Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

LTO miserie...

Gestart door Fonzie3300, dinsdag 5 februari 2013, 14:08:54

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Weer met de eigenaar van KEN's Trading gesproken en wat meer details gegeven:

Gedeelte KEN's


Hij is van mening gedaan dat het de duty van de supplier/verkoper van de Honda Fit is om in die zaak bij te staan want het is inderdaad een vreemd gedoe, maar verder kon hij niets zeggen omdat hij het nog niet heeft meegemaakt.

Hij beweerde hetzelfde als gisteren dat meestal de surplus zaken zogren voor de juiste registration op naam van de koper...........

En ik weet er ook maar bitter weinig vanaf en ik denk dat hier misschien een lawyer bij te pas zou moeten komen, maar die zijn vaak ook niet te vertrouwen als je ze niet goed kent en je huid heeft een blanke kleur....

Pjottr

Ik zoek een Trooper model 2005 Ne goeie dan Mijn wagen dateert al van veel eerder maar op een of andere manier ben ik fan geworden van Isuzu
Zeer goede en betrouwbare vehicles is tot nu toe mijn ervaring
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

yepyep

Citaat van: Pjottr op vrijdag  8 februari 2013, 15:39:42
Ik zoek een Trooper model 2005 Ne goeie dan Mijn wagen dateert al van veel eerder maar op een of andere manier ben ik fan geworden van Isuzu
Zeer goede en betrouwbare vehicles is tot nu toe mijn ervaring

Goed merk ja, zeer sterke wagens en zijn zuinig in verbruik.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op vrijdag  8 februari 2013, 15:39:42
Ik zoek een Trooper model 2005 Ne goeie dan Mijn wagen dateert al van veel eerder maar op een of andere manier ben ik fan geworden van Isuzu
Zeer goede en betrouwbare vehicles is tot nu toe mijn ervaring

Mooi............ :thumb:




2003........maar zit bijna geen verschil tuusen ......

Pjottr

Ik zie dat dit deze wagen een Automaat heeft. Ik zou liever een manual gear willen
Heb jij enig idee wat de prijzen zouden kunnen zijn voor een 2003,2004,2005? Ik zie ze wel op het INET maar best wel met grote verschillen.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op zaterdag  9 februari 2013, 13:59:19
Ik zie dat dit deze wagen een Automaat heeft. Ik zou liever een manual gear willen
Heb jij enig idee wat de prijzen zouden kunnen zijn voor een 2003,2004,2005? Ik zie ze wel op het INET maar best wel met grote verschillen.


Sommigen zijn automaat en sommigen manual

Prijzen rond de 400T to 450T? (hangt van de situatie af en model en bouwjaar)
Beste is om bij u in de buurt rond te kijken............



Ik betaalde voor deze 450,000.00 en vond dat een ietsje te duur, maar ja wie ben ik?

ruff rider

 :hoedjeaf:

Hoe is het verder verlopen met de registratie van de fit? Ik zie dat ze nog steeds volop te koop zijn. Ik overweeg nm om een Honda Fit aan te kopen.

Greetz
Ruff Rider