Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

terug naar Leyte of blijven in Makati

Gestart door Raventje, dinsdag 21 mei 2013, 06:13:21

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Citaat van: Rich op dinsdag 21 mei 2013, 13:06:13
Citaat van: gosternokke op dinsdag 21 mei 2013, 12:28:51
:offtopic:    Mijn excuses voor het of-topic verder gaan .  ja het werd al eerder gezegd , sommige leden die eenmaal gesetteld zijn haken af.   Is ieders goed recht ,maar wel jammer. 


Ook mijn excuses voor het off-topic gaan, maar ik wil toch nog even dit zeggen. Jiggy is via dit forum een goeie vriend geworden en ik ken hem persoonlijk en ik kende ook zijn vriendin persoonlijk. Nu even geleden dat ik hem nog gesproken heb.

Helaas is zijn vriendin tijdens het laatste bezoek in België in september vorig jaar na een slepende ziekte overleden.

Mijn vrouw en ik waren op de afscheidsplechtigheid. Jiggy zal tijd nodig hebben om dat verschrikkelijke verlies te verwerken.

Rich.







    Oei , das effen schrikken.   Ik ging er gemakshalve maar van uit dat Jiggy gesetteld was in   :belgiesmiley:   , en daarom het forum niet meer zo nodig had.


    Maar dat zijn vrouw of vriendin na een ziekte was overleden kon ik niet vermoeden. Het leven kan soms hard zijn.   Mocht je nog wel eens op het forum komen Jiggy wens ik je veel sterkte met dit verlies       :ripba8:

Raventje

sorry jongens voor het verlies van jullie vriend's vriendin maar dit is  :offtopic:

weet nu echt niemand wat het goedkoopste is ivb met mijn vraag??? :ikkeniebegrijp:

iemand hier (naam vergeten) heeft zijn reactie al verwijderd zie ik....ik weet wel degelijk wat SRRV is...het is niet omsdat ik een vrouw ben dat je zo uit de hoogte moet doen hé :negatief:


 

Pjottr

@ Raventje Er zijn vier domestic airliners en al deze hebben vaak aanbiedingen Ik vlieg voor 27 euro heen en weer van Legaspi naar Manila dus ik weet wel wat goedkoper is
Kijk nou die websites eens na Cebu Pacific, Philipine Airlines, Pal expres en zestair.Die laatse zou ik mijden omdat het slecht gaat met ze Te pas en te onpas worden flights gecanceld
Pal express heeft veel aantrekkelijke aanbiedingen
Zoek een beetje en je kunt het antwoord zelf vinden
Suc7
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

callebaut

Citaat van: Raventje op dinsdag 21 mei 2013, 15:40:19
sorry jongens voor het verlies van jullie vriend's vriendin maar dit is  :offtopic:

weet nu echt niemand wat het goedkoopste is ivb met mijn vraag??? :ikkeniebegrijp:

iemand hier (naam vergeten) heeft zijn reactie al verwijderd zie ik....ik weet wel degelijk wat SRRV is...het is niet omsdat ik een vrouw ben dat je zo uit de hoogte moet doen hé :negatief:


 



Heb even een rekensommetje gemaakt met een extra retourvlucht naar Leyte .
    *  Round Trip
    * Tacloban - Manila - Tacloban
    * 1 Adult / 0 Child / 0 Infant

Total: PHP2,452.76   

Is wel een promovlucht .(simulatie)
DEPARTURE
Tacloban to Manila 5J- 652 Departure: 21 August 2013, Wednesday, 0605 H
Arrival:21 August 2013, Wednesday , 0715 H

RETURN
Manila to Tacloban 5J- 651
Departure: 26 August 2013, Monday , 0420 H
Arrival: 26 August 2013, Monday, 0535 H

Aan jou om te overwegen of het nu goedkoper uitvalt indien een extra 4 dagen overnachting te makatie aan +/- 1000 php per nacht dan wel of niet een heenvlucht .
Hopelijk is dit on topic ....?

rudi777

Citaat van: rudi777 op dinsdag 21 mei 2013, 10:59:55
Citaat van: Ronny55 op dinsdag 21 mei 2013, 06:19:34
Citaat van: Raventje op dinsdag 21 mei 2013, 06:13:21
:daag:

Ik zat zo te denken,wanneer ik in Makati ben voor de srrv aanvraag..deze kan ik doen in één dag..naar het schijnt duurt het een week tegen dat alles inorde is.
Wat zou het beste zijn,terug naar Leyte vliegen voor één week en dan terug nar naar Makati OF een week in Makati blijven in een hotel??

Wat zou het goedkoopste zijn?

