Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

racefiets onderdelen

Gestart door boldy, zaterdag 9 maart 2013, 11:54:32

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Citaat van: Luke op zondag 10 maart 2013, 14:15:06
Er zijn hier hier enkele sportzaken in de buurt met sportfietsen en mountain-bikes maar dat begint vanaf 10.000 en veeeeel hoger.
Ik vraag me af waar te fietsen. Moet al een heel eind buiten manila zijn anders rijden ze je gewoon van de weg...


  Plek zat om te fietsen in  :smiley-philippines:   Normaal ging ik iedere dag 1 uurtje zwemmen in zee, tenzij er veel kwallen of hoge golven waren.  dan ging ik een uurtje fietsen.   Kwam meestal nooit meer dan 3 autoos tegen in dat uur, dus drukte valt reuze mee.   In manila moet je niet zijn om te fietsen das duidelijk

boldy

@ bananencreek bedankt voor de links maar die had ik ook al gevonden op google . wat ze verkopen is allemaal 2de hands en ik zoek echt een winkel met nieuwe spullen .
@herbie  bedankt voor je reaktie. das mooi spul wat je daar hebt cinelli en giant zijn goede merken . ik kom vral in angeles  maar neem aan dat ze daar dan ook grote fiets winkels hebben dus zal volgend jaar eens goed moeten rondneuzen dan . ik neem aan dat die fietsenzaken niet in die malls zitten daar ik er nog geen enkelen in een mall ben tegen gekomen.

de rest ook allemaal bedankt voor jullie bijdragen .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

gosternokke

Misschien kan je de vraag op het philippine bikersforum stellen ?

http://philmofo.org/forum/index.php


PIETK

#14
Citaat van: boldy op zaterdag  9 maart 2013, 11:54:32
hallo ,ik was eens benieuwd of iemand weet  of de onderdelen voor een racefiets in de filippijnen goedkopen zijn dan hier  en of de kwaliteit te vergelijken is met hier ?
ik zit eraan te denken om wanneer ik naar daar ga de onderelen miss daar te kopen ,zoals buitenbanden, kettingen ,voorbladen en cassettes (de tandwielen achteraan)

ik ben benieuwd  en hoop dat iemand daar iets van weet

Merkonderdelen (Giant, Shimano) hier in Davao ongeveer zelfde prijs  of iets goedkoper als in  :nederlandsevlag: Voorbeeld, Shimano ketting 9 vit P 1300,
cassette Shimano CS-HG61-9 P 1350, buitenband Panasonic 26x1.95 (mountainbike) P 650. Mogelijk in omgeving Manila prijzen wat lager en zeker meer keus.
Succes

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

boldy

tnx gosternokke  ik zal eens kijken op de sites.
pietk welkom op het forum en bedankt voor je reaktie . zoals ik dat lees dan zijn de prijzen niet echt veel goedkoper als hier dan  :negatief: de buitenbanden lijken me wel goedkoper te zijn .

net ff die casette opgezocht wat die hier kost  en die zie ik staan voor 26,44 eurie  dus dat scheelt bijna niks met elkaar . tis trouwens  maar deore ook en ik moet tog echt minmaal 105 hebben maar het liefst ultegra . heb nu zelf een dura ace  groep erop zitten maar das allemaal niet te betalen  haha (dus dan maar ultegra scheelt weer een berg)

nogmaals hartelijk bedankt
het leven is net een lul keihard en veel te kort