Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

dutch forum

Gestart door Pjottr, dinsdag 16 juli 2013, 13:35:00

Vorige topic - Volgende topic

Emigrant

Citaat van: innka3 op vrijdag 19 juli 2013, 12:07:49
Citaat van: Emigrant op vrijdag 19 juli 2013, 05:19:05


90% van de aktieve leden van het andere forum zitten nu gewoon hier, daar tussen zitten Amsterdammers, Hagenezen, Rotterdamers
:denk: ja en daar worden de andere  :nederlandsevlag: op afgerekend  :lachen:  :lachen:  :lachen:

Klopt, en die gaan dan vervolgens lopen heulen met de  :belgiesmiley:  :floet:   :lachen:

bananacreek

Hollandezen en Belgen spreken dezelfde taal en ik zie geen enkele reden waarom er iets mis zo zijn met de Belgen.

Ik ben twee keer op dat Duch forum geweest en heb daar grote scheldpartijen gelezen die ik op dit forum nog nooit heb meegemaakt tot nu toe.

Ik zie gewoon niet wat er verkeerd zou zijn met een belg............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik ken nu toch een aantal Belgen en dat zijn vriendelijke mensen............... :happy: :happy:


innka3

Citaat van: Emigrant op vrijdag 19 juli 2013, 14:17:58
Citaat van: innka3 op vrijdag 19 juli 2013, 12:07:49
Citaat van: Emigrant op vrijdag 19 juli 2013, 05:19:05


90% van de aktieve leden van het andere forum zitten nu gewoon hier, daar tussen zitten Amsterdammers, Hagenezen, Rotterdamers
:denk: ja en daar worden de andere  :nederlandsevlag: op afgerekend  :lachen:  :lachen:  :lachen:

Klopt, en die gaan dan vervolgens lopen heulen met de  :belgiesmiley:  :floet:   :lachen:
tja ,tis wel mijn brood  :biggrinn:



Mawibata

Citaat van: Amice op vrijdag 19 juli 2013, 05:24:17


Dat mag dan ongezouten zijn maar het "andere" forum is destijds wel ontstaan door het gedrag van wijlen anton en....toen zeiden diezelfde leden precies over anton wat jens nu placht te zeggen over de admin daar.
Dat is dan een mening en als ze die zelf destijds plachte te opperen, is het niet meer dan billijk om het nu maar aan te horen van een ander, ieder zijn mening dan toch.


Amice,

Dutch forum was  :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:  zolang Jaap (Cobra)  aan het roer stond.



Tot .  .  .  .  .   die driftkikker uit Rotterdam dat forum overnam, en er Admin werd



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Amice

Nah jaap kon er zelf ook wat van.

Het was, is en blijft een old boys network kliekje daar waar meer pm's worden verzonden dan berichten gepost en dan ook nog eens meer berichten gepost in het afgeschermde ledendeel dan voor het publiek bestemd, althans dat was destijds toch zo en ik denk niet dat er veel veranderen zal.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Mawibata op vrijdag 19 juli 2013, 22:58:28
Citaat van: Amice op vrijdag 19 juli 2013, 05:24:17


Dat mag dan ongezouten zijn maar het "andere" forum is destijds wel ontstaan door het gedrag van wijlen anton en....toen zeiden diezelfde leden precies over anton wat jens nu placht te zeggen over de admin daar.
Dat is dan een mening en als ze die zelf destijds plachte te opperen, is het niet meer dan billijk om het nu maar aan te horen van een ander, ieder zijn mening dan toch.


Amice,

Dutch forum was  :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:  zolang Jaap (Cobra)  aan het roer stond.



Tot .  .  .  .  .   die driftkikker uit Rotterdam dat forum overnam, en er Admin werd


Wie is dan die driftkikker?
Die zit nu ook op dit forum onder weleke naam?

Is dit de man?

Ifugao

Citaat van: bananacreek op zaterdag 20 juli 2013, 11:31:18
Wie is dan die driftkikker?
Die zit nu ook op dit forum onder weleke naam?

Bananacreek  :lachen:

bananacreek

Citaat van: Ifugao op zaterdag 20 juli 2013, 14:00:40
Citaat van: bananacreek op zaterdag 20 juli 2013, 11:31:18
Wie is dan die driftkikker?
Die zit nu ook op dit forum onder weleke naam?

Bananacreek  :lachen:

Een driftkikker.....jazeker.............. :jajaja: :jajaja:

Maar ik ben nooit lid geweest van dat Hollandse forum........... :neeneenee: :neeneenee:

gosternokke

Citaat van: Amice op zaterdag 20 juli 2013, 01:10:36
Nah jaap kon er zelf ook wat van.

Het was, is en blijft een old boys network kliekje daar waar meer pm's worden verzonden dan berichten gepost en dan ook nog eens meer berichten gepost in het afgeschermde ledendeel dan voor het publiek bestemd, althans dat was destijds toch zo en ik denk niet dat er veel veranderen zal.






   Jaap is daar nog steeds erelid, maar post al paar jaar niks meer , dat zegt  m.i. genoeg.

   Het pm verzenden zijn ze nog niet afgeleerd , want nieuwe leden die vragen wat er in het verleden is voorgevallen,  en waarom er 2 forums zijn, krijgen  per pm antwoord.

  Men wil kennelijk de vuile  was niet weer buiten hangen.       :biggrinn:


   En over de administrateur fred kan ik niet oordelen. heb de man jaren terug slechts 1 keer gesproken toen  die op een feestje zo een geroosterd varkentje kwam afleveren ( lechon).

    @ Amiice, valt me op dat je redelijk gematigde opvattingen heb over dat forum en het niet verketterd, ondanks dat ze je destijds daar een ban  hebben opgelegd?
 

Emigrant

Citaat van: Bulldozer op vrijdag 19 juli 2013, 05:22:13
Citaat van: gosternokke op donderdag 18 juli 2013, 22:27:24
 Trouwens was U niet degene die op het Dutch-Ph forum  zei dat je alleen maar op het belgische forum kwam om te lachen om die simpele belgen ?   Puur voor leedvermaak dus  ?      
Ik kan het me niet voorstellen en herrinneren dat ik ooit zoiets geschreven zou hebben. Heb je misschien een link naar dat bericht of anders de forum naam van diegene die dat geschreven heeft?

Hallo Gosternokke, heb je die forum naam of link nog gevonden? Wat is er met je gebeurd dat je zo'n hekel hebt aan Hollanders? Hebben ze ook een schaaltje nootjes van je gestolen? Als je ooit eens de Cordillera's aan doet, kom gerust eens langs, ben een vriendelijke Hollander, zegt men....