Whale Sharks Oslob

Gestart door Luc, dinsdag 2 juli 2013, 22:00:32

Vorige topic - Volgende topic

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Willy

Big and expensive bussiness daar in Osob. Dan ga je beter naar Donsol.

TheDolphin

#2
In Puerto Princesa Bay bij Palawan kun je met ze zwemmen vanaf half mei soms zijn ze eerder begin mei. Informatie kun je opvragen bij toerist informatie in Capitol Complex, Rizal Avenue. Ze vroegen in 2010 nog 1500peso ervoor, ik weet niet wat ze tegenwoordig vragen.
Op het filmpje over Oslob zijn het niet zulke grote whalsharks. Zijn nog jonkies zo'te zien. Wat vragen ze in Oslob dan voor een Whaleshark tour? De verhalen die ik over Donsol hoor vertellen dat het water daar troebel is dus die plek trekt mij niet zo.
In het zuiden van Leyte kun je ook met Whalsharks zwemmen, maar dat is ook erg prijzig 3500peso zonder garantie dat je er een tegenkomt. Ik had een keertje een mailtje gestuurd naar een resort daar in Padre Burgos of Maasin met de vraag of de prijs die ze vroegen niet wat aan de hoge kant was daar kreeg ik een aggressief mailtje op terug dus dat heeft mij tot nu toe nog tegengehouden naar Southern Leyte te reizen. Ze zijn daar blijkbaar niet zo klantvriendelijk.

Ronald-D

Citaat van: TheDolphin op donderdag 25 juli 2013, 23:33:13
Wat vragen ze in Oslob dan voor een Whaleshark tour?

Daar ben ik eigenlijk ook benieuwd naar... wij zouden daar ook heen gaan tijdens mijn volgende bezoek.

callebaut

Citaat van: Ronald-D op donderdag 25 juli 2013, 23:38:48
Citaat van: TheDolphin op donderdag 25 juli 2013, 23:33:13
Wat vragen ze in Oslob dan voor een Whaleshark tour?

Daar ben ik eigenlijk ook benieuwd naar... wij zouden daar ook heen gaan tijdens mijn volgende bezoek.

Locals ( Pinoy ) = 500 php  :jajaja:
Tourist            = 1000 php voor een 1/2 Hr.

Mawibata

#5
Citaat van: Ronald-D op donderdag 25 juli 2013, 23:38:48
Citaat van: TheDolphin op donderdag 25 juli 2013, 23:33:13
Wat vragen ze in Oslob dan voor een Whaleshark tour?

Daar ben ik eigenlijk ook benieuwd naar... wij zouden daar ook heen gaan tijdens mijn volgende bezoek.













 :link:




Gelezen op deze website :


Discriminatie ? ? ?
   :bolo: :bolo:

Snorkeling Add on for all Package
Php 200. 00 per person for Local Guest
Php 500.00 per person for Foreign Guest



Ze lijken wel soepel op te stellen
  :lachen:  

Child 2 years old and below   :        To be discuss
Child 3 - 5 years old   :    Less Php 300.00



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Ronny55

Citaat van: TheDolphin op donderdag 25 juli 2013, 23:33:13
In Puerto Princesa Bay bij Palawan kun je met ze zwemmen vanaf half mei soms zijn ze eerder begin mei. Informatie kun je opvragen bij toerist informatie in Capitol Complex, Rizal Avenue. Ze vroegen in 2010 nog 1500peso ervoor, ik weet niet wat ze tegenwoordig vragen.
Op het filmpje over Oslob zijn het niet zulke grote whalsharks. Zijn nog jonkies zo'te zien. Wat vragen ze in Oslob dan voor een Whaleshark tour? De verhalen die ik over Donsol hoor vertellen dat het water daar troebel is dus die plek trekt mij niet zo.
In het zuiden van Leyte kun je ook met Whalsharks zwemmen, maar dat is ook erg prijzig 3500peso zonder garantie dat je er een tegenkomt. Ik had een keertje een mailtje gestuurd naar een resort daar in Padre Burgos of Maasin met de vraag of de prijs die ze vroegen niet wat aan de hoge kant was daar kreeg ik een aggressief mailtje op terug dus dat heeft mij tot nu toe nog tegengehouden naar Southern Leyte te reizen. Ze zijn daar blijkbaar niet zo klantvriendelijk.

Dat kennen ze in de  :smiley-philippines: niet ......als ze je vandaag iets kunnen verlappen hoe dan ook ....intresseerd het hun geen ballen of je nog ooit terugkomt ja /nee  ...."klantenbinding"  das een woord dat ze niet kennen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

callebaut


janvanderijt

daar doe ik dus echt niet aan mee ik betaal net zoveel als een filippijn of ze kunnen de tering krijgen
betaal ze al genoeg bij de immigration