooier vind dan nieuwe filippijnse kleding.

Zit nogal verschil in tussen nederlandse kledingmaten en filippijnse.   Daar kon mijn vrouw gewoon bij SM op de dameskleding afdeling kopen.

 Toen ze in  :nederlandsevlag: kwam bleken alle damesmaten. ook de kleinste te groot voor haar  :lachen:     Voor kleding en ook schoenen was ze op de kindermaten aangewezen  :jajaja: in nederland.

Na 2 kids en 15 jaar nederland zijn er inmiddels zoveel kiloos bij dat ze niet meer op de kinderafdeling terecht hooeft    :happy:

LMBen

Veel aziatische vrouwen gaan speciaal naar Beverwijk de zondag markt.
Staan veel pakistanen met kleding die hun past en modern zijn
Na 8jaar philipijnen weer terug europa