Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Door de bomen het bos niet meer zien, grrrrr

Gestart door Carpie, maandag 7 december 2009, 19:01:55

Vorige topic - Volgende topic

Carpie

Heren,

Ik ben hier pas nieuw op dit forum doch voel mij hier direct thuis. waarom mag duidelijk zijn, ben ook mijn hart verloren aan een Filipijnse schone.

Nu wil ik eerste week van maart vertrekken tot ong 25 maart maar weet niet echt goed met wie, wat of waar te boeken.

Ik hoor hier zodanig veel tegenstrijdige tips dat ik inderdaad het noorden wat kwijt ben. Tot verleden week vond ik op verschillende sites aanbiedingen tot zelf â,¬ 575 heen en terug maar vind die nu niet meer terug.

Ik moet niet echt de luxe hebben, ik laat mij wel verwennen ter plaatse  :lachen:

Dus indien iemand mij de ultime tip kan bezorgen  :applaus: :applaus: :thankyoufw5: :thankyoufw5:

Mvg

johan

gosternokke

Wel als U niks om luxe geeft ,en het puur om de laagste prijs gaat , op het duitse filippijnenenforum zag ik gisteren dat de goedkoopste retourvlucht vanuit europa naar Manila 450 euro kost,met Saudi arabian airlines.  Vertrek vanuit Frankfurt en een tussenstop in Djeddah van 6 uur

Tank

Wat is luxe ?
Je vliegt gewoon van A naar B , krijgt je drankje en je hapje en that's it.

Luc

Eind januari zijn er altijd de promoties. Zeker voor die periode.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

opinie

Citaat van: Carpie op maandag  7 december 2009, 19:01:55
Tot verleden week vond ik op verschillende sites aanbiedingen tot zelf â,¬ 575 heen en terug maar vind die nu niet meer terug.

Er is geen wonderformule!
Onze laatste reis boekte ik een 10 maanden vooraf. Heel voordelig en achteraf heb ik die prijs niet meer gezien.
Tijdens het zoeken en boeken bleek dat één dag vroeger vertrekken een voordeel van â,¬ 200,= gaf.
Voor mij geen lange vluchten trouwens, liever een tussenstop zodat je even de benen kan strekken.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Carpie

Hehe

Momenteel laagste prijs: â,¬ 453, 81 maar wel met tussenstop van 13u.

Wie vindt beter  :applaus:

Via Parijs naar Jeddah

Van jeddah naar Manilla.

Maar misschien evt de promoties afwachten :-)

En hopen dat ik niet bedrogen uitkom :-)

Maar sta nog steeds open voor eventuele voorstellen ......

grtz

Jo

Rich

Citaat van: Carpie op maandag  7 december 2009, 19:01:55
Heren,

Ik ben hier pas nieuw op dit forum doch voel mij hier direct thuis. waarom mag duidelijk zijn, ben ook mijn hart verloren aan een Filipijnse schone.

Nu wil ik eerste week van maart vertrekken tot ong 25 maart maar weet niet echt goed met wie, wat of waar te boeken.

Ik hoor hier zodanig veel tegenstrijdige tips dat ik inderdaad het noorden wat kwijt ben. Tot verleden week vond ik op verschillende sites aanbiedingen tot zelf â,¬ 575 heen en terug maar vind die nu niet meer terug.

Ik moet niet echt de luxe hebben, ik laat mij wel verwennen ter plaatse  :lachen:

Dus indien iemand mij de ultime tip kan bezorgen  :applaus: :applaus: :thankyoufw5: :thankyoufw5:

Mvg

johan

Heel goed te begrijpen dat het je allemaal  nogal overvalt, en dat je tussen de bomen het bos niet meer ziet. :ikkeniebegrijp:

Bezoek rustig eens wat websites van luchtvaartmaatschappijen, en kijk en vergelijk. Eén ding is zeker, er is geen enkele luchtvaartmaatschappij de goedkoopste, en ze hebben allemaal wel eens aanbiedingen, promoties enz.
De meesten onder ons vliegen met KLM, Etihad, Cathay Pacific, Malaysian airlines, Philippine airlines.
Etihad is de enige die vertrekt vanaf Brussel. De rest vanaf Schiphol, Parijs, Frankfurt en Londen.

De ultime tip bestaat niet denk ik. Het gaat er om wat je zelf wenst.

Nogmaals welkom hier.
groeten, Rich
Rich de Nederbelg.

opinie

Citaat van: Carpie op maandag  7 december 2009, 20:32:50
Momenteel laagste prijs: â,¬ 453, 81 maar wel met tussenstop van 13u.

Wie vindt beter  :applaus:

Via Parijs naar Jeddah

Van jeddah naar Manilla.

Maar misschien evt de promoties afwachten :-)

Aan die prijs kun je alleen gefopt zijn door te wachten. â,¬ 454,= alles inclusief? Grijpen en niet loslaten! Simpel!
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Rich

Rich de Nederbelg.

Carpie


Rich

Kruip ik nog voor geen 100 euro in. Maar zoals ik al zei, ieder zijn meug hé.
Rich de Nederbelg.

Carpie

Hey Rich,

Om welke reden zou je dit afraden?

Grtz

Jo

gosternokke

Stewardessen met burka en geen alcohol aan boord wellicht ?

Carpie

2 vliegen in 1 klap.  :jajaja:

1: Ik drink geen alcohol
2: ho cares about burka's, ik heb mijn vriendin in de Filipijnen zitten, hoef geen al dan niet gesluieërde stewardessen  :happy:


Hihihihihi

Rich

Omdat Saudi een 3 sterren maatschappij is.  Ik verkies 5 sterren en vlieg meestal met Cathay Pacific of indien mogelijk Malaysian airlines.

Ik hou ondermeer ook niet niet van de lucht aan boord van maatschappijen uit het Oosten en India. ( is zeer persoonlijk )


Verdere info:
http://www.airlinequality.com/StarRanking/3star.htm
Rich de Nederbelg.