Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

visa moeilijk of niet

Gestart door eduard, donderdag 8 augustus 2013, 12:55:07

Vorige topic - Volgende topic

Amice

CitaatEen bezoek visa is vaak een probleem wegens vestigingsgevaar
Maar een MVV is gezien wat je vermeld geen enkel probleem.

Kleine correctie:
een MVV wordt enkel afgegeven als inreisvisum en is daarmee aldus een visum kort verblijf.
Indien men visum vraagt voor gezinsvorming/reunification dan heet dat tegenwoordig TEV.

Voor Eduard is dus (enkel)een mvv juist een probleem maar hij zou wel kunnen kiezen om voor een TEV te gaan.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Quezonboy

Citaat van: pierrevanwies op vrijdag  9 augustus 2013, 19:11:40
quezonboy,  zou je daar nu echt willen wonen met je vriendin tussen de muren,prikkeldraad en bewakers????lijkt wel op een prison daar   :crazy: :crazy:  wel  ik wonen daar zeker weten niet,de hele dag tegen muren opkijken,   :denk:   en die bewakers   :thumb:  die zullen alvast de eerste zijn die je sowieso een loer gaan draaien,zeker als witneus, en moest het ooit zo ver komen met mij dat ik achter prikkeldraad en muren moet zitten en nog wat bewakers?te betalen om mij wat veilig te voelen ,ja dan beter maar rap terug naar bels   :benweg:  ..... of spain genk of maastricht.....    :daag:

was alleen maar mijn mening als simpel living maar happy feeling HOME here.....     :happy:     
Zo wonen rijken op de Filipijnen nu eenmaal en ze hebben goeie redenen daarvoor lees maar eens wat verder op het forum. Ja het hele dorp is ommuurd en je kunt er alleen in langs een bewaakte ingangen met overslagboom ook vrijwel apart huis heeft een hek en bewaker(s).
Dus je vriendin woon in een krottenwijk? Als je op de Filipijnen gaat wonen hoe wil je dan beveiligen?

eduard

Visum is in de pocket!

zonder terugkeer garantie, alleen met sociale binding.
verder alle papieren in orde gemaakt en uitnodigingsbrief wat ze komt doen en waarom ze terug gaat, verder wat foto, s en bewijs dat ik daar ben geweest en na 14 dagen kreeg ze haar passport terug met een visum sticker erin voor 90 dagen!

regenwolkje

Citaat van: eduard op donderdag  1 mei 2014, 13:50:17
Visum is in de pocket!

zonder terugkeer garantie, alleen met sociale binding.
verder alle papieren in orde gemaakt en uitnodigingsbrief wat ze komt doen en waarom ze terug gaat, verder wat foto, s en bewijs dat ik daar ben geweest en na 14 dagen kreeg ze haar passport terug met een visum sticker erin voor 90 dagen!

:congratualtionsis0: eduard!

Wat heb je opgegeven als reden waarom ze komt en ze daarna weer terug gaat?

daf105paccar

 :congratualtionsis0:
Het is leuk om goed nieuws te horen. :happy:

buizesmurf

volg de voorwaarden strikt op....dan gaan de volgende visa zeker gemakkelijker.....
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

eduard

 :welcome:
Citaat van: regenwolkje op donderdag  1 mei 2014, 14:25:10
Citaat van: eduard op donderdag  1 mei 2014, 13:50:17
Visum is in de pocket!

zonder terugkeer garantie, alleen met sociale binding.
verder alle papieren in orde gemaakt en uitnodigingsbrief wat ze komt doen en waarom ze terug gaat, verder wat foto, s en bewijs dat ik daar ben geweest en na 14 dagen kreeg ze haar passport terug met een visum sticker erin voor 90 dagen!

:congratualtionsis0: eduard!

Wat heb je opgegeven als reden waarom ze komt en ze daarna weer terug gaat?

De verjaardag van haar vader die in september 60 wordt! Dat het voor haar en haar familie belangrijk was dat ze dat samen vieren, zij heeft dat uitgelegd in  een brief en verder zorgt ze ook voor haar nichtje van 2 jaar.wel ook bewijs erbij gedaan dat haar vader ook echt 60 wordt.
Er is geen woord van gelogen alleen is dit uiteraard moeilijk te bewijzen.

eduard

Citaat van: daf105paccar op donderdag  1 mei 2014, 18:00:32
:congratualtionsis0:
Het is leuk om goed nieuws te horen. :happy:

Jazekers :thumb:ook dankzij verschillende forums waar je veel info kan vinden en daar je voordeel mee doen