Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

WATER

Gestart door g, zondag 20 december 2009, 08:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Ik veronderstel dat die ijsfabrieken geen ijs maken van leidingwater......zou een kostelijke zaak worden.

Eerder word het gemaakt van hun eigen well.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

g

ik weet het : redelijke domme opmerking
maar een zeer gefundeerde wetenschappelijke stelling is

drink in warme gebieden geen koude dranken
dring warme thee (geen hete :-)

niemand die dat doet natuurlijk  :lachen:
:floet:

g

Phille

Ze doen daar ijs in alle dranken (bier, wijn, etc)  ... kzal over een goeie gezondheid beschikken zekers, meestal vergeet ik dat er een zeker risico is aan ijs en het leidingwater  :weetikniet:

stip66

Citaat van: Phille op maandag 21 december 2009, 07:08:03
Ze doen daar ijs in alle dranken (bier, wijn, etc)  ... kzal over een goeie gezondheid beschikken zekers, meestal vergeet ik dat er een zeker risico is aan ijs en het leidingwater  :weetikniet:

Ikke ook, heb wel uitsluitend flessenwater gedronken, maar tanden poetsen met leidingwater en het ijs in de dranken was ook geen probleem.
Heb geen enkele keer op die 2 maanden langer op de pot gezeten als hier  :haha:
Misschien is de waterkwaliteit streekgebonden ?  :weetikniet:

tbennekik

Citaatdring warme thee (geen hete :-)

met die warme thee hebben wij slechte ervaringen gehad maar dan in Egypte en (nog) niet in de Phils. In Egypte is het namelijk zo dat bij de beste thee het water niet mag gekookt worden : dus niet alle beestjes zijn dood.
Wij hebben er een tasje thee gedronken van uitstekende kwaliteit en daarna hadden we een ganse week .......


Robert

Wij Europeanen zijn niet zo veel meer gewend, dus weerstand is gewoon een stuk minder geworden.
Tuurlijk moet je uitkijken met eten en drinken, maar je moet niet overdreven gaan doen, mijn tanden poets ik gewoon met water. Verder zegt een restaurant ook niet zoveel, kan je ook iets slechts krijgen.
Als ik wat te drinken bestel neem ik nooit zoveel ijs, gaat ten koste van de smaak van het drankje, en in bier wil ik al helemaal geen ijs.

Budgie

Inderdaad geen of weinig ijs in de frisdranken En in bier zeker niet want dat is zonde van de smaak Maar wat ik het belangrijkste vind daar is het eten Eet alleen vlees als het heet geserveerd word Anders vraag ik of ze het verhitten willen Eet wel van stalletjes kip ed als het rechtstreeks van het vuur komt en de stukken niet te groot zijn En afkloppen maar nog nooit geen last  En wat betreft water koop altijd 5 liter cans en een nieuwe gewone fles En na het schoonmaken van mijn valse tanden ze even afspoelen met gekocht water.

@ Stip 66 Volgens mij zit je als je diarree heb niet langer maar korter per keer
Getting older beats the alternative -dying young

g

 :lachen:haha heel kleurrijk allemaal die waterhistories !

zowiezo eet ik geen vlees (wat dan wel daar he ???) als dierenvriend  :lachen:

verder ga ik proberen aan de propere fles te zitten en water wel doorte koken voor thee ;-)


alweer dank
g :thumb:

Rich

Vis hé,.................. in overvloed en lekker daar, of eet je dat ook niet?  Dan moet je maar veel fruit eten.  :thumb:


:daag: :cold:



Rich de Nederbelg.

g

Citaat van: Rich op maandag 21 december 2009, 18:38:46
Vis hé,.................. in overvloed en lekker daar, of eet je dat ook niet?  Dan moet je maar veel fruit eten.  :thumb:


:daag: :cold:





ja vis gelukkig wel (hoewel ik er ook soms mee meevoel  :lachen:)

en fruit : wel wassen met bottle water? of schillen (met eigen mes ?  :lachen:

thanks voor de tip
g
:thumb: