Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Airconditioning

Gestart door evethe, vrijdag 1 februari 2013, 15:56:47

Vorige topic - Volgende topic

tjenn

Citaat van: opinie op donderdag 14 februari 2019, 13:47:40
Cos φ niet vergeten!
Goede motoren hebben er eentje van 0,85
Slechte 0,5
Dit houdt in hoeveel van het verbruik ook echt benut wordt. In het slechte geval: 1835 W / cos φ 0,5 = 3670 VA en verbruik 3,67 kW

Cos φ staat soms ergens op het typeplaatje
Zal dat morgen eens gaan checken. Thx voor de info.

Herbie

Hier in Cabadbaran City zet ik hem altijd op 27 graden, paar uur voor slapen gaan 25. En hij staat heel de dag op slaapstand, zo werkt de fan op traagste stand en maakt minst lawaai. Slaat automatisch om 2 uur in de morgen af, en rond 10 uur weer aan.

En tjenn gebruikt hij ook R32 gas
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

tjenn

Citaat van: Herbie op zaterdag 16 februari 2019, 00:49:05
Hier in Cabadbaran City zet ik hem altijd op 27 graden, paar uur voor slapen gaan 25. En hij staat heel de dag op slaapstand, zo werkt de fan op traagste stand en maakt minst lawaai. Slaat automatisch om 2 uur in de morgen af, en rond 10 uur weer aan.

En tjenn gebruikt hij ook R32 gas
Nu stelt ge een moeilijke vraag wat is R32 gas? Heb totaal geen ervaring met airco's   :weetikniet: Een timer staat er ook op dat heb ik gelezen maar nog niet uitgeprobeerd.

Herbie

Heb eens opgezocht, je hebt een hele goeie koop gedaan. Als alles werkt zo als het hoort. R32 gas zit er ook in. Is heel zuinig in verbruik :thumb: nu nog alleen leren mee werken, niet te koud zetten is ook de boodschap.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

tjenn

Heb enkele keren op 26 graden gezet en dat bleek aangenaam en is echt een zegen op sommige momenten van de dag en avond, nice.

paco1938

DEZE ZOMER IN DE PHIL IS HET WEL HEEL WARM EN BLIJFT HET DUREN-WAT DENKEN DE LEDEN DIE AL 10TAL JAREN HIER RESIDEREN? :neeneenee: -IK NOG MAAR +/- 5 JAAR.