goedkoop hotel gezocht dichtbij NAIA terminal 3 Manila

Gestart door PHwaarde, maandag 8 april 2013, 19:01:58

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Short time hotel zoeken. rond de Mall of Asian, Mahal kita, Winston, Sogo en veel meer, je kan per dag of uur betalen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.


Pinocchio

Shogun  suite hotel tussen 1710 en 1900 pesos (afhankelijk van de periode).

Inbegrepen: ontbijtbuffet, WIFI en one/way airport pickup.
Terug naar de luchthaven kost 300 pesos maar je kan ook uiteraard ook een taxi nemen.
Dichtbij Mall of Asia.

http://web.shogunsuites-pasay.com/?gclid=CO2Uza3D2L0CFWoCwwodB34A5w

Amice

Tune hotels is druk aan het bouwen en zal spoedig openen in Baclaran(vlakbij MOA)

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Soushkin

Citaat van: Herbie op woensdag  8 januari 2014, 14:42:40
Short time hotel zoeken. rond de Mall of Asian, Mahal kita, Winston, Sogo en veel meer, je kan per dag of uur betalen.

You like short time, sir?  :kusxe8:


:lachen:
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

buizesmurf

DG Budget Hotel
2nd floor, Columbia Airfreight BuildingNAIA Road Paranaque Manila Philippines
Bijna wandelafstand terminal 3....geloof vanaf  ongeveer 25 euro per nacht.
mijn vriendin verbleef 2 nachten  voorsat ze naar belgie afreisde..
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

regenwolkje

Citaat van: gosternokke op vrijdag 11 april 2014, 13:04:19
Rogers Place, vlak bij MOA , dus redelijk dicht bij airport   http://rogersplace.com.ph/

Daar heb ik een aantal uur vertoefd bij mijn vorige reis. Ik kwam rond 11u 's morgens aan in Manilla en mijn vlucht naar Amsterdam was pas om 9u 's avonds.
Heeft mij toen 3000 pesos gekost. Niet zo goedkoop denk ik toch? Maar was wel heel dicht tegen de luchthaven, en ze hebben mij kosteloos vervoerd van de luchthaven naar het hotel en weer terug.
Ik had aan een guard van de luchthaven gevraagd naar een hotel dichtbij de luchthaven, en die heeft voor mij naar dat hotel gebeld en die hebben direct iemand gestuurd om mij op te halen. Wel praktisch, natuurlijk. De guard wou van mij geen fooi aanvaarden, maar die noemde zijn naam bij het telefoongesprek, dus ik vermoed dat die wel een commissie ofzo krijgt voor zijn 'referentie'.


Herbie

Citaat van: Soushkin op vrijdag 11 april 2014, 20:07:19
Citaat van: Herbie op woensdag  8 januari 2014, 14:42:40
Short time hotel zoeken. rond de Mall of Asian, Mahal kita, Winston, Sogo en veel meer, je kan per dag of uur betalen.

You like short time, sir?  :kusxe8:


:lachen:

Doe jij dat niet graag misschien?
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke

Citaat van: regenwolkje op vrijdag 11 april 2014, 21:19:26
Citaat van: gosternokke op vrijdag 11 april 2014, 13:04:19
Rogers Place, vlak bij MOA , dus redelijk dicht bij airport   http://rogersplace.com.ph/

Daar heb ik een aantal uur vertoefd bij mijn vorige reis. Ik kwam rond 11u 's morgens aan in Manilla en mijn vlucht naar Amsterdam was pas om 9u 's avonds.
Heeft mij toen 3000 pesos gekost. Niet zo goedkoop denk ik toch? Maar was wel heel dicht tegen de luchthaven, en ze hebben mij kosteloos vervoerd van de luchthaven naar het hotel en weer terug.
Ik had aan een guard van de luchthaven gevraagd naar een hotel dichtbij de luchthaven, en die heeft voor mij naar dat hotel gebeld en die hebben direct iemand gestuurd om mij op te halen. Wel praktisch, natuurlijk. De guard wou van mij geen fooi aanvaarden, maar die noemde zijn naam bij het telefoongesprek, dus ik vermoed dat die wel een commissie ofzo krijgt voor zijn 'referentie'.



  HUn goedkoopste kamer (economieroom ) is 2000.  Waren die waarschijnijk allemaal vol, of ze hebben je bewust in een duurdere gestopt