Andere provider voor Wifi in omgeving Manilla??????

Gestart door TranceXL, dinsdag 28 april 2015, 16:26:47

Vorige topic - Volgende topic

TranceXL












Hallo, dit is wat mijn vrouw op het moment gebruikt, haar locatie is Olympia sta.rosa laguna, zij betaald per maand 800 Peso, ik kan haar wel met Viber of whats app schrijven maar praten lukt zo goed als niet misschien eens 1 of 2 keer per week, zij is al zo vaak bij de winkel geweest het apparaatje is ook al verschillende keren omgeruild, zij zit waarschijnlijk gewoon te ver weg van het centrum, vaste aansluiting telefoon gaat niet.
We hebben besloten dat zij nu toch naar NL gaat komen ipv ik naar daar en zij is begonnen met NL les, wat nu zo jammer is dat ik haar ook niet kan helpen omdat ik niet te verstaan ben, was anders een goede oplossing geweest, als extra ondersteuning,  misschien dat jullie een oplossing weten, in de buurt heeft zij ook niet direct een internetcafe zitten, alles te afgelegen. Een nieuw jaarcontract heeft ook weinig zin omdat zij hopelijk binnen een paar maanden daar weg is.
Die paar mensen die zij kent hebben ook allemaal hetzelfde probleem,, het is bij deze provider http://suncellular.com.ph/broadband/promos/postpaid-pocket-wifi, maar goed misschien heeft iemand een idee, alvast bedankt.
Groet Hans

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.


Fail_over

Citaat van: Herbie op dinsdag 28 april 2015, 22:56:10
Eens Globe proberen.

idd. Wij hadden destijds Smart bro. 799 php p/m maar wij zaten dan wel in QC in Manila.

Hoe zit het met de 4G in Manila?
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Amice

2x test gedaan
1 speedtest
1 ookla









Goed of slecht ? :weetikniet:

Er zit nogal verschil tussen die 2 testen.  :ikkeniebegrijp:


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Ik ben gewoon bang om het te doen...toch maar proberen?.....

Tussen Globe Dumaguete en Globe Imus (Mla)



Zolang je de test doet tussen de Globe providers zoals Dgte en Imus...dan gaat het nog wel met de Ping maar zodra je tussen de Globe en bijvoorbeeld Sky kiest dan zijn er problemen met de Ping....maar ik weet hier maar zeeeeeer weinig vanaf en ben al blij dat de zaak nu sedert 2011 redelijk gaat vergeleken met de jaren 2009 in die buurt....

Heb hier een 3Mb Globe Busines connection @ P2405 per maand...wat voor busines?....Klootbusines........... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

bananacreek

Ze hebben wel 7mb of zelfs 10 Mb maar niet in de Barangay waar de Bunker staat............cabinets not yet ready for connections higher dan 3Mb..... :negatief: :negatief:.....wanneer wel ready...?....NEXT TIME SIR....... :lachen: :lachen: :run: :run:



Hier staan veel goedkopere prijzen voor up to 5Mb...moet ik toch wat meer van weten..................3Mb only P1299?.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


janvanderijt

ik heb globe tattoo 1299 is kabel
en werkt perfect
daarvoor had ik pldt smartbro
ik had internet tot 9 uur s,morgens en dan stopte het of was supertraag
rond 6 uur s,avonds begon het weer langzaam op gang te komen
wat heb ik me ge ergerd was de zelfde prijs
als globe dat was het enigste wat goed werkte bij pldt
de rekening was altijd stipt op tijd

Amice

Citaat van: janvanderijt op donderdag 30 april 2015, 05:13:56
ik heb globe tattoo 1299 is kabel
en werkt perfect
daarvoor had ik pldt smartbro
ik had internet tot 9 uur s,morgens en dan stopte het of was supertraag
rond 6 uur s,avonds begon het weer langzaam op gang te komen
wat heb ik me ge ergerd was de zelfde prijs
als globe dat was het enigste wat goed werkte bij pldt
de rekening was altijd stipt op tijd

Tja ik ben bang dat pldt/smartbro de strijd gaat verliezen want er zijn steeds meer mensen die daar afhaken.
Inderdaad het enige wat ze goed onder controle hebben is het stipt optijd versturen van de rekening en maar liefst 3 dubbel, per email per sms en per post. maar dat laatste is dan weer een probleem want ik kreeg het al een jaar niet toegestuurd want een simpele adreswijziging kunnen ze niet doorvoeren in hun administratie.

Overigens staan ze bekend om de volharding om toch maar geld te blijven innen ook al heb je opgezegd.
Na 3 emails waarin ze me probeerde zo gek te krijgen om maar even naar makati te gaan voor de opzegging, heb ik ze op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt dat er niets voor ze inzit. Tot dusver is het afgelopen maar het zou maar zo kunnen dat ze het toch nog proberen en ik het niet weet omdat ze post naar het oude adres blijven sturen. dat is dan hun probleem.

Inmiddels loopt hier iemand  in de villiage bijna dagelijks te venten met PLDT/smartbro, dus ik denk dat ze het beginnen te merken.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent