Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

dutch forum

Gestart door Pjottr, dinsdag 16 juli 2013, 13:35:00

Vorige topic - Volgende topic

antzan

Hollands forum ,  nog niets van gelezen/gezien .
Maar na lezen van het commentaar ,
zal ik denkelijk , als LIMBURGER , het ook niet interressant vinden .
Antzan
Foodmaster

Pjottr

Citaat van: ganda op dinsdag 16 juli 2013, 23:12:45

De onvrede over het beleid van het Dutch forum lag aan de basis van dit eigenste succesvolle forum.
Hier is er rust en verdraagzaamheid, we hoeven niet de beste vrienden te zijn, maar we respecteren elkaar.
Laten we niet achterom kijken maar verder gaan op de ingeslagen weg. :agreed: ?

Amen!
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Pjottr

#12
Citaat van: gosternokke op dinsdag 16 juli 2013, 19:58:16
Zo is dat Jens  :thumb:    Lekker gesloten blijven dat forum  van bijdehante  betweterige HOLLANDERS , die niks liever doen dan elkaar de loef afsteken.

 Trouwens het was toch al op sterven na dood.
Maar goede vriend ge zijt zelf toch ook ne Ollander net als ik maar dan met Friesche afkomst ( Sa ist en net oars, want as 't oars wie, wie t net sa) toch?
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Bulldozer op dinsdag 16 juli 2013, 22:16:56
Citaat van: gosternokke op dinsdag 16 juli 2013, 19:58:16
Zo is dat Jens  :thumb:    Lekker gesloten blijven dat forum  van bijdehante  betweterige HOLLANDERS , die niks liever doen dan elkaar de loef afsteken.

  Trouwens het was toch al op sterven na dood.

:negatief:

Ik ben een HOLLANDER en ik zit ook op dat forum... Vind dus die opmerking van jou niet erg leuk. En die opmerking van Herbie over teveel onbeschoften kan hij ook wel achterwege laten want zo te zien heb je die hier ook.

:daag:
kan mij wel voorstellen dat die opmerking niet zo leuk is . het heeft ook niets met de members of de moderatoren te maken.
maar de Generaal [kontlikker] uit Rotterdam had vroeger de grootste bek over het forum van Antoon , maar hij is zelf geen haar beter.
het is een kliekje onder elkaar daar en als je er niet tussen past of er niet tussen wil passen en eens een eerlijk antwoord op een vraag geeft ,en fredje past het niet . dan kun je een PM verwachten van Generaal fredje , of je gaat direct in de ban .

onbeschofte mensen heb je hier ook, ten minste 1, en dat ben ik zelf . maar let wel er zit bij mij altijd een kern van waarheid in mijn onbeschofte gedrag.
ik heb nu eenmaal niet al te veel school gehad en ben zo af en toe blij met correctie controle ,vroeger schreef ik kat nog met een u , maar daar word je hier op dit forum niet op af gerekend laat staan een ban , dan moet je het al wel heel spannend maken .

voor de members die Antoon en zijn filippijnen forum niet hebben gekend, Antoon was idd een rare kwibus . de beste man veranderde te pas en te onpas post van leden als hem dat niet paste of als er eens een maal iets verkeerd stond geschreven. voor de rest had hij ook nog een dozijn andere fouten . GOD hebe zijn ziel , of de duivel? . ik weet het niet .

jens....... 

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: Pjottr op woensdag 17 juli 2013, 12:55:05
Citaat van: gosternokke op dinsdag 16 juli 2013, 19:58:16
Zo is dat Jens  :thumb:    Lekker gesloten blijven dat forum  van bijdehante  betweterige HOLLANDERS , die niks liever doen dan elkaar de loef afsteken.

 Trouwens het was toch al op sterven na dood.
Maar goede vriend ge zijt zelf toch ook ne Ollander net als ik maar dan met Friesche afkomst ( Sa ist en net oars, want as 't oars wie, wie t net sa) toch?
:offtopic: even zien of ik ook voor Friesche taal slaag.

zo is het en niet anders , want als het anders was, was het niet zo .  :lachen:

klopt dat Pieter?
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Pjottr

Citaat van: jens op woensdag 17 juli 2013, 23:52:42
Citaat van: Pjottr op woensdag 17 juli 2013, 12:55:05
Citaat van: gosternokke op dinsdag 16 juli 2013, 19:58:16
Zo is dat Jens  :thumb:    Lekker gesloten blijven dat forum  van bijdehante  betweterige HOLLANDERS , die niks liever doen dan elkaar de loef afsteken.

  Trouwens het was toch al op sterven na dood.
Maar goede vriend ge zijt zelf toch ook ne Ollander net als ik maar dan met Friesche afkomst ( Sa ist en net oars, want as 't oars wie, wie t net sa) toch?
:offtopic: even zien of ik ook voor Friesche taal slaag.

zo is het en niet anders , want als het anders was, was het niet zo .  :lachen:

klopt dat Pieter?
Jens je hebt een talen knobbel
gr vanuit Friesepijnen
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Rich

Citaat van: jens op woensdag 17 juli 2013, 23:45:49

onbeschofte mensen heb je hier ook, ten minste 1, en dat ben ik zelf . maar let wel er zit bij mij altijd een kern van waarheid in mijn onbeschofte gedrag.


Let wel, ik heb absoluut niets tegen de persoon Jens, want ik mag jou wel, maar dat ene zinnetje viel mij toch echt op, en dat zinnetje is eigenlijk ook typisch  :nederlandsevlag:

Nogal wat Nederlanders praten hun onbeschoftheid gewoon goed. Erger nog,..........ze weten het zelf niet eens volgens mij. Ze hebben gewoon altijd gelijk of proberen het wel zo te draaien dat ze toch geloofwaardig overkomen  :jajaja:  Hehe met alle Chinezen maar niet met den dezen ( ik dus) Ik ken ze door en door  :jajaja:

Je hoeft ook geen 52 in BelgiĆ« te wonen om dat te weten, maar vraag ondermeer aan de horeca in Antwerpen ook maar eens na  :jajaja: Of loop maar eens op de Meir  in Antwerpen, je hoort ze van ver komen want ze zijn toch altijd zo aanwezig.

Maar gelukkig zijn er ook nog heel wat  wel gemanierde  :nederlandsevlag:


Rich de Nederbelg.

Fail_over

Ik heb liever een  :nederlandsevlag: die onomwonden de waarheid vertelt dan een  :belgiesmiley: die steeds rond de pot draait, nooit een mening inneemt en altijd vaag blijft.

Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren maar mijn bevindingen in de praktijk in  :belgiesmiley: is toch dat er veel  :belgiesmiley: zijn die de directheid van de  :nederlandsevlag: niet waarderen.

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Mawibata

Citaat van: jens op dinsdag 16 juli 2013, 19:29:49
met alle respect voor Supernova . maar dat forum kan mij gestolen blijven . mooi forum ,niets mis mee. maar die wous uit Rotterdam tikt voor geen meter.
vol idioot 1e klas. doet jan en alleman zomaar in de ban .het lijkt Adolf zelf wel . :nazi:

 



:thumb: :thumb: :thumb:     :lachen:     :lachen:    :lachen:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.