Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Opnieuw Lufthansa promo Azië

Gestart door vvjoris, woensdag 20 februari 2013, 13:37:30

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/be/specials/booking?nodeid=3309237&l=en&cid=1000188&specialid=11692

Merk op, bijvoorbeeld Brussel - Singapore is van 19 april tot 19 mei â,¬ 784

Op dezelfde data heb je Brussel - Cebu voor â,¬ 873 met Singapore Airlines - weer zo'n staaltje mysterieuze prijvorming is dat BRU - SIN op dezelfde data met Singapore Airlines â,¬ 840 kost, en die vlucht BRU - CEB passeert uiteraard Singapore.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Luke

Niks nieuw. Dat doen al lang om van hun luchthaven te promoten als centraal punt (Hub) in asia.
Was destijds met CX ook zo voor vluchten naar Beijing en andere grote steden in PRC.

Etihad en Emirates geven ook lage prijzen als je het hele traject met verschillende steden in het middenoosten met hen doet. Het kan de helft van de prijs verschillen dan met andere, zelfs indien de route/reistijd korter is met de concurentie.
Zo krijg je op die korte vluchten al snel een upgrade naar business al zou ik liever een upgrade hebben op de lange routes (MNL - AUH).

vvjoris

Citaat van: Luke op woensdag 20 februari 2013, 15:33:40
Niks nieuw. Dat doen al lang om van hun luchthaven te promoten als centraal punt (Hub) in asia.
Was destijds met CX ook zo voor vluchten naar Beijing en andere grote steden in PRC.

Etihad en Emirates geven ook lage prijzen als je het hele traject met verschillende steden in het middenoosten met hen doet. Het kan de helft van de prijs verschillen dan met andere, zelfs indien de route/reistijd korter is met de concurentie.
Zo krijg je op die korte vluchten al snel een upgrade naar business al zou ik liever een upgrade hebben op de lange routes (MNL - AUH).

Daar je professioneel nogal wat vliegt ben je waarschijnlijk een expert op dit gebied ... Business voor een uurtje te vliegen is inderdaad minder interessant dan om 12 uur te vliegen ... maar wat ik me wel afvraag is hoe je het doet om bvb met Emirates naar Azië te komen en dan nog goedkoop (gaat uiteraard met een low cost wel) in bvb. Cebu raakt. Emirates 'partnert' niet met Cathay, dus daar ga je de volle pot betalen voor bvb HKG - CEB (400 - 450 euro)

Ik heb geen probleem om met Cebu Pacific of Airphil Express te vleigen, maar de reroute-frats van september ll. wil ik niet meer meemaken ...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

vvjoris

Terug promo Lufthansa (vandaag e-mail gekregen) in combinatie met Tiger Airways (beetje puzzelen, vluchten naar Cebu zijn niet dagelijks) kan je van BRU naar CEB via FRA en SIN voor in totaal â,¬ 681.59, op de heenreis wel overnachting in Singapore voorzien. (behalve dat zijn het allemaal vlotte verbindingen en korte wachttijden)
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

antzan

vliegt Lufthansa ook naar Manila ,
kan nergens vinden .
trouwens vorige week was er nog A,dam - Manila voor
E 700 met Etihad ,vandaag al 800 .

Foodmaster

vvjoris

Citaat van: antzan op woensdag 20 maart 2013, 14:06:10
vliegt Lufthansa ook naar Manila ,
kan nergens vinden .
trouwens vorige week was er nog A,dam - Manila voor
E 700 met Etihad ,vandaag al 800 .



Nee, vroeger wel, maar is gestopt door die idiote taxen van Phil. gvt....

Met Lufthansa naar Singapore of Hong Kong, en dan low budget nemen naar Manila of Cebu is de 'noodoplossing' Voor mei - juni is naar HKG wel duurder dan naar SIN, normaal is dat omgekeerd :confused2:

KLM gaat wel binnen x maanden terug rechtstreeks van AMS naar MNL vliegen omdat ze die tax weer afgeschaft hebben, en eerlang kunnen we ook van BRU of AMS naar Dubai, en dan met Cebu Pacific naar de Filippijnen.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

boldy

#6
klm antwerpen  hong kong  in mei 12 tot juni 10 voor maar 524 euro :atyourservice:  met een boeing 747 combi
het leven is net een lul keihard en veel te kort


antzan

Mike-bel  B M air heeft Etihad in Sept/Okt. voor 749 + 20 ?
bij D reizen 700
en de promo van Cathay Pac . [ 779 ] met 30 kg bagage is al op de data dat wij willen [ ivm boot ] uitverkocht .
ik vond nog op internet Etihad [ 2x 3 en half u.wachten ] voor 695 ,maar die vroeg 58 E. creditcardkosten .
Bij Etihad zelf kost het 730 E.
Foodmaster

vvjoris

Sedert gisteren terug promotie Azie bij Lufthansa, maar toen was het server unavailable. Werkt nu wel, boeken tot 30 april, ook voor de zomermaanden. Via Singapore raak je in Manila of Cebu voor ongeveer â,¬ 900 in combinatie met Tiger Airways of Cebu Pacific. Vliegen met A380. :thumb:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

antzan

Had al geboekt , A,dam - Mnla af Amsterdam met Cathay Pacific ,
779 E. met 30 kg bagage .
2 dagen later [ nu  ook nog ] A,dam - Mnla met Singapore Air iets meer dan 650 E . 20  kg bagage .
Foodmaster