Kan er me iemand een goedkoop hotel aanbevelen? veel comfort moet het niet zijn als er maar een douche aanwezig is

alvast bedankt
Dat hangt er van af wat je gaat doe in Makati......kosten kunnen oplopen  :lachen:


Wat zij gaat doen in Makati vraag je ?





Ronny55

Citaat van: rudi777 op dinsdag 21 mei 2013, 16:36:49
Citaat van: rudi777 op dinsdag 21 mei 2013, 10:59:55
Citaat van: Ronny55 op dinsdag 21 mei 2013, 06:19:34
Citaat van: Raventje op dinsdag 21 mei 2013, 06:13:21
:daag:

Ik zat zo te denken,wanneer ik in Makati ben voor de srrv aanvraag..deze kan ik doen in één dag..naar het schijnt duurt het een week tegen dat alles inorde is.
Wat zou het beste zijn,terug naar Leyte vliegen voor één week en dan terug nar naar Makati OF een week in Makati blijven in een hotel??

Wat zou het goedkoopste zijn?

Kan er me iemand een goedkoop hotel aanbevelen? veel comfort moet het niet zijn als er maar een douche aanwezig is

alvast bedankt
Dat hangt er van af wat je gaat doen in Makati......kosten kunnen oplopen  :lachen:


Wat zij gaat doen in Makati vraag je ?





Dat heb ik al wel effe door dat het een zij bent. Maar het hangt er nog steeds vanaf wat je daar een week gaat doen ......shoppen de hele dag of je opsluiten op je hotelkamer  :confused2:

Er zijn genoeg middelen om via internet dat uit te zoeken, of waar denk je dat callebaut die informatie vandaan heeft??? Typisch  :belgiesmiley: vrouwen metaliteit, iedereen zou ervoor moeten springen. Steeds maar denken dat zij het belangrijkste zijn.

Citaat van: callebaut op dinsdag 21 mei 2013, 16:00:07
Heb even een rekensommetje gemaakt met een extra retourvlucht naar Leyte .
    *  Round Trip
    * Tacloban - Manila - Tacloban
    * 1 Adult / 0 Child / 0 Infant

Total: PHP2,452.76   

Is wel een promovlucht .(simulatie)
DEPARTURE
Tacloban to Manila 5J- 652 Departure: 21 August 2013, Wednesday, 0605 H
Arrival:21 August 2013, Wednesday , 0715 H

RETURN
Manila to Tacloban 5J- 651
Departure: 26 August 2013, Monday , 0420 H
Arrival: 26 August 2013, Monday, 0535 H

Aan jou om te overwegen of het nu goedkoper uitvalt indien een extra 4 dagen overnachting te makatie aan +/- 1000 php per nacht dan wel of niet een heenvlucht .
Hopelijk is dit on topic ....?
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Raventje

Citaat van: Ronny55 op dinsdag 21 mei 2013, 19:13:06
Citaat van: rudi777 op dinsdag 21 mei 2013, 16:36:49
Citaat van: rudi777 op dinsdag 21 mei 2013, 10:59:55
Citaat van: Ronny55 op dinsdag 21 mei 2013, 06:19:34
Citaat van: Raventje op dinsdag 21 mei 2013, 06:13:21
:daag:

Ik zat zo te denken,wanneer ik in Makati ben voor de srrv aanvraag..deze kan ik doen in één dag..naar het schijnt duurt het een week tegen dat alles inorde is.
Wat zou het beste zijn,terug naar Leyte vliegen voor één week en dan terug nar naar Makati OF een week in Makati blijven in een hotel??

Wat zou het goedkoopste zijn?

Kan er me iemand een goedkoop hotel aanbevelen? veel comfort moet het niet zijn als er maar een douche aanwezig is

alvast bedankt
Dat hangt er van af wat je gaat doen in Makati......kosten kunnen oplopen  :lachen:


Wat zij gaat doen in Makati vraag je ?





Dat heb ik al wel effe door dat het een zij bent. Maar het hangt er nog steeds vanaf wat je daar een week gaat doen ......shoppen de hele dag of je opsluiten op je hotelkamer  :confused2:

Er zijn genoeg middelen om via internet dat uit te zoeken, of waar denk je dat callebaut die informatie vandaan heeft??? Typisch  :belgiesmiley: vrouwen metaliteit, iedereen zou ervoor moeten springen. Steeds maar denken dat zij het belangrijkste zijn.

