Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippijns Consulaat in België

Gestart door Digos, zaterdag 16 mei 2009, 21:10:52

Vorige topic - Volgende topic

ganda


Is Mr. Antonio Guansing ook niet bevoegd om visa uit te schrijven?


ladgar

Het was toch altijd zo , dat als Van Bogaert op verlof was dat men nog steeds zaterdag 's morgens op zijn adres terecht kon voor visum enz... Tony Guansing was daar dan , en die schrijft ook visums uit.
Ge kunt echter beter op voorhand bellen om zeker te zijn.

carlitto

bedankt voor de info zal een mailtje sturen . :thumb: :thankyoufw5:

Willy

Citaat van: ladgar op zondag 10 juni 2012, 22:25:42
Het was toch altijd zo , dat als Van Bogaert op verlof was dat men nog steeds zaterdag 's morgens op zijn adres terecht kon voor visum enz... Tony Guansing was daar dan , en die schrijft ook visums uit.
Ge kunt echter beter op voorhand bellen om zeker te zijn.


Afgelopen weekend visum in Antwerpen gehaald. Werkt weer een stuk eenvoudiger. Nu een grote stempel ipv een in te plekken sticker. Dus hoef je niet meer terug te gaan indien de voorraad op zou zijn. Daarbij is het ook nog een stuk goedkoper geworden: 27euro ipv 35 voor 59 dagen.

scalle

Citaat van: Willy op zaterdag 22 december 2012, 10:26:12
Citaat van: ladgar op zondag 10 juni 2012, 22:25:42
Het was toch altijd zo , dat als Van Bogaert op verlof was dat men nog steeds zaterdag 's morgens op zijn adres terecht kon voor visum enz... Tony Guansing was daar dan , en die schrijft ook visums uit.
Ge kunt echter beter op voorhand bellen om zeker te zijn.


Afgelopen weekend visum in Antwerpen gehaald. Werkt weer een stuk eenvoudiger. Nu een grote stempel ipv een in te plekken sticker. Dus hoef je niet meer terug te gaan indien de voorraad op zou zijn. Daarbij is het ook nog een stuk goedkoper geworden: 27euro ipv 35 voor 59 dagen.



willy check you inbox mail eens

scalle

#15
kan er mij iemand verder helpen hier.
wat ik allemaal nodig heb om een visum voor 1 maand aan te vragen om mijn vriendin :smiley-philippines: op bezoek te laten komen naar belgie :belgiesmiley:
ze keert daarna wel weer terug :janken:
waar sluit ik zo een verzekering af :denk:
welke papieren of gegevens heb ik van haar nodig
wat moet ik kunnen voorleggen e.d.
het ziet er niet echt moeilijk uit maar als men de juiste stappen op voorhand weet is het nog zo makkelijk deze uit te voeren dat ik zeker niks vergeet  :banned:
en ook hoe en wanneer doe je een tenlaste neming en wat kan men zoal eisen want ik heb links en rechts gelezen van 40 euro per dag.
:Routeplanner: kan er mij iemand stapsgewijs alles uitleggen wat ik moet doen ze komt namelijk in oktober een  maand langs


en willy check even je prive bericht hier  :fluestern:

peeter

Citaat van: scalle op zondag 28 april 2013, 12:37:48
kan er mij iemand verder helpen hier.
wat ik allemaal nodig heb om een visum voor 1 maand aan te vragen om mijn vriendin :smiley-philippines: op bezoek te laten komen naar belgie :belgiesmiley:
ze keert daarna wel weer terug :janken:
waar sluit ik zo een verzekering af :denk:
welke papieren of gegevens heb ik van haar nodig
wat moet ik kunnen voorleggen e.d.
het ziet er niet echt moeilijk uit maar als men de juiste stappen op voorhand weet is het nog zo makkelijk deze uit te voeren dat ik zeker niks vergeet  :banned:
en ook hoe en wanneer doe je een tenlaste neming en wat kan men zoal eisen want ik heb links en rechts gelezen van 40 euro per dag.
:Routeplanner: kan er mij iemand stapsgewijs alles uitleggen wat ik moet doen ze komt namelijk in oktober een  maand langs


en willy check even je prive bericht hier  :fluestern:


https://dofi.ibz.be/sites/dvzoe/NL/Gidsvandeprocedures/Pages/Prive-bezoek.aspx
https://dofi.ibz.be/sites/dvzoe/NL/Gidsvandeprocedures/Pages/De_verbintenis_tot_tenlasteneming.aspx
https://dofi.ibz.be/sites/dvzoe/NL/Documents/informatiebrochure_garanten.pdf

Raventje

Ik zal Peter volgende week een s een mailtje sturen,want ik heb hem ook nodig  :lachen: :lachen:

mikesdfsdf37

Peter heeft mij onlangs ook goed geholpen en is nu documenten aan het vertalen.
Aan te raden persoon!  :thumb:

Jozef

Je kan nog altijd in Deurne terecht voor uw Visum naar phils
maar enkel op zaterdag tussen 10:00  en 12:00 uur
ik zojuist antwoord gehad van Dhr. Antonio Guansing
en ik mag op 18 july mijn visum gaan halen in Deurne
Dhr. Antonio Guansing geeft ze nu daar ( hij speekt wel geen Nederlands)
en vergeet zeker geen Pasfoto en uw Vlucht Bookings bewijs dit heb je zeker nodig
en wat Euro's natuurlijk jiust bedra


Groetjes jozef

ik vertrek begin augustus
its always fun in the Philipiness :smiley-philippines: :vl: