Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Promo Finnair

Gestart door vvjoris, maandag 6 mei 2013, 13:55:49

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Citaat van: antzan op woensdag  8 mei 2013, 14:25:28
Bellen naar 0221 9201 9201 Kirschner Reisen Keulen .
Hebben nog tickets voor E.650 , Juni , juli , niet alle datums .
Kijk op Face-book daar staat het ook
Bedankt voor de tip, 1620 eur/2pers en reistijd onder de 20 uren is een prima deal.

Daar ik volgend jaar in mei plan op bezoek te gaan met de hele familie, 2 volwassene , kind 10 j en twee -2 jarige , ben ik zo een beetje op zoek gegaan.
  De beste prijs voor het moment heb ik met klm daar de 2 -2 jarige maar 300 euro extra kosten . Reistijd - 20 uren.
Voor andere maatschapijen varieerd het van 200euro/baby tot meer dan 500 euro/baby.
Uitspringend is kuwait airline meer dan 500 euro/baby en geen baggage toegelaten. Langs de andere kant is het voor volwassenen wel gunstig, maar max 20 kg baggage.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

antzan

Wiking , de duitse zaak is van Keulen ,vliegen is van Dusseldorf of frankfurt
het staat ook niet op de site deze promo,s maar bellen !
Ook is daar altijd de trein gratis , dus waar je woont , naar de grens
en dan de trein .
Kuwait air hebben we ook al gevlogen , omdat die een stop maakt in Bangkok , zijn we toen 3 dagen gebleven [ Stopover ] Maar toen af Brussel
Nu gaan we met Cathay Pacific , stopover in Hong Kong en dan af Amsterdam .
Het heeft natuurlijk wat tijd nodig om nog iets te vinden/zoeken .
Foodmaster

stijn54

Citaat van: wiking op woensdag  8 mei 2013, 13:24:02
Waarom zo moeilijk allemaal. Vlieg gewoon met china southern 615 euro laatst.


vliegen die naar Manila of Cebu?


Rich

Citaat van: wiking op woensdag  8 mei 2013, 13:24:02
Waarom zo moeilijk allemaal. Vlieg gewoon met china southern 615 euro laatst.


Ieder zijn keuze, maar ik nog niet gratis met CS  :neeneenee:
Rich de Nederbelg.

wiking

Citaat van: stijn54 op woensdag  8 mei 2013, 18:28:35
Citaat van: wiking op woensdag  8 mei 2013, 13:24:02
Waarom zo moeilijk allemaal. Vlieg gewoon met china southern 615 euro laatst.


vliegen die naar Manila of Cebu?



lijkt me wel, we willen allemaal naar de  :smiley-philippines:. Ieder zen ding inderdaad. Ik geef liever daar meer geld uit aan resorts en trips dan dat ik extra betaal voor beenruimte of extra baggage 20kg+.

vvjoris

KLM heeft nu 'werelddealweken' bij vertrek uit  :belgiesmiley:

Is nog zo'n 100 â,¬ duurder dan Finnair, maar de transfer Antwerpen - Schiphol met Thalys is wel inbegrepen
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

her

Cathay pacific komt altijd rond deze tijd van de maand met goede aanbiedingen.Hou het in de gaten

Dreamer1975

Iemand die weet wanneer ik het beste boek voor de eindejaarsperiode ?

Wil graag vertrekken rond 16 december en terugkomen rond 3 januari.Prijzen zitten nu rond de 1.100â,¬/PP. Zouden die nog dalen of enkel maar stijgen ?

Herbie

Zullen nog wat dalen, maar is in kerstvakantie Is altijd duuder. Volgende maand starten de promo's weer. Nog wat geduld hebben.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

vvjoris

Citaat van: Dreamer1975 op zondag  7 juli 2013, 07:48:12
Iemand die weet wanneer ik het beste boek voor de eindejaarsperiode ?

Wil graag vertrekken rond 16 december en terugkomen rond 3 januari.Prijzen zitten nu rond de 1.100â,¬/PP. Zouden die nog dalen of enkel maar stijgen ?

Toen ik boekte voor eindejaar 2011 was dat in september, toen was het nog menselijk van prijs, een maand later was het al 200 euro meer....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.