Citaat van: callebaut op dinsdag 21 mei 2013, 16:00:07
Heb even een rekensommetje gemaakt met een extra retourvlucht naar Leyte .
    *  Round Trip
    * Tacloban - Manila - Tacloban
    * 1 Adult / 0 Child / 0 Infant

Total: PHP2,452.76   

Is wel een promovlucht .(simulatie)
DEPARTURE
Tacloban to Manila 5J- 652 Departure: 21 August 2013, Wednesday, 0605 H
Arrival:21 August 2013, Wednesday , 0715 H

RETURN
Manila to Tacloban 5J- 651
Departure: 26 August 2013, Monday , 0420 H
Arrival: 26 August 2013, Monday, 0535 H

Aan jou om te overwegen of het nu goedkoper uitvalt indien een extra 4 dagen overnachting te makatie aan +/- 1000 php per nacht dan wel of niet een heenvlucht .
Hopelijk is dit on topic ....?




@Ronny...TYPISCH  :belgiesmiley: VROUWEN????????????..........al wat ik vroeg wat het goedkoopste is!!..wat is daar mis mee???!!! en wat ik daar ga doen zijn je zakens niet!!..zeker men lul niet achterna lopen wat dat heb ik niet...ik dacht dat forum was om inlichtingen in te zamelen en te delen..maar ik word hier gewoon aangevallen :benweg:

Raventje

Citaat van: gosternokke op dinsdag 21 mei 2013, 11:38:21
Citaat van: Ronny55 op dinsdag 21 mei 2013, 06:19:34
Citaat van: Raventje op dinsdag 21 mei 2013, 06:13:21
:daag:

Ik zat zo te denken,wanneer ik in Makati ben voor de srrv aanvraag..deze kan ik doen in één dag..naar het schijnt duurt het een week tegen dat alles inorde is.
Wat zou het beste zijn,terug naar Leyte vliegen voor één week en dan terug nar naar Makati OF een week in Makati blijven in een hotel??

Wat zou het goedkoopste zijn?

Kan er me iemand een goedkoop hotel aanbevelen? veel comfort moet het niet zijn als er maar een douche aanwezig is

alvast bedankt
Dat hangt er van af wat je gaat doe in Makati......kosten kunnen oplopen  :lachen:


  Kosten kunnen oplopen  ?  :weetikniet:   Kwestie van Burgos street mijden als je alleen ben, en indien samen met vrinendin zoveel mogelijk de dure malls mijden  :lachen:

@ Raventje als  je in de rubriek  ,, overnachten voor minder dan 1000 peso kijkt,, zou je zien dat de eerste accomodatie  deze is  http://makatiapartelle.com/


   Hij is al in 2010 gepost en ze hebben de prijs inmiddels van 985 naar 1085 peso verhoogt    :negatief:      Als ik me goed herrinner heeft forumlid Jiggy er overnacht, toen die ook papieren moest regelen in Makati.   Die vond het wat oubollig maar verder in orde.
   


@gosternokke,bedankt voor de link..hotel ziet er goed uit en niet duur

Ronny55

Citaat van: Raventje op dinsdag 21 mei 2013, 15:40:19
sorry jongens voor het verlies van jullie vriend's vriendin maar dit is  :offtopic:
weet nu echt niemand wat het goedkoopste is ivb met mijn vraag??? :ikkeniebegrijp:

Wie kan er nu exact weten wat het goedkoopste is ....dat is een info die niemand precies kan beantwoorden, hoe duur een week Manila is hangt van persoon tot persoon af.. Je kan evengoed vragen" hoelang zou het duren tot mijn huis opgebrand is"

Citaat van: Raventje op dinsdag 21 mei 2013, 19:33:06
@Ronny...TYPISCH  :belgiesmiley: VROUWEN????????????..........al wat ik vroeg wat het goedkoopste is!!..wat is daar mis mee???!!! en wat ik daar ga doen zijn je zakens niet!!..zeker men lul niet achterna lopen wat dat heb ik niet...ik dacht dat forum was om inlichtingen in te zamelen en te delen..maar ik word hier gewoon aangevallen :benweg:
Dacht niet dat ik iets in die aard in gedachte had. Trachten woorden in mijn mond te leggen en dingen verdraaien  :confused2: van waar kennen we dat ook weer.  :weetikniet:

Dit is inderdaad een forum om vragen te stellen en antwoord te krijgen. Op exacte vragen kan en zal ook exact op geantwoord worden .

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

kristof19

In mijn geval zou ik zeker weten wat het duurste zou zijn. In Makati blijven ..... Alles maar dan ook alles kost veel meer dan in de provincie en iedereen heeft wel iets van u nodig.
Ik zou persoonlijk ook geen week in Manila wensen te verblijven. Ik verveel mij al steendood na 24 uur in Manila.