Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

dutch forum

Gestart door Pjottr, dinsdag 16 juli 2013, 13:35:00

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Iemand enig idee wat er met het Dutch forum aam de hand is? Failliet of zo? Al een week onbereikbaar. Kan mij niet vorstellen dat dit alleen een tech issue is.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Herbie

Teveel onbeschoften op het forum, met veel klachten  :denk: :denk: :denk: :denk:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

josv

Citaat van: Herbie op dinsdag 16 juli 2013, 13:49:47
Teveel onbeschoften op het forum, met veel klachten  :denk: :denk: :denk: :denk:

Leuk !! :happy: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

:congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Pjottr

Ik neem aaan dat dit nie serieus bedoeld is. Ik herken dat nl niet zo maar ja ben ook maar ne Ollander
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Supernova

Fred via facebook:

Fred Nieberg Jongens, effe geen paniek, wij hebben het erg druk met wat andere dingen die werk heten. Waardoor we 1 niet vaak thuis zijn, en 2 dus geen tijd hebben om alles even goed na te kijken en uit te zoeken. Zodra tijd en gelegenheid gaat het forum weer gewoon online.


En ja, we gaan allemaal weleens op bezoek in Belgie, andersom ook hopelijk!

klootzakken (voorheen Jens)

met alle respect voor Supernova . maar dat forum kan mij gestolen blijven . mooi forum ,niets mis mee. maar die wous uit Rotterdam tikt voor geen meter.
vol idioot 1e klas. doet jan en alleman zomaar in de ban .het lijkt Adolf zelf wel . :nazi:

 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

gosternokke

Zo is dat Jens  :thumb:    Lekker gesloten blijven dat forum  van bijdehante  betweterige HOLLANDERS , die niks liever doen dan elkaar de loef afsteken.

  Trouwens het was toch al op sterven na dood.

Digos

Maybe Tampo??

Citaat van: jens op dinsdag 16 juli 2013, 19:29:49
met alle respect voor Supernova . maar dat forum kan mij gestolen blijven . mooi forum ,niets mis mee. maar die wous uit Rotterdam tikt voor geen meter.
vol idioot 1e klas. doet jan en alleman zomaar in de ban .het lijkt Adolf zelf wel . :nazi:

:thumb:

LIVE ONCE - LIVE IT

Bulldozer

Citaat van: gosternokke op dinsdag 16 juli 2013, 19:58:16
Zo is dat Jens  :thumb:    Lekker gesloten blijven dat forum  van bijdehante  betweterige HOLLANDERS , die niks liever doen dan elkaar de loef afsteken.

  Trouwens het was toch al op sterven na dood.

:negatief:

Ik ben een HOLLANDER en ik zit ook op dat forum... Vind dus die opmerking van jou niet erg leuk. En die opmerking van Herbie over teveel onbeschoften kan hij ook wel achterwege laten want zo te zien heb je die hier ook.

:daag:

ganda


De onvrede over het beleid van het Dutch forum lag aan de basis van dit eigenste succesvolle forum.
Hier is er rust en verdraagzaamheid, we hoeven niet de beste vrienden te zijn, maar we respecteren elkaar.
Laten we niet achterom kijken maar verder gaan op de ingeslagen weg. :agreed: ?