Is airphil express nu PAL express geworden?

Gestart door PHwaarde, zaterdag 30 maart 2013, 09:22:20

Vorige topic - Volgende topic

PHwaarde

Aangezien ik over 3 weken naar de Filippijnen afreis, wilde ik zojuist mijn binnenlandse vluchten van Airphil express checken (of de vluchttijden gewijzigd waren). Nu blijkt dat hun website niet meer werkt, & kom ik na googlen er achter dat Airphil Express rebranded is naar PAL Express. Al mijn vluchttijden zijn nu ook gewijzigd (zonder zelfs maar één e-mail berichtje van hun). 1 vlucht is zelfs gewijzigd van oorspronkelijk in de avonduren naar nu 's morgens!!! Onacceptabel, daar ik nu een hele dag samenzijn met mijn vrouw misloop.

Iedereen die met Airphil express vluchten geboekt heeft, check jullie tickets! 


antzan

airphil / pal express = Philippine air ,die hadden een promo ,
maar niet online .
Toen zocht ik op Cebu-Pac ,  die waren zo-wie-zo goedkoper .
Eergisteren was het 140 E van manila naar Cagayan de oro [ 18 Sept. ]   2 pers. ieder 30 kg bagage ,nog niet geboekt .
Gisteren keek ik weer en was er een promo ,dus nu geboekt
voor E. 72 , visa betaald , E.tickets al uitgeprint .
Foodmaster

PHwaarde

Citaat van: PHwaarde op zaterdag 30 maart 2013, 09:22:20
Aangezien ik over 3 weken naar de Filippijnen afreis, wilde ik zojuist mijn binnenlandse vluchten van Airphil express checken (of de vluchttijden gewijzigd waren). Nu blijkt dat hun website niet meer werkt, & kom ik na googlen er achter dat Airphil Express rebranded is naar PAL Express. Al mijn vluchttijden zijn nu ook gewijzigd (zonder zelfs maar één e-mail berichtje van hun). 1 vlucht is zelfs gewijzigd van oorspronkelijk in de avonduren naar nu 's morgens!!! Onacceptabel, daar ik nu een hele dag samenzijn met mijn vrouw misloop.

Iedereen die met Airphil express vluchten geboekt heeft, check jullie tickets! 



Mij gaat het er om dat zij me niet eens van te voren een e-mail sturen of bellen als iets in mijn ticket wijzigt. Ze hebben alle contactgegevens. Zelfs mijn vrouw zegt van een naamswijziging niets in het nieuws te hebben vernomen. En zij is Filippijnse. Dat zegt genoeg.

yepyep

Ben ook verbaasd en dit is nog maar sinds kort dan.


rudy1962

Citaat van: yepyep op zondag 31 maart 2013, 13:34:38
Ben ook verbaasd en dit is nog maar sinds kort dan.



Op de website van PAL kan je ook doorklikken naar die van PAL Express (other websites).Sommige vluchten vertrekken ook vanuit Terminal 3 i.p.v Terminal 2. Zelf probeerde ik een vlucht naar Cagayna de Oro te boeken via PAL.Op het vluchtschema wordt wel vermeld dat de vlucht wordt uitgevoerd door Airphil (PAL express) maar de vertrekuren werden blijkbaar niet over genomen.Het is best verwarrend allemaal. Dus toch maar Cebu Pacific.....

Marinero

Ach ja, dit was ook een van de redenen waarom ik mijn geld niet terug krijg. Allemaal gehobby, houdt mensen van de straat en aan 't werk. Maar niet echt een serieus professioneel bedrijf lijkt me.

vvjoris

Ze weten zelf niet zo goed hoe te structureren, vrees ik ...

Misschien kan ik me kandidaat stellen om CEO te worden van PAL Express  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.