back to the filippines angeles sapalibutad

Gestart door bruno13, maandag 29 april 2013, 15:48:42

Vorige topic - Volgende topic

batweety


bruno13

Bedankt,inmiddels zijn we al een paar dagen in thailand,koh chang,morgen gaan we naar pattaya en we zien mijn vrienden daar en dan donderdag vertrekken we naar clark,het is de eerste maal voor mijn vrienden naar phil ben benieuwd
Herbie ,Michelle heeft in thailand al geweest en ze vind het ook a great country,oh ja shopping hihihi

Herbie

Citaat van: bruno13 op maandag  6 mei 2013, 12:43:23
Bedankt,inmiddels zijn we al een paar dagen in thailand,koh chang,morgen gaan we naar pattaya en we zien mijn vrienden daar en dan donderdag vertrekken we naar clark,het is de eerste maal voor mijn vrienden naar phil ben benieuwd
Herbie ,Michelle heeft in thailand al geweest en ze vind het ook a great country,oh ja shopping hihihi

:lachen: in Pattaya kan je lekker shoppen, daar gaat ze het wel leuk vinden :thumb: Nog vijf maanden voor mij dan zeven weken weg :happy:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bruno13

we zijn alweer 13 dagen in de filippijnen bij aankomst geen problemen gehad,b b ste;pel gekregen en kan als ik wil 1 jaar blijven,zou wel willen
het weerziens met de kids was great,we besloten 5 dagen in het hotel te blijven samen met de kids
nu zijn we terug in ons huis en ik ;oet zeggen dat er niks afgebroken is prima op een paar dingetjes na
mijne overbuur hangt een beetje mijn kl ten uit hij heeft 2 puppy s ,1 daarvan huilt heel de nacht. niet blaffen maar huilen ik denk dat het opgesloten word in een doos daarnaast vind hij fijn de hondjes omhoog te smijten,koord aan de nek en dan staand vastbinden wodat ze zich verhangen wanneer ze bewegen
dewe nacht was het weer zovermhuilen tot en met,nu is het 11.30 am en hij was daarjuist het hondje aan het ambiteren met hem te slaan met een koord ofzoietsmik kon het niet meer aan ben er heen gegaan en geroepen he komaan en hij zag me en deed teken met zijn vinger over zijn nek,dus kop af
wie ikke of de hond     :ikkeniebegrijp:
word vervolgd

evethe

Ik ben niet hard ,Ik zeg gewoon alles wat een alleen maar denkt
Ik hou niet van schijnheilige mensen

boldy

tis soms lastig om je nergens mee te bemoeien maar je kan tog beter proberen om je nergens mee te bemoeien . het zal waarschijnlijk wel meevallen en dat het alleen bij dat gebaar blijft maar tog goed op blijven passen . hoop dat je verder nog kan genieten van je verblijf daar .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bruno13

tot nu toe ben ik er nog hihihihihihi ,en hij is kalmer,zijn vrouw is een paar dagen weggeweest en is nu terug ,daarstraks riep hij hi bruno breakfast
maandag gaan we op stap met de kids naar enchanted kingdom,het zal een leuke ervaring zijn voor hen want zoiets hebben ze nog nooit gezien of beleefd


Ronny55

Klinkt allemaal mooi, Have funn ...... misschien krijgen we ook eens te zien hoe mooi het is... :picsplease:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Herbie

Citaat van: bruno13 op zaterdag 25 mei 2013, 04:14:26
tot nu toe ben ik er nog hihihihihihi ,en hij is kalmer,zijn vrouw is een paar dagen weggeweest en is nu terug ,daarstraks riep hij hi bruno breakfast
maandag gaan we op stap met de kids naar enchanted kingdom,het zal een leuke ervaring zijn voor hen want zoiets hebben ze nog nooit gezien of beleefd



Ziet er mooi uit zou dat ook wel eens bezoeken in het na jaar. Je laat maar weten hee Bruno hoe het was.

http://www.google.be/search?q=enchanted+kingdom&rls=com.microsoft:nl-be:IE-ContextMenu&rlz=1I7GGRP_nlBE505&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=XnmgUemcLOSt0QWSoICYCg&ved=0CDoQsAQ&biw=1307&bih=987
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bruno13

het was heel plezant,de fotos komen nog wel hoop ik maar ik geraak niet op photobucket hij slaat altijd af ? :ikkeniebegrijp: