Je komt toch wat tegen, op die Filippijnse wegen . . . . .

Gestart door Mawibata, vrijdag 28 juni 2013, 14:24:41

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: Mawibata op maandag  1 juli 2013, 10:38:21


Nog even verder, en je was er geweest.































Ze hadden veel plezier, maar 'k verstond er niets van, ergens hoorde ik wel het woordje facebook     :lachen:      :lachen:





Te veel ijs op de baan, of uit geweken voor een mooie vrouw. Veel schade zal er niet zijn. Alhoewel met het uittrekken zou er wel meer schade kunnen zijn  :happy2:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Digos

ipv vangrails gebruiken ze in de  :smiley-philippines: valkuilen die vangen allerlei op, en voeren nog eens het water af ook  :thumb:
LIVE ONCE - LIVE IT

josv

Citaat van: Herbie op maandag  1 juli 2013, 14:25:34
Veel schade zal er niet zijn. Alhoewel met het uittrekken zou er wel meer schade kunnen zijn  :happy2:

Niet als ie daar netjes neergelegd is maar ik zie al (denk ik ) een autolengte schaafsporen op het beton. Hoe denk je dat de rechterkant er nu uitziet ? ?  :janken:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

TAMPO TODAY........................ :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Ik heb hoofdpijn vandaag en wil stilte om me heen hebben................ :negatief: :negatief: :jajaja: :jajaja:

Verdomme wat hoor ik nu achter me?............ :negatief: :negatief: :negatief:
Waar komt dat lawaai vandaan hier op het platteland?.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Auto's??????
Zijn ze nou helemaal bezopen?................ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Hoi...are you looking for trouble?........... :applaus: :applaus: :applaus:


Praatjes ja?????............ :lachen: :lachen:



UNO....DOS....TRES..... :lachen: :lachen: :applaus: :applaus:



Veiligheidsgordels vast?..........ok...lets go..... :happy: :happy:



Sayonara......happy trip............... :lachen: :lachen:



Nog praatjes?...nee toch?............... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :ripba8:


innka3

Citaat van: bananacreek op dinsdag  2 juli 2013, 13:52:55
TAMPO TODAY........................ :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Ik heb hoofdpijn vandaag en wil stilte om me heen hebben................ :negatief: :negatief: :jajaja: :jajaja:

Verdomme wat hoor ik nu achter me?............ :negatief: :negatief: :negatief:
Waar komt dat lawaai vandaan hier op het platteland?.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:







waar was dit    :denk: :confused2: ,cebu  :weetikniet:

Rich

Rich de Nederbelg.

Kano

Ik weet maar een zielige olifant in de Filipijnen en die is in Manila Zoo en komt zeker niet de weg op,   :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: innka3 op dinsdag  2 juli 2013, 19:30:44
Citaat van: bananacreek op dinsdag  2 juli 2013, 13:52:55
TAMPO TODAY........................ :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

Ik heb hoofdpijn vandaag en wil stilte om me heen hebben................ :negatief: :negatief: :jajaja: :jajaja:

Verdomme wat hoor ik nu achter me?............ :negatief: :negatief: :negatief:
Waar komt dat lawaai vandaan hier op het platteland?.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:







waar was dit    :denk: :confused2: ,cebu  :weetikniet:

Cebu ergens in Afrika dacht ik?............ :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:

Mawibata

Citaat van: Kano op woensdag  3 juli 2013, 00:36:16
Ik weet maar een zielige olifant in de Filipijnen en die is in Manila Zoo en komt zeker niet de weg op,   :lachen:

Misschien best een nieuw topic openen :  Je komt toch wat tegen op de Afrikaanse wegen .   .   .   .     :lol84qv7: :lol84qv7:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.