Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Eerste ontmoeting......

Gestart door Ronald-D, maandag 22 april 2013, 13:47:25

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Prachtige foto's :thumb: mooi meiske. En nu maar alles geven om haar met kerst, het koude weer te leren kennen. Veel succes.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Rich

Fijn om te lezen dat alles is meegevallen. Leuk meisje en mooie foto's.

Succes verder  :thumb:
Rich de Nederbelg.

evethe

mooie meisje, leuk verslag veel geluk voor de toekomst
grts Evethe !!!
Ik ben niet hard ,Ik zeg gewoon alles wat een alleen maar denkt
Ik hou niet van schijnheilige mensen

Baliw-katok

Mooie foto's, leuke meid ... wens jullie een prachtige toekomst toe.  :thumb:

Koen

Virgin Island wordt ook wel Puntod of Pungtud Island genoemd. Ligt ten zuid-westen van Panglao Island, Bohol.

Is inderdaad een heel mooi eilandje, heel klein, waar ook wel bangka's aan de zandbank aanmeren. Er is een kleine store (zelf daar t-shirt gekocht), en ze verkopen ook zeeëgels om op te eten...

Herbie

Citaat van: Koen op maandag 22 april 2013, 20:36:21
Virgin Island wordt ook wel Puntod of Pungtud Island genoemd. Ligt ten zuid-westen van Panglao Island, Bohol.

Is inderdaad een heel mooi eilandje, heel klein, waar ook wel bangka's aan de zandbank aanmeren. Er is een kleine store (zelf daar t-shirt gekocht), en ze verkopen ook zeeëgels om op te eten...

Ja dat klopt ben daar in de buurt nog gaan duiken geweest.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke

Leuk weer eens te lezen dat dames die je van datingsites leerd kennen dus niet allemaal geldbeluste scammers zijn. maar er ook hele leuke tussen  zitten die ook nog eens een goed baan hebben   :thumb:

Mooie meid Ronald   :applaus:      en je kan zien dat ze onderwijzeres is en veel binnen zit , ze ziet nog wat bleekjes voor een Filippijnse  :lachen:

  ( en die kleur zal ze zelf graag willen houden ) vermoed ik zo


Ronald-D

Citaat van: gosternokke op maandag 22 april 2013, 22:18:35
Leuk weer eens te lezen dat dames die je van datingsites leerd kennen dus niet allemaal geldbeluste scammers zijn. maar er ook hele leuke tussen  zitten die ook nog eens een goed baan hebben   :thumb:

Mooie meid Ronald   :applaus:      en je kan zien dat ze onderwijzeres is en veel binnen zit , ze ziet nog wat bleekjes voor een Filippijnse  :lachen:

 ( en die kleur zal ze zelf graag willen houden ) vermoed ik zo



Dank je wel :-)

alleen is zij geen lerares, maar haar zus. Floy zelf heeft een baan als supervisor bij Delfingen in Cebu, en verdient aardig voor een filipijnse ;-)
maar ze zit dus wél veel binnen.....en ja, dat bleke wilt ze graag houden....man o man, ze wilde ook niet dat ík teveel in de zon kwam, want dan vondt ze me te donker worden....hahahahaha....maar laat dat nu nét één van m'n liefste bezigheden zijn....want hier kan dat nu eenmaal niet zo vaak  :happy2:

Ze maakte ook elke keer grapjes van dat ik haar dermotoloog maar moest gaan betalen, om d'r donkere vlekken weg te laten halen die ze dankzij mijn bezoek daar had opgelopen  :biggrinn:

Maar ze is inderdaad heel leuk, en zó ontzettend lief....maar dat kan ik van heel dat gezin wel zeggen...

joost

Citaat van: vvjoris op maandag 22 april 2013, 14:45:09
"Virgin Island" waar jullie blijkbaar waren ziet er wel tof uit ..; waar is dat ergens? Kan je wat meer info geven? Website misschien?

Ik ben op dit moment op Bantayan Island en gisteren zijn we vanuit hier met 'n pumpboot naar Virgin Island geweest. Het ligt er natuurlijk aan waar je bent op Bantayan island verblijft maar vanuit Kota beach is het een 45 tot 60 minuten varen. Er is 'n groot strand waar je kunt genieten van al dat pracht en je kunt lekker snorkelen wat ik dus ook gedaan heb. Ik ben de tel kwijt geraakt zoveel verschillende vissoorten heb ik gezien. 'N echte aanrader als je in de buurt bent.

Groeten Connie en Joost.

Kano

Nou Ronald_D, als ik het zo lees kan het bijna niet meer stuk.Veel geluk samen nu en in de toekomst :thumb:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn